Partyflock Partyflock wenst je fijne feestdagen!
Partyflock
 
Forumonderwerp · 834867
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Volgens mij is het prijzencircus van ID&T begonnen, ik krijg net via de mail een kaartje van ID&T aangeboden...naar mijn idee zonder dat ik mij ergens ingeschreven heb om kaarten gratis te krijgen/ontvangen...

Dit mailtje heb ik ontvangen:

UITNODIGING

Beste Ilja van Haren,
Met deze e-mail nodigt ID&T jou uit voor Innercity. Innercity zal plaatsvinden op zaterdag 17 december 2005 in de RAI in Amsterdam. De deuren gaan open om 21:00, het evenement duurt tot 07:00.

Om je ticket ( s) te bevestigen klik je op de volgende link of kopieer je deze link in de adresbalk van je browser:

*****************************

Na het bevestigen van jouw ticket( s) krijg jij je e-ticket( s) via e-mail toegestuurd. Dit ticket moet je uitprinten en samen met geldig legitimatie bewijs meenemen naar Innercity. Let op: elektronische tickets zijn persoonsgebonden, dus niet overdraagbaar.

ID&T wenst je heel veel plezier op Innercity!

Met vriendelijke groet,

ID&T

Voor meer informatie over Innercity kijk op: www.id-t.com


laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand mayb 'n foto / foto's van kaartjes die bij ticket online zijn gekocht? kan k ff vergelijken met de kaartjes die mij aangeboden worden, ga liever niet voor niks naar de RAI..!
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook raar dat nog niemand die The Game gewonnen heeft, kaarten heeft gehad :s

Ze zouden MINIMAAL 4 dagen van te voren verstuurd worden: dat is dus UITERLIJK vandaag
Waarschuw beheerder
volgens mij krijg je ze per email hoor...

Na het bevestigen van jouw ticket(s) krijg jij je e-ticket(s) via e-mail toegestuurd. Dit ticket moet je uitprinten en samen met geldig legitimatie bewijs meenemen naar Innercity. Let op: elektronische tickets zijn persoonsgebonden, dus niet overdraagbaar.
Waarschuw beheerder
Dat weet ik ook wel dat je ze per email krijgt, ik schrijf ook nergens dat je ze per post ontvangt.

Er stond duidelijk dat je ze MINIMAAL 4 dagen voor het evenement zou ontvangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 13 december 2005 om 22:18:
Er stond duidelijk dat je ze MINIMAAL 4 dagen voor het evenement zou ontvangen.


Is weer lekker geregeld dan
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een mailtje gehad :)

heb niet meegedaan aan het spel, maar ben wel 2 jaar lid geweest van id&t magazine.... misschien is het dat?

naja ik weet niet, maar ik ga iig wel lekker feesten.

(ging zowieso al, maar gratis is wel mooi meegenomen)
 
Waarschuw beheerder
ik heb ook een mailtje gehad.. omdat ze flyers bij mij in de winkel hebben gelegd..
Waarschuw beheerder
LOL dat deden ze normaal nooit voor een paar flyers ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik zo raar vind, ondanks dat ze nu met gratis kaarten beginnen te smijten, blijft het bezoekersaantal hier op PF afnemen :O
Je zou toch echt verwachten dat het nu zeker weer iets op zou lopen.

ben echt heel benieuwd naar iedereens ervaringen zaterdag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 14 december 2005 om 10:35:
wat ik zo raar vind, ondanks dat ze nu met gratis kaarten beginnen te smijten, blijft het bezoekersaantal hier op PF afnemen
Je zou toch echt verwachten dat het nu zeker weer iets op zou lopen


Partyflock is een slechte graadmeter voor feesten waar hardere stijlen niet zijn vertegenwoordigd.
Waarschuw beheerder
Dat is aan de ene kant wel waar, maar er gaan relatief juist dit jaar meer mensen van PF naar IC dan ooit: als er maar 10K aan kaarten zijn verkocht gaat al iets van 40% van PF naar IC.

Maar nu is het ook weer zo dat de laatste 1.5 jaar er veel (teveel naar mijn mening) nieuwe leden op PF zijn gekomen. Dus dan is het ook logisch dat het aantal relatief stijgt.
Waarschuw beheerder
en ik wacht nog steeds op een leuk mailtje van ID&T :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op dinsdag 13 december 2005 om 17:32:
Nu geven ze bij ID&T dus kaartjes weg die op naam staan, aan mensen die niet gaan.. Lekker slim is dat, ipv: na gaan vragen of mensen wel willen / kunnen, die kaartjes dus gewoon weggeven..


Ze geven alleen een persoonsgebonden e-ticket als je er ook op ingaat! Dus het is wél slim!

Ik blijf het een goede actie vinden en snap nog altijd niet dat er zoveel zeikerds zijn die dit alleen vanuit het negatieve punt kunnen bekijken. Wees blij als je de kans krijgt om €47,50 te besparen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 15:00:
Wees blij als je de kans krijgt om €47,50 te besparen


Niet iedereen heeft blijkbaar die kans :/
Waarschuw beheerder
4 dagen van te voren zeiden ze toch:S, nog steeds niets gehoord
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 15:00:
Ik blijf het een goede actie vinden en snap nog altijd niet dat er zoveel zeikerds zijn die dit alleen vanuit het negatieve punt kunnen bekijken. Wees blij als je de kans krijgt om €47,50 te besparen!


Omdat nu blijkt dat de concept wijziging niet het gewenste effect heeft. Dat ze het concept vorig jaar eigenlijk al hadden moeten afschrijven...

Natuurlijk leuk dat ze het zaakje zo proberen te redden, maar wel een heerlijk smerige streek voor de mensen die WEL de moeite namen om een kaartje te kopen! Die voelen zich nu lekker genaaid (y)
Waarschuw beheerder
relax paas mij ook ff kaartjes id&t als het toch gratis is :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martijn op woensdag 14 december 2005 om 16:25:
4 dagen van te voren zeiden ze toch, nog steeds niets gehoord


Ik had vanmiddag een mailtje gestuurd en als antwoord kreeg ik dat de komende 48 uur de e-tickets verstuurd zullen worden. Nog ff geduld dus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 17:11:
k had vanmiddag een mailtje gestuurd en als antwoord kreeg ik dat de komende 48 uur de e-tickets verstuurd zullen worden. Nog ff geduld dus :)


oke hartstikke mooi(Y)
Waarschuw beheerder
ik zat al te wachten maar duurt dus nog ff
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de mail binnen.
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
(had de naam niet mogen plaatsen excuses daarvoor)laatste aanpassing 14 december 2005 11:57


id&t leest mee ;)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik zaterdag gewoon naar de Rai ga en daar gewoon n kaartje goedkoop scoor....zullen toch wel met bosjes aangeboden worden neem ik aan...
Waarschuw beheerder
Ik snap ook niet waarom ID&T ze ook niet aan de deur verkoopt :p gewoon voor een leuke prijs van 10 Euro ofzo
Waarschuw beheerder
Zal er echt geen deurverkoop zijn dan???? weer een domme actie als ze t niet doen...zijn altijd mensen die dan nog n kaartje kopen dat weet ik zeker
Waarschuw beheerder
Volgens mij hebben ze dat nog nooit gedaan, maar je zou ze kunnen mailen. Maar als ze het wel doen, hadden ze hier wel reclame voor mogen maken.

Wat zou zo dom is, ik zie dus nergens reclame van Innercity (in tegenstelling tot andere jaren). De reclame op hun site is alleen maar gericht ter promotie van de DJ's die komen, maar dat zal de meeste bezoekers ruk zijn (die interviews). Marketing is totaal verkeerd gericht :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 14 december 2005 om 21:01:
Volgens mij hebben ze dat nog nooit gedaan, maar je zou ze kunnen mailen. Maar als ze het wel doen, hadden ze hier wel reclame voor mogen maken.

Wat zou zo dom is, ik zie dus nergens reclame van Innercity (in tegenstelling tot andere jaren). De reclame op hun site is alleen maar gericht ter promotie van de DJ's die komen, maar dat zal de meeste bezoekers ruk zijn (die interviews). Marketing is totaal verkeerd gericht


Klopt. In de persberichten zeggen ze dat dat komt omdat ze juist niets eromheen willen hebben, maar het alleen om de muziek willen laten draaien. Maar goed van die reclame die ik op TV zat wordt ik ook niet vrolijk hoor; een beat, vage beelden en namen. That's it. Zo'n reclame moet energiek zijn, met snel een paar namen van de line-up en beelden van mensen die helemaal uit hun dak gaan :D! Zo maak je reclame voor een feest, maar goed..

De reden dat ze geen deurverkoop doen is natuurlijk om dat er al genoeg mensen hun kaartjes zullen dumpen, op http://www.id-t.com staat iig dat ze niet aan de deur zullen verkopen. Op Mysteryland dit jaar hebben ze wel aan de deur verkocht, maar dat was niet helemaal een succes volgens mij.
Waarschuw beheerder
Wat ik altijd verwacht van reclame op TV van ID&T feesten... DE stem van ID&T die lekker met zo een accent het feest omroept en met een leuke slogan erbij! het pakt echt, wat lasers en dansend publiek, eventueel wat grote namen uit de line up opnoemen.

Maar het lijkt wel gewoon of ze willen dat de verkoop slecht gaat :s
Ik bedoel ze weten dat de prijs te hoog is, ze weten dat ze de drankprijs onzinnig hoog hebben gemaakt, ze weten dat de verkoop vorig jaar slecht ging, ze weten dat het publiek GEEN urban wil, ze weten uit verschillende fora dat er vraag is naar Hardtrance, Techno en Hardstyle (hoeft niet voor mij dit laatste). Ze weten dat aan het einde van het jaar er veel feesten zijn en iedereen grote uitgaves heeft en DUS reclame juist hard nodig is!
Ze verwachtte al dat dit concept niet aan zou slaan (waarom doe je het dan :s), ze weten dat ze beloofd hadden dat er vanaf 2006 GEEN Fee kosten meer zou zijn, terwijl het er wel is en nu volledig in eigen handen. Etc etc etc.

Ik bedoel, dan ben je dus best dom bezig :s en ik vind het gewoon echt zonde. tot en met 2003 vond ik IC hardstikke leuk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 14 december 2005 om 21:36:
nu volledig in eigen handen. Etc etc etc.


Grootste misverstand ooit; Ticketonline is NIET van ID&T.


"
Wie zijn wij?

TicketOnline is een label van TopTicketLine. TopTicketLine is de kaartverkooporganisatie van STAGE-ENTERTAINMENT, the international entertainment group van Joop van den Ende.
"
Waarschuw beheerder
Mensen vergeten nog altijd een ding. Al deelt ID-T gratis kaarten uit ze pakken je terug als je eenmaal op hun feest rondwandelt. Een wodka redbull kost je zo 12 Euro aan bonnetjes!!!! Om maar iets te noemen. Ik begrijp ook dat als de kaartverkoop tegenvalt ze de prijs van de bonnetjes gewoon omhoog gooien. simpel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op woensdag 14 december 2005 om 21:08:
Klopt. In de persberichten zeggen ze dat dat komt omdat ze juist niets eromheen willen hebben, maar het alleen om de muziek willen laten draaien. Maar goed van die reclame die ik op TV zat wordt ik ook niet vrolijk hoor; een beat, vage beelden en namen. That's it. Zo'n reclame moet energiek zijn, met snel een paar namen van de line-up en beelden van mensen die helemaal uit hun dak gaan ! Zo maak je reclame voor een feest, maar goed..


Daar ben ik het niet mee eens. Ze richten zich nu op de artiesten, dus doe je dat ook met je reclame(ook naast TV in andere reclame uitingen). De liefhebber van de betreffende artiest(en) raken daardoor geinteresseerd en gaan eens verder kijken naar informatie op internet e.d.
Maak je er een "standaard" dancefeest reclame van, zal het nog steeds om de naam van het feest draaien! Dat willen ze ongetwijfeld niet, omdat voorheen aan de naam ook muziekstijlen stonden gekoppeld die deze keer niet geprogrammeerd staan.

Goeie zet, reclame technisch gezien. Maar of ze daar nu een groot genoege doelgroep mee bereiken... dat is nog de vraag. Maar het is niet af te leiden uit de kaartenverkoop, want daarbij spelen nog meer factoren een belangrijke rol.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Nou ik zou blij zijn met een gratis kaartje en dan drink in maar de hele avond water ofzo. Geen probleem, dus als iemand nog gastenlijst plaatsen overheeft waarbij de naam nog moet worden ingevuld, kom maar op, ik wil wel!
Waarschuw beheerder
HoofdletterP>

Dat is geen misverstand, Ticketonline is eigendom van Qdance, wat op haar beurt een dochteronderneming is van ID&T. Dit is een feit!

Thom-ass> voor de liefhebber hoef je geen reclame te maken rondom de artiest. De liefhebber is namelijk toch al een kenner die wel of niet komt aan de hand van de line up. Kenners hebben veelal aangegeven de combo met Urban niet te willen en dat de prijs te hoog is voor zo een line up.

Dus de marketing is helemaal geen slimme zet, doel van marketing is een hoge omzet. En dat lukt niet, dus is de de marketing automatisch slecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk moet je wel reclame maken voor de liefhebber! Hoe komt ie anders op de hoogte van de line-up?? En daarbij kun je met dergelijke reclames de zaak nog aardig beinvloeden! Zelf was ik in eerste instantie niet geinteresseerd, maar de reclames hebben toch de nodige belangstelling gecreëerd(nog steeds niet voldoende btw. ;) ).

Bovendien gebruik je de term marketing verkeerd, want dat betreft wel wat meer zaken dan alleen promotie. Vergeet de andere 3 p's niet ;) Die zijn niet volledig marketing gericht(het creëeren en instand houden van een duurzame relatie met de klant, tot beider tevredenheid) bepaald, maar ook lokatie afhankelijk, productiekosten afhankelijk, mogelijkheden afhankelijk en lange termijn afhankelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk ook dat Thom-ass hier zeker een punt heeft dat je wel reclame moet maken voor de liefhebber. Innercity maakt nu een koerswijziging door waardoor de liefhebber van de muziekstromingen waar ze zich nu oprichten zonder promotie denkt dat innercity nog steeds hardstyle, trance enz. is. Iedereen weet nu in ieder geval dat ze zich op hele andere stijlen richten en op een andere doelgroep. Of dit een slimme keuze is laat ik in het midden... Maar ik denk dat over 2, 3 jaar dit feest weer staat en het zich heeft gespecialiseerd in de electro, house, minimal, progressive en techno. Het zal misschien niet meer zo groots zijn als de afgelopen jaren. Hiervoor moeten ze nu 2 jaar investeren...
Waarschuw beheerder
Thom-ass>

Dat snap ik ook wel hoor ;) maar ga hier geen 2 A4tjes volschrijven met argumenten :yes:

Natuurlijk moet er reclame zijn mbt de line up (dat zei ik al in een eerdere posting) maar niet op de manier zoals nu gebeurt. Al die interviews etc.

Verder is het zo dat wanneer zij een klein specialistisch feest willen, sowieso GEEN urban neer moeten zetten :s en als 2e hadden ze beter dan een nieuw kleiner feest kunnen introduceren met lagere prijzen en niet in de Rai of gewoon Shockers dan weer terugbrengen... als het toch om de Techno draait.

Innercity is een afsluiter van het jaar en is algemeen toegankelijk voor iedereen en is een verzameling en terugblik op alle evenementen die in dat afgelopen jaar zijn geweest met haar stylen en DJ's.
Waarschuw beheerder
donateur
Met het Urban en Shockers verhaal is denk ik iedereen het eens.

Daarnaast is Innercity ook jarenlang een van de paradepaardjes van ID&T geweest waardoor ze dit evenement waarschijnlijk nooit zullen beeindigen. Ze steken er liever 2 jaar geld in zodat het over 3 jaar weer rendabel is dan dat ze op hun bek gaan...
Waarschuw beheerder
Toch knap dat ze uberhaupt op hun bek gaan :) als je gewoon naar het publiek (klant) luistert, was het nooit gebeurt.

Maar kritiek willen ze weer niet, dus ze brengen zichzelf in een hele moeilijke positie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Qua marketiing hebben ze bepaalde dingen goed aangepakt en andere dingen toaal verkeerd.
Het is ze niet gelukt om hun doelgroep genoeg te bereiken, en als ze hun doelgroep wel hebben bereikt vinden veel mensen het prijskaartje gewoon veel te duur.

Die interviews zijn soms wel leuk, maar het kan weinig mensen boeien.

Verder heeft ID&T met deze IC wel duidelijk bewezen dat ze soms gewoon doof zijn voor kritiek van hun doelgroep, en als ze dan een teken geven dat ze willen luisteren dan komen ze hun belofte weer niet na, hiermee doel ik op de reactie van Duncan na IC 2004 waarin hij zei dat urban niet meer terug zal komen op IC 2005, en nu is het er juist dubbel :S. Ik vind dat belofte schuld maakt.

En er zijn natuurlijk verschillende oorzaken dat IC (naar mijns inziens) dit jaar helemaal slecht verkoopt, maar de belangrijkste ookzaken zijn dat er weer urban is terwijl het gross van de partygangers dat niet wil, er zijn relatief veel "onbekende" artiesten., de prijs is gewoon gigantisch hoog, want mensen zijn alleen bereidt om die prijs neer te tellen als ze zeker weten dat ze waar voor hun geld krijgen en dat weet je maar nooit als je (de meeste) artiesten nog nooit of niet veel hebt gezien.
Tevens is de lokatie naar mijn inzicht ook helemaal niet geschikt voor clubachtige muziek, misschien dat het voor progessive wel werkt, en techno ook natuurlijk, maar over rest twijfel ik.

Zo uit verschillende reacties van ID&T valt af te leiden dat ze het concept hebben veranderd omdat ze meer progessieve muziekstijlen willen om een soort trend te zetten (wat een arrogantie :S). Nou kan ik me dat wel voorstellen met techno/club/progessive/minimal. MAar urban is al zonder ID&T al ongeveer een jaar mainstream, en dus vind ik dat ze niet moeten proberen een graantje mee te pikken van een hype die toch alleen maar kijk/vechtpubliek aan trekt (kan dat uit ervaring zeggen :(), want zo progressief is urban echt niet, en de tekenen dat het hoogte punt van de urban-hype gepasseerd zijn kan je overal ontdekken.

Domme zet dus van ID&T....
Jammer van het concept. Het was een leuk excuus om bij elkaar te komen om je verschillende favo-stijlen allemaal in 1 avond te beleven.
Waarschuw beheerder
heb trouwens nog steeds geen e-ticket ontvangen .. jullie wel?
Waarschuw beheerder
Nee niemand ;)

Zoals gezegd is er een vertraging opgelopen en worden de kaarten vanaf nu tot en met uiterlijk zaterdagmiddag verstuurd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op donderdag 15 december 2005 om 12:11:
Toch knap dat ze uberhaupt op hun bek gaan als je gewoon naar het publiek (klant) luistert, was het nooit gebeurt.


Al had je opgelet in de verhaaltjes over Innercity dat wist je dat ze de vernieuwende kant op willen. Luisteren ze alleen naar het publiek, de massa dus, dan hadden ze helemaal een slap concept. Geen vernieuwing alleen de standaard, overpopulaire namen.... Ok, wel uitverkocht.

Het zal eerder zijn, zoals Smeetske aangeeft, dat dit jaar het overbruggings jaar wordt om vervolgens de naam Innercity te behouden en een nieuw imago aan te meten. De resultaten komen erna wel, indien het aanslaat.

Maar goed.. grote kans dat ook volgend jaar iedereen op gratis kaarten wacht, zoals we in jaar 2 ook bij N-joy zagen. ;)
Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat je al mijn argumenten hebt gelezen ook in het andere topic. Ik heb alles al gezegd wat er valt te zeggen ;) en het valt gewoon simpelweg niet te ontkrachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 15 december 2005 om 15:29:
Nee niemand

Zoals gezegd is er een vertraging opgelopen en worden de kaarten vanaf nu tot en met uiterlijk zaterdagmiddag verstuurd


mooi knake dan :P hopen dat ik voor zaterdagmiddag een e-ticket heb :D wat is er mis gegaan dan ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 15 december 2005 om 11:33:
en als 2e hadden ze beter dan een nieuw kleiner feest kunnen introduceren met lagere prijzen en niet in de Rai of gewoon Shockers dan weer terugbrengen...


Helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
donateur
Nu we het toch over Innercity en Shockers hebben. Ik denk persoonlijk dat ID&T meer bezoekers had getrokken wanneer ze nu opnieuw waren begonnen dan met deze koerswijziging van Innercity richting techno, electro enz.

Misschien hadden ze dat ook beter kunnen doen. Veel mensen hebben het nog over Shockers en denk dat ze dan wel veel kaarten hadden verkocht...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 10uZ op donderdag 15 december 2005 om 15:23:
heb trouwens nog steeds geen e-ticket ontvangen .. jullie wel?


Ja, ik wel, heb ze net binnen...2 ipv 1 zelfs(wat bij de aanvraag stond) kan ik zoon én zijn vriend blij maken :D
 
Waarschuw beheerder
e-ticket = in de pocket (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij zijn ze ook binnen. Leuk kerst cadeautje voor mijn zusje :d