Wij vertrekken vrijdag, dus vandaag met de trein van 15:13. De 0251-crew aka: Skippie, KuuK, Jans, Mikwel et moi!
Kheb der ZZZZZZZupeRRRRRRR veel zin aan!
Als tip, neem je Paspoort mee als je met de trein gaat, want het is een druglijn en ze zijn geile op Niederlansche leuten.
Zo Mach Spassssss und tot op de grote rotonde in Berlijn bij het goude engeltje.
Tjusssss, Schade Deutschland Holland ist dabei, holland ist dabei, holland ist dabei.