Partyflock
 
Forumonderwerp · 824462
 
Uitspraak van KO3N op donderdag 24 november 2005 om 15:43:
Naar Duitsland autobaan rijden. En niet op een 80 km weg. Wat sommige mensen ook wel doen.


is toch net zo onverantwoord. in duitsland rijden ze mekaar ook de pleures in. sorry hoor. verantwoord hard rijden doe je op een circuit. dan is het je eigen pakkie an. op de snelweg rijden mensen die er misschien nie van gediend zijn.
en die door snel rijdende mensen onzeker worden en zelf in een ongeluk terecht komen en dan ben jij al lang weg
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 15:45:
is toch net zo onverantwoord. in duitsland rijden ze mekaar ook de pleures in. sorry hoor. verantwoord hard rijden doe je op een circuit. dan is het je eigen pakkie an. op de snelweg rijden mensen die er misschien nie van gediend zijn.
en die door snel rijdende mensen onzeker worden en zelf in een ongeluk terecht komen en dan ben jij al lang weg


Dat heb je helemaal zelf in de hand, als je hard gaat rijden als der geen kip op de weg is kan het wel. Je moet idd niet hard gaan rijden als het enorm druk of slecht weer is. Ben ik het mee eens.
 
Uitspraak van KO3N op donderdag 24 november 2005 om 15:51:
Dat heb je helemaal zelf in de hand, als je hard gaat rijden als der geen kip op de weg is kan het wel. Je moet idd niet hard gaan rijden als het enorm druk of slecht weer is. Ben ik het mee eens.


en zo kennen we door blijven gaan hahahah. ik moet je eerlijk zeggen dat ik voorheen ook altijd knalde over de weg met me GTI, maar heb geleerd toen er bekenden gingen verdwijnen van de aardbodem en uit een auto geknipt moesten worden. ik ben nog steeds van mening dat een hoop mensen wel mogen doorrijden, maar mensen overdrijven soms wel heel erg.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 15:55:
en zo kennen we door blijven gaan hahahah. ik moet je eerlijk zeggen dat ik voorheen ook altijd knalde over de weg met me GTI, maar heb geleerd toen er bekenden gingen verdwijnen van de aardbodem en uit een auto geknipt moesten worden. ik ben nog steeds van mening dat een hoop mensen wel mogen doorrijden, maar mensen overdrijven soms wel heel erg


Dit word een eindelose discussie. ;)
En ben ook vrienden kwijt geraakt daardoor. Weet precies wat het is. En heb mezelf ook afgeleerd niet hard te rijden op plekken waar het niet kan. Maar tis zo aantrekkelijk als je een snelle auto hebt.
Uitspraak van KO3N op donderdag 24 november 2005 om 15:35:
En deze type 3 bevalt 3X beter als die type 2


3X zelfs :9 wat bevalt je er beter aan ?
Uitspraak van saus op donderdag 24 november 2005 om 16:04:
3X zelfs wat bevalt je er beter aan ?


Het blok vind ik beter.
Hij ligt beter op de weg, zelfs toen die type 2 verlaagd was.
En heb nu 5 deuren inplaats van 3. ;P
laatste aanpassing
Blok van een type 3beter? dan ben je zeker niet wijs. type 3 is een van de tamste gti'tjes ooit. op de type 4 na dan.

een type 2 16v draait rondjes om een type 3 16v....
GTI !
 
GSI :D

astra om precies te zijn. heb er zelf niet een alleen hij ziet er wel zo uit. alleen 1.8 ipv 2.0
 
het leukste nog:P de VR6 van de golf 3 is maar 0,2 sec sneller als een astra gsi 2.0 16v:P slome blokkies in de golf dus:)
Hij is ook zwaarder!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 10:21:
VR6 van de golf 3 is maar 0,2 sec sneller als een astra gsi 2.0 16v


0,2 seconden met wat ??!?!?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 10:21:
het leukste nog de VR6 van de golf 3 is maar 0,2 sec sneller als een astra gsi 2.0 16v slome blokkies in de golf dus


Vr6 is ten 1ste ook niet door VW gemaakt om mee te scheuren en een GSI wel ;)

Ding is meer dan 200 kilo zwaarder als een GSI en heeft standaard maar 25pk meer als een GSI (16v)

Maar je zit zo op de 200+ pk met een vr6 en met een GSI net even wat minder snel.

En een GSI heeft gewoon geen Vr6 GELUID!!
4000RPM+ BRRR :D

Maar tussen GSI en GTI ging voor GSI :D
tja, een gsi tov een vr6 is idd geen vergelijk. een vr6 is ook geen gti...
wat mr. graftak al zegt, vr6 is niet gemaakt voor sprintjes van 0-100. vr6 voelt zich thuis op de autobahn, dan merk je pas dat zon ding serieus snel is...en dan zijn de gti/gsi tjes echt een stukkie trager...
Gsi of Gti, denk dat het alle twee wel hard zou gaan.
mijn voorkeur blijft bij VTI :yes:
 
heb altijd gsi gereden maar rij nu gti geef mij maar een gti
 
GTI, duidelijk...:D
 
golf 1 GTI :kwijl:
 
GTi Wolfsburg edition :jaja:
 
1.4 8v :respect:
 
ik heb 100 jaar geleden een kadett gsi 16v champion edition gehad

nooit meer , wat een kutauto was dat

ik heb ook een vr6 gehad die reed zelfs fijner als de porsche 911 die ik nu heb

veel soepeler, porsche is veel meer spartaans
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 20:08:
golf gti g60


GTI G60 ??? Of G60 OF GTI....niet allebei...
 
deze auto heeft uitstraling: ;p

mijn broer heeft een gti:
om precies te zijn een :2.3 v5 gti 20v highline (rooie 5)
standaard 170 pk enkele kleine aanpassingen zijn er aan gebeurd nu zal hij rond de 210 pk zitten maar rijdt super vooral het geluid ;p
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 21:42:
GTi Wolfsburg edition


:no:

Of je moet een amerikaanse versie hebben.
Wolfsburg edition is alleen in amerika geleverd.
Je bedoelt een edition one.
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 07:37:
GTI G60 ??? Of G60 OF GTI....niet allebei...


G60 is een gti blok :)
Uitspraak van PluizeMuizert op maandag 19 december 2005 om 17:13:
G60 is een gti blok


Gelul !

Je had een golf g60,een golf rally en een golf limited. Daar zaten g-laders in.

Golf gti's hadden geen geblazen motoren.
 
Artiest SummA
heb 3 Golf GTI's (model 1, 2 en 2) gereden.. leuk

maar moet toch eerlijk bekennen dat mn huidige Peugeot 306 GTI-6 2.016V echt vele, vele, vele malen beter is...

vond trouwens de Renault 19 16V's (ook 2 gereden) ook al een stuk fijner en beter dan de Golfjes
 
die 306jes rijden erg goed idd.
heb zelf de xsi gehad.
erg fijne auto. miste alleen het vermogen
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 11:28:
heb 3 Golf GTI's (model 1, 2 en 2) gereden.. leuk

maar moet toch eerlijk bekennen dat mn huidige Peugeot 306 GTI-6 2.016V echt vele, vele, vele malen beter is...


Wat raar !!! :S, de eerste golf 2 werd in 1983 verkocht. Eerste golf 1 gti in 1976 ofzo.

de eerste 306 in 1993 ofzo ??

Scheelt maar 10 jaar, zou raar zijn als die nog slechter was.
 
Artiest Marmelade
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 21:32:
Kameraad van me heeft Daihatsu Charade GTTI 1.0 12V turbo
zo gruwelijk getuned dat ie nu op 200 pk zit...
in 4 sec bij de 100...
helemaal gestript..
geen achterbank...
nix ....
alleen sparco evo 2 kuipstoel...
dat ding loopt echt tering hard...


dat ga je niet redden maat, vooral niet met zo'n licht autootje.. een goed getunede Charade GTTI heeft meer koppel dan een AX met 1600cc N/A en bij die AX had ik soms al moeite met m'n 130 peekaatjes op straat krijgen..
 
Uitspraak van saus op dinsdag 20 december 2005 om 15:42:
Wat raar !!! :S, de eerste golf 2 werd in 1983 verkocht. Eerste golf 1 gti in 1976 ofzo.

de eerste 306 in 1993 ofzo ??

Scheelt maar 10 jaar, zou raar zijn als die nog slechter was.


Zo raar is dat, qua sportiviteit, niet. De GTI heeft namelijk nog geen kat, kwam pas in latere jaren. Steeds meer emissie-eisen. Qua onderstel is er niet zo heel veel veranderd de afgelopen 25 jaar.

Met als gevolg: een Citroen AX Sport of Peus 205 1.3 Rallye rijdt leuker dan een moderne 106 GTI van 2000...

Zo'n Sportje of Rallye is rauw, gewoon 2 dikke dubbele carburateurs op een blok met een wilde nokkenas erin en vliegen maar :)

Ter voorbeeld: Mijn eerste AXje (een Sport met dubbele webers erop ipv de originele solexen) had zo'n 110-115 pk uit een 1294 cc 8V, woog 680 kg, deed zo'n 200 km/h en ik kon op 0-100 een BMW 325i voor aap zetten!

WEIGHT IS A WASTE OF FUN!
ook al een stuk fijner en beter dan de Golfjes


Ik weet niet of hij sportiviteit bedoelt. Misschien wil die comfort :)

Zo raar is dat, qua sportiviteit, niet. De GTI heeft namelijk nog geen kat, kwam pas in latere jaren. Steeds meer emissie-eisen. Qua onderstel is er niet zo heel veel veranderd de afgelopen 25 jaar.


Flow cilinderkop, injectie, flow inlaattraject,gewicht van bewegende delen,eurodynamica, hoogte van toleranties ( bijv zelfde gewicht zuigers), Motortest programma's, betrouwbaarheid over het algemeen, materialen kennis.

Lijkt mij dat er binnen 10 jaar wel iets vooruit gaat op die gebieden.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van saus op maandag 19 december 2005 om 15:50:
Of je moet een amerikaanse versie hebben.


Hoe kan ik dat zien?

Dus je wilt zeggen dat er geen Wolfsburg editions in NL geleverd zijn? :/
Ja iedereen noemt het wel een WOB, maar dat is het niet.

Een wolfsburg edition is alleen in de kleur LD5T geleverd en alleen in amerika en niet in europa. Kleurcode staat op de sticker in je kofferbak.

Een edition one heeft wel dezelfde emblemen waar normaliter de knippers zitten, vandaar de verwarring.
 
LC3U :/

Maar heb idd wel de logo's
en voor de xtra brede wielkas randen,
die zitten toch ook alleen maar op de WB & G60!

Wel edition interieur.
Zat een electrisch Recaro in...
De edition one heb je in de kleuren : LC3U,LD7Y en LA9V

Golf 2 Edition One

Dieses exclusive Sondermodell wird oft mit dem nicht existenten Modell "Wolfsburg Edition" (nur USA) verwechselt. Dies liegt wahrscheinlich am Emblem "WOB-Edition" an den vorderen Kotflügeln.
Die Ausstattung variiert leicht in den drei verschiedenen Leistungsklassen - GTI (8V), 16V, G60. Er wurde ausschliesslich in Metallic-/Perleffektlackierung ausgeliefert (siehe unten).


Kijk trouwens maar op http://www.doppelwobber.de/

Ik heb ook die brede wielkasranden,de logo's, BBS rm en electrisch recaro interieur. Is gewoon een edition one.
 
Geloof je wel hoor,
alleen wist ik het niet 8)

Maar ze staan wel overal te koop als WB :/
Ja ik wist het eerst ook niet. Wel vaag dat iedereen het zo noemt eigenlijk
Blijf toch bij de GSI :D:D:D:D:D:D:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 07:59:
mijn broer heeft een gti:
om precies te zijn een :2.3 v5 gti 20v highline (rooie 5)
standaard 170 pk enkele kleine aanpassingen zijn er aan gebeurd nu zal hij rond de 210 pk zitten


wat voor aanpassingen dan....want 40pk erbij voor een atmo motor is erg veel....en dat red je niet met een luchtfilter/uitlaat en chip...
Rij zelf gsi vind de gti tjes zeker ook mooi heb ook totaal geen anti volkswagen ged8tes zoals veel opel rijders dat hebben en volkswagen rijders andersom.
Maar heb zelf ondervonden dat de power van n lekkere gsi 2.0 16v veel beter is dan die van n gtitje.
heb altijd gsi gereden maar rij nu gti geef mij maar een gti

Dakhaas! in mijn autoverkoop topic zeg je dat een Golf GTI een turkenbak is :s
Hey Bob, dat van jou is wel een echte Wob gheghe(ik kan het weten ;) ) dat het niet bij jou op het
kenteken staat heeft een rede(rdw) 10 jaar geleden
met invoeren heeft de toenmalige eig de logos eraf
gehaald en stoelhoezen over de zittingen heengedaan hahah
scheelde nam een hoop bpm
 
:O
en die recaro zitten orgineel alleen in de 16 v uitvoering. Maja tegenwoordig hebben die helaas al
in 4 andere golfjes gezeten waar het orgineel niet
in thuishoort.
 
TDI gewoon diesel!
 
gsi is téne... rotte troep
standaard opel