Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 23:23:
Ja ?
Bij mij niet, hij deed het de hele week niet
2 van de 3 servers schijnen eruit te liggen. ondanks dat ze met man en macht het probleem trachten op te lossen heeft het tijd nodig zo blijkt. de directeur van discogs heeft in een forum gevraagd de mensen niet gebruik te maken van discogs tot de site weer volledig werkt. vernieuwen en zoeken neemt veel geheugen in en dat kan die ene server niet bolwerken.
dus als je niet op discogs hoeft te zijn niet doen tot t weer werkt
dus als je niet op discogs hoeft te zijn niet doen tot t weer werkt
Site problems
Dear Discogs User,
As you will have noticed, Discogs has been experencing problems. We had a cascade of hardware and software errors with the servers that ended with the whole site inaccessible to everyone including the system admin's. Since then, we have been working hard on a solution to getting us up and running again.
As sod's law dictates, we have four brand new servers already ordered and will be installing them by the middle of July. These should ensure we don't experience an outage such as this again.
We apologize, and ask you all the be patent. The site will be back to full service in about a week (14/7/2005).
Yours Sincerely
Nik | Discogs Community Manager
Dear Discogs User,
As you will have noticed, Discogs has been experencing problems. We had a cascade of hardware and software errors with the servers that ended with the whole site inaccessible to everyone including the system admin's. Since then, we have been working hard on a solution to getting us up and running again.
As sod's law dictates, we have four brand new servers already ordered and will be installing them by the middle of July. These should ensure we don't experience an outage such as this again.
We apologize, and ask you all the be patent. The site will be back to full service in about a week (14/7/2005).
Yours Sincerely
Nik | Discogs Community Manager










