Naar Duitsland autobaan rijden. En niet op een 80 km weg. Wat sommige mensen ook wel doen.
is toch net zo onverantwoord. in duitsland rijden ze mekaar ook de pleures in. sorry hoor. verantwoord hard rijden doe je op een circuit. dan is het je eigen pakkie an. op de snelweg rijden mensen die er misschien nie van gediend zijn.
en die door snel rijdende mensen onzeker worden en zelf in een ongeluk terecht komen en dan ben jij al lang weg
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 15:45:is toch net zo onverantwoord. in duitsland rijden ze mekaar ook de pleures in. sorry hoor. verantwoord hard rijden doe je op een circuit. dan is het je eigen pakkie an. op de snelweg rijden mensen die er misschien nie van gediend zijn.
en die door snel rijdende mensen onzeker worden en zelf in een ongeluk terecht komen en dan ben jij al lang weg
Dat heb je helemaal zelf in de hand, als je hard gaat rijden als der geen kip op de weg is kan het wel. Je moet idd niet hard gaan rijden als het enorm druk of slecht weer is. Ben ik het mee eens.
Dat heb je helemaal zelf in de hand, als je hard gaat rijden als der geen kip op de weg is kan het wel. Je moet idd niet hard gaan rijden als het enorm druk of slecht weer is. Ben ik het mee eens.
en zo kennen we door blijven gaan hahahah. ik moet je eerlijk zeggen dat ik voorheen ook altijd knalde over de weg met me GTI, maar heb geleerd toen er bekenden gingen verdwijnen van de aardbodem en uit een auto geknipt moesten worden. ik ben nog steeds van mening dat een hoop mensen wel mogen doorrijden, maar mensen overdrijven soms wel heel erg.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 15:55:en zo kennen we door blijven gaan hahahah. ik moet je eerlijk zeggen dat ik voorheen ook altijd knalde over de weg met me GTI, maar heb geleerd toen er bekenden gingen verdwijnen van de aardbodem en uit een auto geknipt moesten worden. ik ben nog steeds van mening dat een hoop mensen wel mogen doorrijden, maar mensen overdrijven soms wel heel erg
Dit word een eindelose discussie.
En ben ook vrienden kwijt geraakt daardoor. Weet precies wat het is. En heb mezelf ook afgeleerd niet hard te rijden op plekken waar het niet kan. Maar tis zo aantrekkelijk als je een snelle auto hebt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 10:21:het leukste nog de VR6 van de golf 3 is maar 0,2 sec sneller als een astra gsi 2.0 16v slome blokkies in de golf dus
Vr6 is ten 1ste ook niet door VW gemaakt om mee te scheuren en een GSI wel
Ding is meer dan 200 kilo zwaarder als een GSI en heeft standaard maar 25pk meer als een GSI (16v)
Maar je zit zo op de 200+ pk met een vr6 en met een GSI net even wat minder snel.
En een GSI heeft gewoon geen Vr6 GELUID!!
4000RPM+ BRRR
Maar tussen GSI en GTI ging voor GSI
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 20:08:golf gti g60
GTI G60 ??? Of G60 OF GTI....niet allebei...
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 07:37:GTI G60 ??? Of G60 OF GTI....niet allebei...
G60 is een gti blok
Uitspraak van PluizeMuizert op maandag 19 december 2005 om 17:13:G60 is een gti blok
Gelul !
Je had een golf g60,een golf rally en een golf limited. Daar zaten g-laders in.
Golf gti's hadden geen geblazen motoren.
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 11:28:heb 3 Golf GTI's (model 1, 2 en 2) gereden.. leuk
maar moet toch eerlijk bekennen dat mn huidige Peugeot 306 GTI-6 2.016V echt vele, vele, vele malen beter is...
Wat raar !!!
de eerste 306 in 1993 ofzo ??
Scheelt maar 10 jaar, zou raar zijn als die nog slechter was.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 21:32:Kameraad van me heeft Daihatsu Charade GTTI 1.0 12V turbo
zo gruwelijk getuned dat ie nu op 200 pk zit...
in 4 sec bij de 100...
helemaal gestript..
geen achterbank...
nix ....
alleen sparco evo 2 kuipstoel...
dat ding loopt echt tering hard...
dat ga je niet redden maat, vooral niet met zo'n licht autootje.. een goed getunede Charade GTTI heeft meer koppel dan een AX met 1600cc N/A en bij die AX had ik soms al moeite met m'n 130 peekaatjes op straat krijgen..
Wat raar !!!, de eerste golf 2 werd in 1983 verkocht. Eerste golf 1 gti in 1976 ofzo.
de eerste 306 in 1993 ofzo ??
Scheelt maar 10 jaar, zou raar zijn als die nog slechter was.
Zo raar is dat, qua sportiviteit, niet. De GTI heeft namelijk nog geen kat, kwam pas in latere jaren. Steeds meer emissie-eisen. Qua onderstel is er niet zo heel veel veranderd de afgelopen 25 jaar.
Met als gevolg: een Citroen AX Sport of Peus 205 1.3 Rallye rijdt leuker dan een moderne 106 GTI van 2000...
Zo'n Sportje of Rallye is rauw, gewoon 2 dikke dubbele carburateurs op een blok met een wilde nokkenas erin en vliegen maar
Ter voorbeeld: Mijn eerste AXje (een Sport met dubbele webers erop ipv de originele solexen) had zo'n 110-115 pk uit een 1294 cc 8V, woog 680 kg, deed zo'n 200 km/h en ik kon op 0-100 een BMW 325i voor aap zetten!
WEIGHT IS A WASTE OF FUN!
ook al een stuk fijner en beter dan de Golfjes
Ik weet niet of hij sportiviteit bedoelt. Misschien wil die comfort
Zo raar is dat, qua sportiviteit, niet. De GTI heeft namelijk nog geen kat, kwam pas in latere jaren. Steeds meer emissie-eisen. Qua onderstel is er niet zo heel veel veranderd de afgelopen 25 jaar.
Flow cilinderkop, injectie, flow inlaattraject,gewicht van bewegende delen,eurodynamica, hoogte van toleranties ( bijv zelfde gewicht zuigers), Motortest programma's, betrouwbaarheid over het algemeen, materialen kennis.
Lijkt mij dat er binnen 10 jaar wel iets vooruit gaat op die gebieden.
laatste aanpassing
Ja iedereen noemt het wel een WOB, maar dat is het niet.
Een wolfsburg edition is alleen in de kleur LD5T geleverd en alleen in amerika en niet in europa. Kleurcode staat op de sticker in je kofferbak.
Een edition one heeft wel dezelfde emblemen waar normaliter de knippers zitten, vandaar de verwarring.
Een wolfsburg edition is alleen in de kleur LD5T geleverd en alleen in amerika en niet in europa. Kleurcode staat op de sticker in je kofferbak.
Een edition one heeft wel dezelfde emblemen waar normaliter de knippers zitten, vandaar de verwarring.
De edition one heb je in de kleuren : LC3U,LD7Y en LA9V
Kijk trouwens maar op http://www.doppelwobber.de/
Ik heb ook die brede wielkasranden,de logo's, BBS rm en electrisch recaro interieur. Is gewoon een edition one.
Golf 2 Edition One
Dieses exclusive Sondermodell wird oft mit dem nicht existenten Modell "Wolfsburg Edition" (nur USA) verwechselt. Dies liegt wahrscheinlich am Emblem "WOB-Edition" an den vorderen Kotflügeln.
Die Ausstattung variiert leicht in den drei verschiedenen Leistungsklassen - GTI (8V), 16V, G60. Er wurde ausschliesslich in Metallic-/Perleffektlackierung ausgeliefert (siehe unten).
Dieses exclusive Sondermodell wird oft mit dem nicht existenten Modell "Wolfsburg Edition" (nur USA) verwechselt. Dies liegt wahrscheinlich am Emblem "WOB-Edition" an den vorderen Kotflügeln.
Die Ausstattung variiert leicht in den drei verschiedenen Leistungsklassen - GTI (8V), 16V, G60. Er wurde ausschliesslich in Metallic-/Perleffektlackierung ausgeliefert (siehe unten).
Kijk trouwens maar op http://www.doppelwobber.de/
Ik heb ook die brede wielkasranden,de logo's, BBS rm en electrisch recaro interieur. Is gewoon een edition one.
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 07:59:mijn broer heeft een gti:
om precies te zijn een :2.3 v5 gti 20v highline (rooie 5)
standaard 170 pk enkele kleine aanpassingen zijn er aan gebeurd nu zal hij rond de 210 pk zitten
wat voor aanpassingen dan....want 40pk erbij voor een atmo motor is erg veel....en dat red je niet met een luchtfilter/uitlaat en chip...




















