Rotterdam Records 18 oktober 2005 19:47donateurzet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt Loena 1 jaar Kyla 2 jaar Miloe 4 jaarlaatste aanpassing 14 augustus 2006 16:39 door een beheerder
19 januari 2006 23:46Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op donderdag 19 januari 2006 om 19:59:▶haha, die muis is koel! is een rat
-=[*TeRRa||TeKK*]=- 20 januari 2006 07:11donateurUitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:46:▶is een rat haha, ok die RAT is koel! leuke beesies! alleen met mijn poesjes laat ik dat maar liever zitten...
Rotterdam Records 21 januari 2006 22:04donateurUitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:46:▶is een rat HEHEHEHE
Rotterdam Records 22 januari 2006 15:15donateurUitspraak van inactief op zondag 22 januari 2006 om 06:09:▶Hij is er btw zelf in geklommen wat een coole ogen Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 12:47:▶mijn hondje danger toen die pup was
miguelo:) 22 januari 2006 17:27donateur Tara... Shiva en Shadie...laatste aanpassing 22 januari 2006 17:29
22 januari 2006 18:20 mijn grote liefde mopsje rechts boven aan me andere schat, fila brasileiro (heb ff geen andere foto) jaja en die knul links boven is ook best wel een lief dier
22 januari 2006 19:42Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:46:▶Uitspraak van Moeders op donderdag 19 januari 2006 om 19:59: haha, die muis is koel! is een rat Hamster
debby3677 22 januari 2006 19:54 toen was ie nog en pup 3maanden oud deze foto is een paar weken geleden gemaakt nu is ie bijna 8jaar lief he
22 januari 2006 20:35kheb veel huisdieren en superveel foto's ma deze vind ik de mooiste nog xanto men duitse herder
debby3677 22 januari 2006 20:38Uitspraak van Rotterdam Records op zondag 22 januari 2006 om 20:08:▶hij is wel groot zeg maar hij is echt superlief en nog echt aktief voor zijn leeftijd mastinos worden ongeveer 10 jaas
Rotterdam Records 22 januari 2006 20:50donateurUitspraak van debby3677 op zondag 22 januari 2006 om 20:38:▶maar hij is echt superlief en nog echt aktief voor zijn leeftijd mastinos worden ongeveer 10 jaas dat is dan ook niet oud
debby3677 22 januari 2006 21:03als mastinos ongeveer 5jaar oud zijn worden dat echt luie honden zeggen ze kan 10 jaar en ouder worden dus hij is nu best al oud of niet dan
Rotterdam Records 22 januari 2006 21:12donateurja dat wel maar ik bedoel eigenlijk er mee dat ze niet oud worden niet dat ie nu oud is
debby3677 22 januari 2006 23:28Uitspraak van Rotterdam Records op zondag 22 januari 2006 om 21:12:▶ja dat wel maar ik bedoel eigenlijk er mee dat ze niet oud worden niet dat ie nu oud is ow sorry dan had ik het verkeerd begrepen
22 januari 2006 23:36Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 19:42:▶Hamster arme jij...geven ze je een rat mee en maken jou wijs dat je een hamster hebt
she-devil84 :cheer: 22 januari 2006 23:38nemo spirrit & lebber rebbel lebber lebber(hij durfde er niet meer af hihihi) pringle utopia S elza & ik: missy elza`s veulen
she-devil84 :cheer: 23 januari 2006 00:18huh meen je niet ik heb geen idee hoe dat ken ik ken ze wel gewoon zien
23 januari 2006 10:30Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 23:36:▶Uitspraak van Mariska89 op zondag 22 januari 2006 om 19:42: Hamster arme jij...geven ze je een rat mee en maken jou wijs dat je een hamster hebt Erg he..hij had geen staart ook
23 januari 2006 22:02dit is elmo toen hij nog klein was hihihi en hier is hij samen met zijn broertje japieelmolaatste aanpassing 23 januari 2006 22:04
*Stardust* 27 januari 2006 00:12 J.J. en Lizzie.. Mijn derde kat Joost is niet afgebeeld.......Hoewel, als je goed kijkt op de onderste foto zie je hem stiekem gluren.laatste aanpassing 27 januari 2006 00:22
*Stardust* 27 januari 2006 10:36 Hier is Lizzie wat ouder, kerst 2005. En ok, ik kon het niet laten van mijn lieve Joost ook even twee foto's te plaatsen..Voor diegene die hem niet konden vinden..laatste aanpassing 27 januari 2006 10:37
Mama van elias, fayenna en maylisa 27 januari 2006 10:57wat een lieve katten, mis die van mij ook zo eergister moest ik haar laten inslapen, mischien kan ik nog een leuke foto vinde dan plaats ik hem binne kort zeker ff
*Stardust* 27 januari 2006 12:37Wat verschrikkelijk voor je! Ik zou er nu niet aan moeten denken een van mijn drie boeven te moeten missen! Ik ben benieuwd naar de foto van jouw poes Heel veel sterkte! Jess.
27 januari 2006 14:32 Onze Bonny DJ! Boomer! (net na de kapper geweest )laatste aanpassing 27 januari 2006 14:34
29 januari 2006 18:03donateur ..: Leo en Tirza die lekker van het zonnetje genieten en leo denkt volgens mij nog ergens anders aan haha :.. ..: Puk die in de camera kijkt :.. ..: Tyson met jas :..
* Silvie 29 januari 2006 18:49Huh hoe kan dat nou..?? hier boven zijn mijn foto's maar er staat niet mijn naam bij.. hmm wazig.
CorinavGameren 30 januari 2006 13:17donateur Dit is Kasper ik heb er nog meer maar die zal ik besparen
30 januari 2006 17:55donateurIk heb ze nog niet maar want ze zijn nog maar net geboren maar over een maandje komen ze bij ons wonen... Kruising franse bulldog & mopshond
Rotterdam Records 30 januari 2006 18:38donateurUitspraak van CorinavGameren op maandag 30 januari 2006 om 13:17:▶ik heb er nog meer maar die zal ik besparen hoezo?