2278x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik heb nog nooit gevochten, vind het nergens voor nodig. Als ergens ruzie is loop ik weg. Ik kom om te feesten en niet om te vechten.
Wauw, wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aub toevoegen aan mijn vriendenlijst?
Als je dit echt meent ben je echt een kneus.
ik heb de nodige vechtpartijtjes op mn naam staan
niet voor niets gekke sjon genoemd
for Johnny
Wauw, wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aub toevoegen aan mijn vriendenlijst?
(permanent verbannen)
Wauw, wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aub toevoegen aan mijn vriendenlijst? Als je dit echt meent ben je echt een kneus.
luister mop, ik loop niet weg en ben niet bang.
als mensen mij iets aan willen doen, kunnen ze het altijd proberen
de eerste waar ik het tegen afleg moet nog geboren worden
gewonnen?laatste aanpassing 15 september 2005 23:47
ja t eindigde in een bloedbad
luister mop, ik loop niet weg en ben niet bang.
als mensen mij iets aan willen doen, kunnen ze het altijd proberen
de eerste waar ik het tegen afleg moet nog geboren worden
pffffffffffffff nou je moet je wel een hele vent voelen!!!!
Wanneer ik op een feest in een ruzie situatie kom ga ik het liever uit de weg dan dat ik moet knokken!! Je verknalt alleen de sfeer ermee....
laatste aanpassing
luister mop, ik loop niet weg en ben niet bang.
als mensen mij iets aan willen doen, kunnen ze het altijd proberen
de eerste waar ik het tegen afleg moet nog geboren worden
for Johnny
En ondertussen verpest je het wel voor de mensen die om je heen staan. Je gaat toch naar een feest om plezier te maken. En als je wegloopt dan toon je dat je erboven staat. Maar goed, het feit dat jij
(permanent verbannen)
En ondertussen verpest je het wel voor de mensen die om je heen staan. Je gaat toch naar een feest om plezier te maken. En als je wegloopt dan toon je dat je erboven staat. Maar goed, het feit dat jij voor jezelf hebt toont al aan dat je het maar al te stoer vindt. Trouwens beetje jammer dat je het zelf moet zeggen
mensen die ik niet ken moeten gewoon niet in mn buurt komen, ik kan nogal bot uit de hoek komen schijnt
heb niet voor niks 2 jaar in de lik gezeten
mensen die ik niet ken moeten gewoon niet in mn buurt komen, ik kan nogal bot uit de hoek komen schijnt
heb niet voor niks 2 jaar in de lik gezeten
Okee, of je bent echt kneus van de eeuw of je zit hier gewoon een verhaal op te hangen. Hopelijk is het het laatste.
heb niet voor niks 2 jaar in de lik gezeten
Ja dus
heb jij weleens gevochten? en waarom?
Ja vroeger om de middelbare school weleens maar dat was omdat zij mij op stond te wachten en ik me niet wou laten kennen...Ben toen naar dr toe gelopen en heb dr een mep verkocht...Ze was gelijk foetsie
Maar in het uitgaansleven vind ik het echt niet tof als er gevochten wordt!! Het verpest echt de sfeer!
En dan herhaal je maar al te graag
De
(permanent verbannen)
En dan herhaal je maar al te graag Zou maar eens navragen of dat niet toevallig bedoeld is als negatieve kritiek als ik jou was
blabla
De smiley kent ie ook aardig goed uit zijn hoofd. Zou dat de enige zijn die hij kan onthouden na al die klappen op zijn kop?
ik heb aardig wat geincasseerd in mijn leven, maar dat valt in het niet bij de klappendie ik heb uitgedeeld moppie
ik heb aardig wat geincasseerd in mijn leven, maar dat valt in het niet bij de klappendie ik heb uitgedeeld moppie
Nogmaals, wil jij mijn vriendje worden? Jij bent echt TE stoer. En hopelijk heb je een goede uitvaartverzekering afgesloten.
(permanent verbannen)
Nogmaals, wil jij mijn vriendje worden?
ik zal er ff over nadenken, ik krijg er de laatste tijd zoveel weet je
jij bent vast geweldig!! bah
ben niet de makkelijkste
Kzie het steeds vaker , agressie op feesten en in het uitgaan.
Gek he!
agressie op feesten
jouw hoofd ziet er anders ook niet echt vriendelijk uit
(permanent verbannen)
deze keer niet naar de bak
sorry te flauw
ik weet wie t zegt








![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)







