Ligt eraan, met nette schoenen of laarzen heb ik 36, 36.5 of 37 ,is af en toe ook behoorlijk lastig hoor bij het schoenen kopen dan is 36 te klein, 37 te groot en dan krijg je dit "sorry we hebben geen halve maten".
Mijn maxies zijn gewoon altijd 37.5