Partyflock
 
Forumonderwerp · 745540
Waarschuw beheerder
je zegt het maar
Waarschuw beheerder
moi
 
Waarschuw beheerder
nou tis dood hier hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 17:18:
tis dood hier hoor


:yes:
 
Waarschuw beheerder
eeeeeeeeeeeej yow!;P
Waarschuw beheerder
het is idd dood hier wat een saaie bende hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op vrijdag 20 januari 2006 om 23:04:
het is idd dood hier wat een saaie bende hier


lijkt vroomshoop wel:yes: :yes:
 
Waarschuw beheerder
nog zo`n dooie op de bank ;p
 
Waarschuw beheerder
mensen dit forum is gesloten wegens gebrek aan interesse.:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 22:10:
mensen dit forum is gesloten wegens gebrek aan interesse.laatste aanpassing 22 januari 2006 22:10


nee dat zie je verkeert , er word hier te veel gedramd door buitenstaanders , en zo krijg je westerhaar dus ook na de donder ,

door buitenstaanders ;p;p;p

whooohahahaha
Waarschuw beheerder
door buitenstaanders

ja heb je veel last van he daar:P
 
Waarschuw beheerder
als er in westerhaar geen buitenstaanders kwamen was het allang een verloedert spookdorp geweest. ;p





Och,owja dat is het al.muhwhahahhahhahahahhaha :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
pfffffff........zucht.:/
moet ik weer 10 dagen wachten op antwoordt?
Waarschuw beheerder
volgens mij wel
 
Waarschuw beheerder
haaha valt met zo te zien.;p
op naar de volgende 4 dagen
Waarschuw beheerder
joehoe
 
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
:p
 
Waarschuw beheerder
soooooooow ,wat is dat voor lekker vrouwtje dan? :D
die ziet er goed uit!!!!!
dat zien we niet vaak in dit forum.;p
meid met jouw wil ik wel een beschuitje eten hoor. ;p
Waarschuw beheerder
dat is jose

die komt ok wel eens in zak
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op zaterdag 28 januari 2006 om 19:19:
dat is jose

die komt ok wel eens in zak


Hej hoe is het met jou dan? Volgende week weer Zak :cheer:
eindelijk.......
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:22:
met jouw wil ik wel een beschuitje eten hoor


is een patatje ook goed ,krijg je van mij loverboy ;p;p
 
Waarschuw beheerder
ik baal er al van als ik gewoon met jouw gezien wordt,en dan moet ik ook nog met oe naar de cafetaria? ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 19:39:
ik gewoon met jouw gezien wordt


heb ik ook altijd last van:yes: of ze hebben last van mij,kan natuurlijk ook,en ik denk het laatste:9
Waarschuw beheerder
Hej hoe is het met jou dan?


ik ben super te pas:D

maar weet nog nie dat ik na zak ga
afgelopen week was er ok niks an mss dat ik wel heen ga maar als het dan niks an is dan ga ik een hele tijd nie meer heen bleh.
Waarschuw beheerder
of ze hebben last van mij

DAT WEET IK WEL ZEKER
 
Waarschuw beheerder
whaahahhahahahahhahaah :D:D:D:D:D:D:D:D

Het forum:It`s alive,It`s alive




Muhahahhahahahahaha ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 19:39:
dan moet ik ook nog met oe naar de cafetaria


nee hoor ik geef je gewoon 5 euromee en ret je er mee.;p;p
dat kun je toch wel ??
of niet zoms;p;p;p
 
Waarschuw beheerder
kuj pizza`s haal`n bie de patatboer? ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 21:47:
kuj pizza`s haal`n bie de patatboer?


yep,en ok autobanden:vaag:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 21:47:
kuj pizza`s haal`n bie de patatboer


en motor olie , zakken cement , dakpannen , god noem maar op ;p;p;p
Waarschuw beheerder
fietsen,tegels,henkie,shag,snoepjes,gangsters,gang­stars,marco09:vaag: :vaag: :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op donderdag 2 februari 2006 om 03:37:
marco09


oftewel vieze kleine vervelende pukkel ventjes ;p;p;p
Waarschuw beheerder
hey luitjes goed tuh passuh hier????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 10:53:
oftewel vieze kleine vervelende pukkel ventjes


dat heb ie goed,wult oe nie lukkn met hem? :9 :9
Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 2 februari 2006 om 16:37:
hey luitjes goed tuh passuh hier


brenda:yes: ieje da? ie bint noe we un bettie un importwesterhaarder of nie? :9
 
Waarschuw beheerder
sowieso,doar weewavan.;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op donderdag 2 februari 2006 om 19:18:
dat heb ie goed,wult oe nie lukkn met hem?


haha nee hij is net zn vies klein pukkeltje die je niet uit kunt knijpen hihihihi


Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 2 februari 2006 om 16:37:
hey luitjes goed tuh passuh hier


jaha we magt nie klagen he ;p;p;p


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:39:
sowieso,doar weewavan


hej oen patatie a had da ? ;p;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 19:31:
hej oen patatie a had da


:nee:
 
Waarschuw beheerder
da wut t tiet he
Waarschuw beheerder
yep,maar ik weet nie woar a is!!
 
Waarschuw beheerder
hey volk,zak was kut gister. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaja geloof ik niks van
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 22:10:
hey volk,zak was kut gister. laatste aanpassing 5 februari 2006 22:10


haha oen patatje hej niet had ,
maar ja kut is ook beter he ;p;p
 
Waarschuw beheerder
ik meende daj mie wou loat`n weet`n van goor oj ook kwam`m
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 21:57:
meende daj mie wou loat`n weet`n oj ook kwam`m


is dat zo? maar ik ben nie a west:9 :9
Waarschuw beheerder
hey luitjes, zak was idd zeer kut zaterdag, maar feessie moej zelf ook wah een bettie maak'n onnie dah???
en boelie tja ben nu ook importwesterhaarder haha.
mooi plekkie toch.
better dan dat gat woar ak vandaan kommuh.
verder iedereen een lekker weekend gehad dan????
kalmpies aan en spreek jullie.
(K)
Waarschuw beheerder
heb wa een goed weekend had
alleen keer een mooi rustig weekend had:P
Waarschuw beheerder
ja is een keer weer wat anders.
een keer de tijd nemen om uit te rusten 's weekend.
ook wel eens lekker,toch???
ut was toch niets aan @ zak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 7 februari 2006 om 12:46:
mooi plekkie toch.


zeker weten:yes:
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 7 februari 2006 om 12:46:
better dan dat gat woar ak vandaan kommuh


inderdaad
 
Waarschuw beheerder
Ladies and Gentleman,Elvis has left the building!!­­!
;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p­
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 17:22:
Ladies and Gentleman,BOELIE has left the building!!