| Betreft: | stad: Westerhaar-Vriezenveensewijk |
mensen dit forum is gesloten wegens gebrek aan interesse.laatste aanpassing 22 januari 2006 22:10
oftewel vieze kleine vervelende pukkel ventjes
hey luitjes goed tuh passuh hier
dat heb ie goed,wult oe nie lukkn met hem?
hey luitjes goed tuh passuh hier
sowieso,doar weewavan