Partyflock

Forumonderwerp · 834867
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Volgens mij is het prijzencircus van ID&T begonnen, ik krijg net via de mail een kaartje van ID&T aangeboden...naar mijn idee zonder dat ik mij ergens ingeschreven heb om kaarten gratis te krijgen/ontvangen...

Dit mailtje heb ik ontvangen:

UITNODIGING

Beste Ilja van Haren,
Met deze e-mail nodigt ID&T jou uit voor Innercity. Innercity zal plaatsvinden op zaterdag 17 december 2005 in de RAI in Amsterdam. De deuren gaan open om 21:00, het evenement duurt tot 07:00.

Om je ticket ( s) te bevestigen klik je op de volgende link of kopieer je deze link in de adresbalk van je browser:

Na het bevestigen van jouw ticket( s) krijg jij je e-ticket( s) via e-mail toegestuurd. Dit ticket moet je uitprinten en samen met geldig legitimatie bewijs meenemen naar Innercity. Let op: elektronische tickets zijn persoonsgebonden, dus niet overdraagbaar.

ID&T wenst je heel veel plezier op Innercity!

Met vriendelijke groet,

ID&T

Voor meer informatie over Innercity kijk op: www.id-t.com

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 16:52:
17.500 man toch?

er zij 5000 kaarten gratis weggegeven en zo'n 6000 verkocht, dus reken maar uit

ik ga zelf niet maar ik ben benieuwd hoe het uitpakt. ID-T heeft gegokt met zo'n concept en het pakte al verkeerd uit door de tegenvallende verkoop. Ik hoop voor ID-T dat het slaagt, al dat gezeik de hele tijd. Het is misschien niet slim geweest zoveel te vragen voor dit feest en had het gewoon een andere naam moeten hebben.

Voor de rest veel plezier die gaan.
Waarschuw beheerder
heeft iemand nog 1 kaartje voor mij ?

thanx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 21:14:
ben benieuwd hoe het uitpakt. ID-T heeft gegokt met zo'n concept en het pakte al verkeerd uit door de tegenvallende verkoop. Ik hoop voor ID-T dat het slaagt, al dat gezeik de hele tijd

:yes:

Waarschuw beheerder
Ik denk zomaar dat het voor de mensen die er zijn nog best een leuke en gezellige avond gaat worden! Voor de liefhebbers zeker..Er staan best leuke namen met Liebing, technasia etc..Het zal niet te druk zijn en met de opbouw zal er vast wel rekening gehouden zijn met de tegenvallende verkoop. Alles zal wel kleiner opgezet zijn.
Ik had ook gratis kaarten, maar ben niet helemaal fit..Dus uiteindelijk niet gegaan. Wil namelijk dan liever vrijdag wel vol gas kunnen gaan op Awake..Dan twee feesten maar half :D
Ben benieuwd morgen naar de reacties..
Waarschuw beheerder
donateur
Er werd dus mooi om legitimatie gevraagd. Heb 1 kaartje verkocht, de rest weggegeven maar ik moest toch mooi mee naar binnen. Dus ik ben 5 min op IC geweest. 8) Die man van de beveiliging stond me heel raar aan te kijken dat ik weer weg wilde. :D

Waarschuw beheerder
ik kwam binnen met een camera :D
Waarschuw beheerder
Qua aankleding was het een aanfluiting. Gooi dan tenminste 1 laser ergens neer met een hoop spiegelbollen. Maar ja, het publiek maakte veel goed, en dan voornamelijk in de techno. Veel lachende gezichten daar. Dave Clarke en SK waren erg lekker. Dat 9 bonnen systeem was een goed idee. Red Bull was 'maar' 3 bonnen en de broodjes kroket ook

Anyhow... eindcijfer 6.7 dan maar :)

Waarschuw beheerder
gaat er nog iemand afteren????

deze nacht smaakt namelijk naar meeeerrrrrr!

Waarschuw beheerder
Het was een goed feest, . uit