Partyflock
 
Forumonderwerp · 819600
Waarschuw beheerder
donateur
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt:)

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/15389.jpg[/img]
Loena 1 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/40368.jpg[/img]
Kyla 2 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/856456.jpg[/img]
Miloe 4 jaar
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
De kat bij mijn vriend thuis :)
[img width=641 height=479]http://cuittenbosch.photosite.com/~photos/tn/2443_1024.ts1137612761562.jpg[/img]
Dit is Sjoerd.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=321 height=550]http://groups.msn.com/_Secure/0SAALA7QWb1EU!DTAvLhtfIfbFzSg*TYSUSSueF2ZybWHUpb8oVHqOC0uM2!p**xSBylJHnHTdHq!0mPd58ofBqhwQCuBy8Cj52CnkreUcWY4AAAAynIfAg/KerstKojak.jpg?dc=4675552884290141917[/img]
Onze hond kojak (L)

[img width=500 height=375 cacheid=000000450020d51ad51855d91a012edae1]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BCLRXJES[/img]
Druppel. katertje van mijn zusje :P
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000b58c90020de71b066970a1a012f3c9d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ANPN7LCB[/img]

mn lieverd squit
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0017509839f36ff11a012f49c8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RQUYKI8U[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:46:
is een rat


haha, ok die RAT is koel!;)

leuke beesies!:D

alleen met mijn poesjes laat ik dat maar liever zitten...:S
 
Waarschuw beheerder
:p
 
Waarschuw beheerder
[img width=679 height=453 cacheid=000b634b0020fa67968795211a0130356d]http://img.photobucket.com/albums/v336/Ro0sje/DCP_1826.jpg[/img]

Hij is er btw zelf in geklommen :)
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=287 cacheid=0013a20a0016e06803a755341a01303d31]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VKFVNCQC[/img]
mijn hondje danger toen die pup was
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 22 januari 2006 om 06:09:
Hij is er btw zelf in geklommen


wat een coole ogen b)


Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 12:47:
mijn hondje danger toen die pup was


(L)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=400 cacheid=00000045000262af3f54ca011a01305dc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZCR4UKU4[/img]

Tara... :d

[img width=500 height=400 cacheid=00000045000262b03519a0fc1a01305dc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7BLAK8OB[/img]

Shiva en Shadie...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045002100ee571b96e51a013065b1]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MHDVUZTI[/img]
mijn grote liefde (L) mopsje (L)

[img width=500 height=375 cacheid=00000045002100f3c0c894771a013065b1]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SQO3JZYR[/img]
rechts boven aan me andere schat, fila brasileiro (L) (heb ff geen andere foto)

jaja en die knul links boven is ook best wel een lief dier :devil:

(K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:46:
Uitspraak van (k)(l)Moeders(l)(k) op donderdag 19 januari 2006 om 19:59:
haha, die muis is koel!

is een rat


Hamster :P
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=343 cacheid=000000450021027c1a080e5f1a013073fb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=PTUEJVUS[/img]
toen was ie nog en pup 3maanden oud
[img width=363 height=480 cacheid=000000450021027fc7f128841a013073fb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=E7ZDQDE3[/img]
deze foto is een paar weken geleden gemaakt nu is ie bijna 8jaar lief he
 
Waarschuw beheerder
kheb veel huisdieren en superveel foto's ma deze vind ik de mooiste nog :)




xanto men duitse herder :)

[img width=468 height=351]http://ath6.looknmeet.com/upload/photos//1114708201179.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam Records op zondag 22 januari 2006 om 20:08:
hij is wel groot zeg


maar hij is echt superlief en nog echt aktief voor zijn leeftijd mastinos worden ongeveer 10 jaas
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van debby3677 op zondag 22 januari 2006 om 20:38:
maar hij is echt superlief en nog echt aktief voor zijn leeftijd mastinos worden ongeveer 10 jaas


dat is dan ook niet oud:(
Waarschuw beheerder
als mastinos ongeveer 5jaar oud zijn worden dat echt luie honden zeggen ze kan 10 jaar en ouder worden dus hij is nu best al oud of niet dan
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat wel maar ik bedoel eigenlijk er mee dat ze niet oud worden niet dat ie nu oud is:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam Records op zondag 22 januari 2006 om 21:12:
ja dat wel maar ik bedoel eigenlijk er mee dat ze niet oud worden niet dat ie nu oud is


ow sorry dan had ik het verkeerd begrepen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 19:42:
Hamster:p


arme jij...geven ze je een rat mee en maken jou wijs dat je een hamster hebt :P;)
Waarschuw beheerder
nemo

[img]http://storage.msn.com/x1pgliP38XxBL2TyMsKSwdym1LatWeQXIk8eKlzZvNTRQk9Xsi7_-fhOJ2uSgC-LQ7gvQfGVaskMO4ZSiPxqIvOvkUN3afjILr46iwkE8qGWZn6oYcFINNZFQd3vrLQaeAuiO8VcNK_WDCv_6sZ4bCU1g[/img]

spirrit & lebber

[img]http://storage.msn.com/x1pgliP38XxBL2TyMsKSwdym1LatWeQXIk8eKlzZvNTRQla1l_D3b0e9nmTutFA13S9WO1rGfBPHlwchugo8Hzo5Q5G8MVmbNnu_izK_JkxCJJmuRj0r7HSvrX85UDb60wOpw7rrsA633suRnJSBYt8oQ[/img]

rebbel

[img]http://storage.msn.com/x1pgliP38XxBL2TyMsKSwdym1LatWeQXIk8eKlzZvNTRQkQLpftbAQbviRJf5NvzJPqnDvyixfkb8MHWaT6sYXirlrzX2KWkseOkaYB1JycAPIrJU_0EspVeCdjpccYVdaqMEJmYqCQwk2jB-cX7942exyX8XjBwcSH[/img]

lebber

[img]http://storage.msn.com/x1pgliP38XxBL2TyMsKSwdym1LatWeQXIk8eKlzZvNTRQl5dKpi30tbEMCsuXLqGyZBkZ0mKrD6Tq8IEOMehmq61rOMKDPGQe0M1O_0_bI1gUtPeHKW1XZfkYpUKN8U8MK9m0keNBzL03UrGJU29vTeNzXFQc2e6jSM[/img]

lebber(hij durfde er niet meer af hihihi)

[img width=500 height=333 cacheid=0000004500210492b1e1b9fc1a013092b7]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MEU36KAY[/img]

pringle

[img]http://storage.msn.com/x1pgliP38XxBL2TyMsKSwdym1LatWeQXIk8eKlzZvNTRQlj17-HhcuBTJsJQ1LkwcEQGCv2WZO2a5sc3y_48C6JIt1ZfCqqw3QGw1Wqkr9OTZJ2iret5foUvzepUgsR1IqSPzAjDp7gGpAcyUUBzEhW7A[/img]

utopia S

[img width=500 height=375 cacheid=00000045002104b9a5f270a71a013092b7]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UWFYULLJ[/img]

elza & ik:

[img width=500 height=375 cacheid=00000045002104bd7794ce931a013092b7]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3PFDSASC[/img]

missy elza`s veulen

[img width=500 height=375 cacheid=00000045002104c0eb9c19691a013092b7]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KPENKDPH[/img]
 
Waarschuw beheerder
bijna al je bovenste foto's doen t nie:/
Waarschuw beheerder
huh meen je niet
ik heb geen idee hoe dat ken ik ken ze wel gewoon zien :(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 23:36:
Uitspraak van Mariska89 op zondag 22 januari 2006 om 19:42:
Hamster

arme jij...geven ze je een rat mee en maken jou wijs dat je een hamster hebt


Erg he..hij had geen staart ook :(
 
Waarschuw beheerder
naja zeg:P
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0008b50f85b1b6af1a0130c67d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=36U6GOMS[/img]

Mijn lieve schoothondje!!!
 
Waarschuw beheerder
dit is elmo toen hij nog klein was
[img width=533 height=400 cacheid=0000002300065ddec741f73a1a0130fbc9]http://pic18.picturetrail.com/VOL886/3280753/8809153/120717528.jpg[/img]hihihi


en hier is hij samen met zijn broertje :D
japie[img width=533 height=400 cacheid=0000002300065ded66c825361a0130fbc9]http://pic18.picturetrail.com/VOL886/3280753/8809153/120717543.jpg[/img]elmo
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
[img width=262 height=350]http://www.friendpages.com/albums/49/2976249.81326.jpg[/img]

[img width=300 height=221]http://www.friendpages.com/albums/11/2600311.95591.jpg[/img]

[img width=300 height=203]http://www.friendpages.com/albums/67/2600267.93052.jpg[/img]

J.J. en Lizzie.. :) Mijn derde kat Joost is niet afgebeeld.......Hoewel, als je goed kijkt op de onderste foto zie je hem stiekem gluren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=225]http://www.friendpages.com/albums/21/2977621.81643.jpg[/img]

Hier is Lizzie wat ouder, kerst 2005.

[img width=300 height=225]http://www.friendpages.com/albums/19/2977619.65037.jpg[/img]

[img width=300 height=225]http://www.friendpages.com/albums/39/2600339.12353.jpg[/img]

En ok, ik kon het niet laten van mijn lieve Joost ook even twee foto's te plaatsen..Voor diegene die hem niet konden vinden..
laatste aanpassing
wat een lieve katten, mis die van mij ook zo:( eergister moest ik haar laten inslapen, mischien kan ik nog een leuke foto vinde:) dan plaats ik hem binne kort zeker ff:)
Waarschuw beheerder
Wat verschrikkelijk voor je! Ik zou er nu niet aan moeten denken een van mijn drie boeven te moeten missen! Ik ben benieuwd naar de foto van jouw poes :yes:

Heel veel sterkte! (k) Jess.
 
Waarschuw beheerder
[img width=150 height=113 cacheid=000b7d3b002138a3fde6061a1a0132d741]http://i3.photobucket.com/albums/y91/jeanet_derksen/Thuizzz/Bonny1.jpg[/img]
Onze Bonny :)
[img width=150 height=113 cacheid=000b7d45002138c2980031481a0132d741]http://i3.photobucket.com/albums/y91/jeanet_derksen/Thuizzz/frank015.jpg[/img]
DJ!
[img width=150 height=113 cacheid=000b7d52002138d632f118e81a0132d741]http://i3.photobucket.com/albums/y91/jeanet_derksen/Thuizzz/foto005.jpg[/img]
Boomer! (net na de kapper geweest :( )
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=360 height=480 cacheid=0000004500214fd2b9a3f2561a0133b17a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YAKR8SSA[/img]
..: Leo en Tirza die lekker van het zonnetje genieten en leo denkt volgens mij nog ergens anders aan haha :..

[img width=500 height=375 cacheid=001289bb001e953a5909cd241a0133b17a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=U7HS33AX[/img]
..: Puk die in de camera kijkt :..

[img width=400 height=400 cacheid=0000002300214fdacc9fc7611a0133b17a]http://pic19.picturetrail.com/VOL1064/4076397/8481632/127538034.jpg[/img]
..: Tyson met jas :..
Waarschuw beheerder
Huh hoe kan dat nou..?? hier boven zijn mijn foto's maar er staat niet mijn naam bij.. :S hmm wazig.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=679 height=453]http://www.bodyartsalon.com/n%20001%20(18).JPG[/img]
Dit is Kasper

[img width=359 height=371]http://www.bodyartsalon.com/0000005-4.gif[/img]


[img width=480 height=640]http://www.bodyartsalon.com/donna%20002.jpg[/img]

ik heb er nog meer maar die zal ik besparen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze nog niet maar want ze zijn nog maar net geboren maar over een maandje komen ze bij ons wonen...
Kruising franse bulldog & mopshond
[img width=250 height=188 cacheid=0013a20a00176d69f43a8b291a0134279c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NGR3D8BC[/img]