Partyflock
 
Forumonderwerp · 619353
Betreft: evenement: Love Parade, zaterdag 12 juli 2003 om 14:00
Waarschuw beheerder
donateur
K'heb een beetje gezocht naar onderwerpen over de Love Parade maar kan tot mijn verbazing maar weinig vinden... Ik ga Vrijdag naar Berlijn en ik vraag me af of iemand wat tips heeft, of ook gewoon wil melden dat ie naar de Parade gaat....
Waarschuw beheerder
donateur
Ah... Thnx stiekske
Waarschuw beheerder
donateur
k ga ook :jaja:

vertrek donderdag
Waarschuw beheerder
Wie vertrekt er nog meer donderdagnacht met de bus vanuit rotterdam (diamond trip geboekt op www.loveparade.nl) ?
Het thema dit jaar is 'love rules.' Wordt gaaf, zeker weten!
 
Waarschuw beheerder
Ik ga ook zeker weten!!
Vertrek vrijdagochtend vanaf jaarbeursplein met peter langhout!!
Wordt wel effe een leuk weekend!!!
 
Waarschuw beheerder
Kzou niet weten met welke maatschappij, maar ik weet weer wel dat wel om half 2 vertrekken donderdagnacht.

nog iemand?
Waarschuw beheerder
Voor mij love parade numero 5 dit jaar en we doen het zo goedkoop mogelijk :D...........vrijdag nacht heen, geen hotel en dan zondag ochtend rond 8 uur weer vertrekken :o


Ach, ik ga dinsdag weer richting de costa :D
Waarschuw beheerder
donateur
We zaten ook aan die optie te denken... een beetje de zwerver spelen dat weekend, maar het zal waarschijnlijk een Camping worden..
 
Waarschuw beheerder
kga ook,alleen is et nog niet helemaal zeker hoe :(

maarja maakt nie uit..vertrek zal wel rond 7/8 uur sochtens zijn. whoei

ps : kep er zin in ;p
Waarschuw beheerder
2 Nachtdiertje: Toevallig zeg, ik vertrek ook donderdagnacht om 1 uur vanaf R'dam CS...
 
Waarschuw beheerder
ik vertrek vrijdagochtend om 9:50 uur vanuit den bosch, met peter langhout reizen...nog meer mensen?
Waarschuw beheerder
donateur
ga r niet meer heen. thuis hebben we ook carnaval.

ps ik zou pas maandag terug reizen ivm drukte zondagmiddag
 
Waarschuw beheerder
donateur
Plons dat vind ik wel jammer hoor:(
Had me er zo op verheugd jou daar tegen te komen;):P
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken vrijdagochtend om 01:00 vanuit Hilversum en whoeiiiiiiii wat heb ik er zin in zeg :D
Waarschuw beheerder
donateur
sorry linsy, maar ik kom je vast nog wel ergens tegen ;p
Waarschuw beheerder
Yep, 1.30 vanaf Jaarbeursplein Utrecht Peter!! ;-)
Concept Hotel of Hotel Berlin?
 
Waarschuw beheerder
donateur
2 Joost ---> Ja zou je denken??? ;)
Waarschuw beheerder
Ik vertrek ook morgenavond 1:30... maar dan vanaf DH centraal
En ik verblijf tot maandag in het Concept hotel

Heb sin in! B)
laatste aanpassing
Artiest GP
Waarschuw beheerder
ik vertrek met de auto vrijdag ochtend om 10 o'clock uit gorinchem
 
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan uhm rond 1 uur %-) vanaf Utrecht Jaarbeurs!:D
Waarschuw beheerder
Toevallig ook het Concept Hotel Patries? :-D
Grote kans dat we dan in dezelfde bus zitten!
Waarschuw beheerder
Ga er voor de derde keer heen, joepie
Waarschuw beheerder
nog mensen per ongeluk in hotel lichtenberg ?
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand ook nog een Camping Tip ?
Ik heb van "horen zeggen" dat er een camping bij berlijn is waar het deze periode ook non-stop feest is..
Weet iemand waar ik het over heb ?
Waarschuw beheerder
Ik zit in hotel Park Inn, t hoogste hotel van Berlijn... Nog meer mensen die hier zitten?
Waarschuw beheerder
Nee sorry, zit in hotel Berlin, midden in het centrum als het goed is...
Waarschuw beheerder
Ik vetrek trouwens om 02.30 uur vanuit nijmegen naar hotel Berlin, bus nummer 27.

Nog meer mensen?
Waarschuw beheerder
Ik zit ook in Park Inn, hopelijk zitten we lekker hoog ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
1 uur, amstel station amsterdam, richting hotel kempinski, vlak bij de LP zelf, 5 geile sterretjes en ehh hmm geen pfers:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook een diamond trip geboekt.

Vertekken vannacht om 2 uur vanaf Amstel station, met DJSence :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet welke trip, zou ook weleens diamond kunnen zijn, zie je op amstel:)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij deze: Jugendgäsths Central

gewoon loveparade.nl, dan diamond trip en dan de goedkoopste, maarja ik kom daar niet om in een mooi hotel te zitten natuurlijk :D

en tot amstel, met heineken :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb amstel bij me, 12 stuks, had niks anders:S

tja ehh, dat 5* hotel was niet veel duurder dan een 3 of 4 ster dus dachten we "what the heck, meteen ultraluxe doen:D"
Waarschuw beheerder
donateur
Prima toch :D

Wel ff dikke joint roken voordat we de bus ingaan...... lekker slapen

kijk net in de koelkast, maar heb alleen nog blikjes baco, maarja zo lekker weer vandaag he :D
Waarschuw beheerder
nah eindelijk vandaag besloten om te gaan en is nog gelukt ook dankzij me bazin ben ik zaterdag vrij dus kan er alsnog naartoe :bounce:

Lexi>> als ik je 1 tip kan geven ga voor 3 uur s'nachts met de metro, want daarna rijden ze niet meer en moet je met een taxi gaan :s
 
Waarschuw beheerder
wij gaan ook voor het record zo min mogelijk slapen en zo min mogelijk geld uitgeven aan onzinnige dingen als hotels enzo....
We vertrekken vrijdagnacht en zullen in de loop van zondag wel terug gaan....
 
Waarschuw beheerder
donateur
he gert, ik zoek je op, want aan die joint hou ik je:D
Waarschuw beheerder
Ik ga in ieder geval, ik zie wel wat er van komt....
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken vrijdag, dus vandaag met de trein van 15:13. De 0251-crew aka: Skippie, KuuK, Jans, Mikwel et moi!

Kheb der ZZZZZZZupeRRRRRRR veel zin aan!

Als tip, neem je Paspoort mee als je met de trein gaat, want het is een druglijn en ze zijn geile op Niederlansche leuten.

Zo Mach Spassssss und tot op de grote rotonde in Berlijn bij het goude engeltje.

Tjusssss, Schade Deutschland Holland ist dabei, holland ist dabei, holland ist dabei.
 
Waarschuw beheerder
Zo, dat was me het feestje wel weer! Kom net terug uit Berlijn en we zijn maar liefst 4 (!!) keer gecontroleerd op de terugweg! Ausweis, rijbewijs, drank en drugscontroles! Ze waren erg fanatiek bezig daar!
Love Parade was echt super! Lekker weer, behalve aan het begin van de avond wat regen, en lekker sfeertje! Volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
LOVE RULES, Het was echt super, niet helemaal mijn muziek maar tis gewoon een geweldig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Het was zeker een super feest ! Van die strenge controles heb ik niets meegekregen gelukkig...
Waarschuw beheerder
Nee ikook niej, lekker waus rondlopen in het park...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Wij alleen op de heenreis!!
Maar die vent zag 2 pillen in me portomonee zitten en duwt ze terug en we mochten gewoon door reiden:D
Dat vond ik nou een toffe duitse agent:P
Waarschuw beheerder
Love Ruless Baby! In één woord: t beste wat er bestaat op deze wereld!!!
Waarschuw beheerder
Mochten deze keer doorrijden van de duitse politie(gelukkig). Love Parade was weer super.
Waarschuw beheerder
Heaven on earth....
Waarschuw beheerder
"love rules - wir haben Liebe gemacht"
 
Waarschuw beheerder
STILL THE BEST PARTY OF THE WHOLE FUCKING YEAR !!!!!!!!! :bounce: