Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
offtopic
ken je die film the butterfly effect? die kerel in de gevangenis
"blood on my knife, or shit on my dick"....prachtig
ok weerverder met het onderwerp..
ney dan zitten ze de hele dag in n klein kamertje te janken omdat nog veel stoerdere mannen ze keer op keer in t sterretje rammen laatste aanpassing 16 september 2005 19:52
ken je die film the butterfly effect? die kerel in de gevangenis
"blood on my knife, or shit on my dick"....prachtig
ok weerverder met het onderwerp..
Nee op een feest nog nooit 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 17:03:johnny je stinkt
jamai wil jij je er aub buiten houden
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 september 2005 om 20:01:jamai wil jij je er aub buiten houden
maar je stinkt nog steeds
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 22:05:maar je stinkt nog steeds
je moet ook niet steeds met je neus bij mn kont komen
Uitspraak van Partymaster op donderdag 15 september 2005 om 23:40:Kzie het steeds vaker , agressie op feesten en in het uitgaan. Nu mijn vraag aan jullie , heb jij weleens gevochten? en waarom?
Ja, omdat ze moeilijk deden
Uitspraak van Partymaster op donderdag 15 september 2005 om 23:40:Kzie het steeds vaker , agressie op feesten en in het uitgaan. Nu mijn vraag aan jullie , heb jij weleens gevochten? en waarom?
2 keer
1 keer omdat iemand mij steeds uitschold, gebeurd iedere dag wel.. maar toen was ik het ff zat
en nog een keer omdat een vriendinnetje jaloers was omdat ik met haar vriend stond te ouwehoere
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 september 2005 om 19:53:je moet ook niet steeds met je neus bij mn kont komen
ik denk wat zie ik weinig hiere