Partyflock
 
Forumonderwerp · 850391
1 volger · 4842x bekeken
Waarschuw beheerder
CD1
1 Bass D & King Matthew - The Genesis (The Masters of Hardcore 2006 anthem)
2 Angerfist - Twisting my mind
3 Tommyknocker - Dommination
4 Unexist - Smash
5 Tha Playah - If you want it like that
6 Outblast - My way
7 Dj D Shock - the future
8 Ophidian & Tapage - The mine
9 Masochist - Kill the rmx
10 Evil Activities & Panic - Murder
11 D-Spirit - At the edge of infinity
12 Re-Style - Busted choir
13 Art of fighters vs Nico & Tetta - Shotgun (aof reloaded)
14 D-Passion -Put things right
15 Ophidian & Ruffneck - Noisemaker
16 Unexist - Twisted
17 Dione - Oh god (srb remix)
18 Tommyknocker & Unexist - Step into our world

CD2
1 Outblast - My lifestyle
2 Wedlock & Comababy - Void sector (Ophidian -Solitude)
3 Promo - Among the best
4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)
5 Catscan - I magnify
6 Tha Playah - Bling bling
7 Dj j.d.a. - Encore (do ya want more)
8 Serial Killaz & Outback - Torture
9 Tommyknocker - Finally
10 T-Junction - The voice of power
11 Damage - Fused with reality
12 Angels of darkness - Cold as ice
13 Angerfist - Towards Isolation
14 Nosferatu - Unpredictable
15 Dr. Z-Vago - Live transmission
16 Promo - Don't be fucking with my shit
17 Unexist - Ltt
18 Roland & Sherman - Wij zijn Roland en Sherman


Ben wel benieuwd..staan aardig wat nummers op die ik nog niet ken :)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 17:24:
weer een belachelijk slecht nummer naar mijn mening, was ie maar nooit van de oude stijl afgestapt.


Idd, oude stijl was (Y)




Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op donderdag 16 februari 2006 om 17:43:
Roland negennulnegen en Sherman Filterbank


Ik dacht ook al dat het iets met "Roland" apparatuur te maken had :D
 
Waarschuw beheerder
Lijkt me een lekkere cd:P..
Weet iemand ook wanneer tie wordt uitgebracht?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel fijn cd'tje maar naar een tijdje verveeld die toch weer :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
't wordt wel weer eens tijd voor een redelijk cd'tje, is de laaste tijd niks bijzonders uitbracht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Mania! op donderdag 16 februari 2006 om 17:44:
Idd, oude stijl was


yep 2001\2002 :respect: 2003 ging ook nog wel..

daarna was t helemaal niks meer :S angerfist :dood:
 
Waarschuw beheerder
helft van de nummers heb ik al zowat maar ben wel benieuwd naar de rest:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)


Lijkt me vet!


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
Tha Playah - Bling bling
Dj j.d.a. - Encore (do ya want more)


Dat moeten wel 2 héle foute tracks zijn!
 
Waarschuw beheerder
waarom? omdat de titels je niet aanstaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:12:
Dat moeten wel 2 héle foute tracks zijn!


waarom? omdat ze een urban tintje hebben? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:12:
Tha Playah - Bling bling


hij is inderdaad niet veel aan;)maar fout ook weer niet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 20:21:
waarom? omdat ze een urban tintje hebben? :S


Ja, als ik ergens een hekel aan heb is het van die trieste gehypte shit (%#$-urban). Rapvocals vind ik niet erg ofzo, maar om met van die trieste 'Bling Bling' te komen en Encore samplen vind ik ook wel erg triest. Maar het publiek houdt er van.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 15:59:
Dat denk ik? Dat maak ik op uit jouw uitspraak. Staan aardig veel, wat zeg ik, super veel bekende nummers tussen. Je weet niks


schitterend hoe mensen een discussie aan willen gaan terwijl ze al verloren hebben losers hahaha :d

maar goed zoals gewoonlijk weer een kkdubbelaar :) wel benieuwd naar die nieuwe tracks op die cd, maar verder voor de rest zwaar klote
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:27:
Ja, als ik ergens een hekel aan heb is het van die trieste gehypte shit


ja daar moet ik je wel gelijk in geven (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:27:
maar om met van die trieste 'Bling Bling


ja klopt..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:27:
en Encore samplen vind ik ook wel erg triest


ja dat zowiezo..echt een hekel aan..zo onorigineel om een heel nummer te jatten en er een hardcore beat onder te plaatsen..DHT-style ofzo :dood:
Waarschuw beheerder
Na een paar tracks ben ik wel een klein beetje benieuwd, zoals:
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
11 D-Spirit - At the edge of infinity


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
5 Catscan - I magnify


Maar voor de rest niet boeiend...
 
Waarschuw beheerder
net als thunderdome gaat moh de verkeerde kant op...:(
Waarschuw beheerder
MOH is toch al niet veel meer sinds deel X :)
 
Waarschuw beheerder
das waar:)
het moet tegenwoordig steeds harder,het moet steeds meer raggen,want anders is het tegenwoordig nix meer...:/ :\
Waarschuw beheerder
Dat was vroegah ook al zo hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 22:51:
het moet tegenwoordig steeds harder,het moet steeds meer raggen


jajoh :S moh ragt echt ontiegelijk hard man :yes: is gewoon niet leuk meer..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:28:
types zoals jij doorzie ik zonder je ook maar een beetje te kennen..beweren bij hoog en laag dat ze echte speedcore terroristen zijn..zijn sinds half 2005 helemaal CSR to da bone..hardcore is te soft voor ze maar ondertussen hebben ze wel de orgelhouse van angerfist\evil activities\neophyte\paul elstak in hun favoriete dj lijst staan

dragen hun kisten en lonsdale kloffie maar beweren bij hoog en laag geen nazi of racist te zijn..maar savonds met zn alle in de boeren hangkeet gaan alle rechter handjes wel weer de lucht in..

bovendien ben je wel echt zo terreur..tot en met 2004 ben je bijna alleen op hardstyle en early rave feestjes geweest..en nu is hardcore veel te soft voor een bikkel als jou..moet ik je nou echt serieus gaan nemen?..

enne ik ben geen internet hooligan hoor..helemaal geen hooligan..ik zeg gewoon wat ik denk en vind..en wat andere mensen daar van vinden kan me weinig intresseren..daar ga k me echt niet bedreigd door voelen..als mensen zich beledigd voelen komen ze op een feest ofzo maar naar me toe..dan kunnen ze het me betaald zetten


Jezus, wat een triest mannetje joh!
Ondertusse wel met gaste op de foto die lonsdlae drage en zelf wel met hooligantrui gaa lope!!!
JOcchie ga asjeblisft buite spoele ofzo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pressure Torture op donderdag 16 februari 2006 om 22:37:
4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)


Echt een tyfusplaat! Veel te eentonig!
Waarschuw beheerder
donateur
Staan veel nieuwe nummers op waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Het is jammer dat The Mine en Kill the rmx er weer opstaan. The Mine is tot nu toe wel (bijna) op elke cd compilatie verschenen een overbodig nummer die ze op deze hebben gezet en Kill the rmx vind ik niet zo super.

De nummers die mij wel erg aanspreken zijn Bling Bling en Encore (do you want more). Volgens mij heb ik dat Encore nummer weleens gehoord van JDA en daar hebben ze iets uit gesampled van het gelijknamige nummer van Jay-Z en Linkin Park.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hellfire op vrijdag 17 februari 2006 om 00:00:
Staan veel nieuwe nummers op waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Het is jammer dat The Mine en Kill the rmx er weer opstaan. The Mine is tot nu toe wel (bijna) op elke cd compilatie verschenen een overbodig nummer die ze op deze hebben gezet en Kill the rmx vind ik niet zo super.

De nummers die mij wel erg aanspreken zijn Bling Bling en Encore (do you want more). Volgens mij heb ik dat Encore nummer weleens gehoord van JDA en daar hebben ze iets uit gesampled van het gelijknamige nummer van Jay-Z en Linkin Park.


Jongeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Govert Kreuk op donderdag 16 februari 2006 om 23:34:
buite spoele


?

jongeee scr-terreur je kan niks..

[img width=640 height=480]http://img214.echo.cx/img214/7251/dsc015851wf.jpg[/img]
zozo (y) en je moh-bombertje.. echt vet csr to da bone jij man :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die hersendaal die is wel terrorist op heel fucking partyflock..

Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 10:53:
zozo en je moh-bombertje.. echt vet csr to da bone jij man


klare taal essendaal;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op vrijdag 17 februari 2006 om 11:53:
die hersendaal die is wel terrorist op heel fucking partyflock..


ja ik heb geen leven..dus is partyflock me leven :9

Uitspraak van vanKnetteren B) op vrijdag 17 februari 2006 om 11:53:
klare taal essendaal


dat dacht ik ook;)
 
Waarschuw beheerder
:woop: ben me kisten aan 't poetsen voor zaterdag :o




:dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op vrijdag 17 februari 2006 om 11:53:
die hersendaal die is wel terrorist op heel fucking partyflock..


Joh hij word volges mij nog meer bedreigd als ik door al die kutwazi's :) :d
Waarschuw beheerder
mwah valt opzich wel mee..ik krijg meer gewoon pb'tjes met de inhoud van 'jij ben echt een vieze kk clubkut' 'anti moh..anti angerfist..spoor je wel ofdzo' 'jij denkt t heh..stakker' enzo :P
Waarschuw beheerder
Oww valt wel mee dus :9

Ik word soms met de dood bedreigd door die trieste 020 kneusjes enzo en t stoere pogo volk :woep:
 
Waarschuw beheerder
pb bedreigingen zijn the bomb b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 10:53:
jongeee scr-terreur je kan niks..


Zo, jezus, jij zal veel kunne buite domme opmerkinge make! Sorry, ik pis echt op mannetjes als jou die nog nie eens volwasse aijn!:P

Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 10:53:
zozo en je moh-bombertje.. echt vet csr to da bone jij man


Ja, als je goed gekeke heb heb je gezein dat ik van meer houd dan all1 CSR:D:D

Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 11:58:
ja ik heb geen leven..dus is partyflock me leven


Nee, dat hebbie idd nie nee! Volgens mij moet jij na sesamstraat gelijk naar bed!:P:P
Waarschuw beheerder
[img width=154 height=152]http://www.discogs.com/image/L-3266-1128520742.jpeg[/img]
Hier houdtie nie van, maar toch naar heelraiser vs mega rave gaan!:P:P:P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
volgens mij moet jij lessen Nederlands volgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 14:22:
volgens mij moet jij lessen Nederlands volgen


En jij ben???;););)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 13:47:
pb bedreigingen zijn the bomb


Idd B)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 14:22:
volgens mij moet jij lessen Nederlands volgen


Is hoog nodig ja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 17 februari 2006 om 14:43:
Uitspraak van Drowned Memories op vrijdag 17 februari 2006 om 13:47:
pb bedreigingen zijn the bomb

Idd


Uitspraak van Staal_ op vrijdag 17 februari 2006 om 14:22:
volgens mij moet jij lessen Nederlands volgen

Is hoog nodig ja


Hey, eindelijk iemand die ouder is dan 16 jaar!;););)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Govert Kreuk op vrijdag 17 februari 2006 om 14:16:
Sorry, ik pis echt op mannetjes als jou die nog nie eens volwasse aijn!


vind jij jezelf volwassen?:| godkanker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Govert Kreuk op vrijdag 17 februari 2006 om 14:16:
Volgens mij moet jij na sesamstraat gelijk naar bed!


die opmerking heb je zelf verzonnen zeker..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Govert Kreuk op vrijdag 17 februari 2006 om 14:19:
Hier houdtie nie van, maar toch naar heelraiser vs mega rave gaan


gast je kan niks..megarave is ook een label waar muziek op uitkomt..waar ik niet zo van hou..maar wat heb dat nou bijvoorbeeld met t feest temaken..als er op megarave een dna vs epileptik zaal is..wat ik wel leuk vind.. bovendien is t ook hellraiser..en wil ik weer een x naar het beursgebouw..
Waarschuw beheerder
Je kan een beetje blij gaan lopen doen over mijn leeftijd..maar voorlopig ben jij gvd 20jaar en loop je nog steeds buiten te spelen op je kisten met opgerolde broekspijpjes en je lonsdale trui..soldaatje spelen.. mister kansloos..wie denk je wel dat je bent joh..je ben niks en t wordt ook nooit wat met je! :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 14:55:
gast je kan niks


Nee, ji jwel natuurlijk!;):P

Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 14:55:
megarave is ook een label waar muziek op uitkomt..waar ik niet zo van hou..maar wat heb dat nou bijvoorbeeld met t feest temaken..als er op megarave een dna vs epileptik zaal is..wat ik wel leuk vind.. bovendien is t ook hellraiser..en wil ik weer een x naar het beursgebouw..


Als ik een label ken waar goeie shit op uit komt, ga ik nie zegge dat ik nie van dat label houd!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 14:59:
Je kan een beetje blij gaan lopen doen over mijn leeftijd..maar voorlopig ben jij gvd 20jaar en loop je nog steeds buiten te spelen op je kisten met opgerolde broekspijpjes en je lonsdale trui..soldaatje spelen.. mister kansloos..wie denk je wel dat je bent joh..je ben niks en t wordt ook nooit wat met je!


Wie heeft het over soldaatje spele!:P Gezien jou leeftijd zal jij dat zo ongeveer nog moete doen!:P:P
Ik hang gewoon graag lekker rond met vriende!:P Ieder ze hobbies he!;)

Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 14:59:
wie denk je wel dat je bent joh..je ben niks en t wordt ook nooit wat met je


Jochie, ga asjeblieft buite spele!:P:P Met jochies van 16 jaar wil ik liever nog nie in discussie gaan! Komt zo te zien toch all1 maar onzin uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 17 februari 2006 om 14:59:
je ben niks en t wordt ook nooit wat met je!


Die lange knaap is weer lekker bezig hier :aai: :D
Waarschuw beheerder
:D