| Betreft: | evenement: No-Nonsense, zaterdag 28 mei 2005 om 20:00 |
staat weer eens een foutje in de line-up.... mijn schuld...
Bert en rob noemen zich momenteel: Stress Development feat. The Iceman (het is Development geworden, omdat ze waarschijnlijk met zijn 4'en gaan raggen i.p.v. met z'n 2'en)....
tja geef die dj's en rappers een beetje de vrije hand en het wordt een gekkehuis...

Bert en rob noemen zich momenteel: Stress Development feat. The Iceman (het is Development geworden, omdat ze waarschijnlijk met zijn 4'en gaan raggen i.p.v. met z'n 2'en)....
tja geef die dj's en rappers een beetje de vrije hand en het wordt een gekkehuis...
laatste aanpassing
Voor alle duidelijkheid:
Dit is de enige originele No-Nonsense! Die in Nieuwegein hebben alleen de naam gejat! No Nonsense wordt volgens mij al 4 jaar lang in Bergeijk gehouden!
Dus:
klopt helemaal: Bergeijk!
No Nonsense = Bergeijk!
En altijd
Ik ben d'r zowiezo bij!
Dit is de enige originele No-Nonsense! Die in Nieuwegein hebben alleen de naam gejat! No Nonsense wordt volgens mij al 4 jaar lang in Bergeijk gehouden!
Dus:
HAHAHA there is only 1 NO NONSENSE!!!!
klopt helemaal: Bergeijk!
No Nonsense = Bergeijk!
En altijd
Ik ben d'r zowiezo bij!
laatste aanpassing
Jongens niet vergeten dat wij NN! Events zijn...maakt mij niets uit..uitroepteken staat er niet voor niets 
Hahah de website wordt gelinked naar
Jongerenopbouwwerk Regio de Kempen
Welkom op de site van jongerenopbouwwerk regio de Kempen (JOK)Op deze site kunnen jullie alles te weten komen over het jongerenopbouwwerk in de gemeentes Bergeijk, Bladel en Eersel.
Ze houden iig de jongeren van de straat..vind ik wel ok!
Hahah de website wordt gelinked naar
Jongerenopbouwwerk Regio de Kempen
Welkom op de site van jongerenopbouwwerk regio de Kempen (JOK)Op deze site kunnen jullie alles te weten komen over het jongerenopbouwwerk in de gemeentes Bergeijk, Bladel en Eersel.
Ze houden iig de jongeren van de straat..vind ik wel ok!
laatste aanpassing
Ik zal ook eens even reageren als een van de organisatoren (klinkt stoer he
)! Het boeit toch niet wie er als eerst was met zijn/haar concept!? Als het maar plaats vindt. We zijn zoals al vermeld dus "gesubsidieerd door de overheid". We hebben een vette locatie, naar mijn mening en een bak geluid waar menig groot feest niet aan kan tippen. We willen gewoon af en toe een keer een knalhard feestje in de regio Bergeijk (de Kempen...) voor en door de locale jeugd. Niks mis mee toch?
Ik weet iig zeker dat er weer eens flink gestampt kan worden en ik heb er al tering veel zin in!
Groeten,
Roel
Ik weet iig zeker dat er weer eens flink gestampt kan worden en ik heb er al tering veel zin in!
Groeten,
Roel
Juist No Nonsense was eerder in bergeijk en is ook veel leuker in bergeijk!!
dus nou allemaal smoelen dicht daar in nieuwengein of kom anders gewoon een keer kijken. En niet gratis nee... je moet net zo goed betalen als ons.... en dan zullen wij er misschien eens over denken om naar jullie no nonsense te komen kijke...
dus nou allemaal smoelen dicht daar in nieuwengein of kom anders gewoon een keer kijken. En niet gratis nee... je moet net zo goed betalen als ons.... en dan zullen wij er misschien eens over denken om naar jullie no nonsense te komen kijke...
en niet van die klapapen die alleen in jeugdsoosen draaien
Wat een vooroordeel. Of ben je hier al ooit geweest? Volgens mij niet
En het is verder ook niet erg om zo nu en dan een keer toe te geven dat je fout zat,
Jullie 1e feessie was 12 Nov 2004
In mijn lijst staat er al eentje van 31 Mei 2003
In mijn lijst staat er al eentje van 31 Mei 2003
dit zegt al genoeg.
Dus nou kan je 2 dingen doen; 1: jezelf nog langer klem lullen hier en uiteindelijk toegeven dat Bergeijk gelijk heeft
of 2: het nu al accepteren en ergens anders je energie in steken.
En effe over het feestje; ik ben ook zeker van de partij!! Wordt weer een vette avond
Ik weet niet hoor, maar waar maken mensen zich in godsnaam druk over?
Jullie heten no-nonsense.
Wij heten No Nonsense! Events.
So?? Zijn toch niet dezelfde namen?
Lekker belangrijk zeg!
En als jullie het naar je zin hebben in bergeijk is dat toch
Wij hebben het onwijs naar ons zin in IJsselstein
Zijn we allemaal blij!!!
Toch? 
Jullie heten no-nonsense.
Wij heten No Nonsense! Events.
So?? Zijn toch niet dezelfde namen?
Lekker belangrijk zeg!
En als jullie het naar je zin hebben in bergeijk is dat toch
Wij hebben het onwijs naar ons zin in IJsselstein
Zijn we allemaal blij!!!
lieve lieve mensen... Als eindverantwoordelijke van No-Nonsense (met streepje, zonder uitroepteken) Bergeijk wil ik jullie vriendelijk verzoeken om gewoon op te houden met het gekibbel over welke No-Nonsense nou vetter is...
Wij (uit Bergeijk) weten ook wel dat we als een van de eerste DE grote dj's hadden staan... (Outblast is hier een goed voorbeeld van) en dat wij het altijd leuk hebben op onze feessies is ook al enige tijd bekend. Nieuwegein of Bergeijk er ligt 100 kilometer tussen dus de Nieuwegeiners hun No Nonsense! (zonder streepje met uitroepteken) en wij de onze.
(Ik ben wel benieuwd naar dat geluid van hun....
)
Maar dus in ieder geval... het zal wel goed wezen. Als iedereen maar naar ons feessie komt, want echt gesubsidieerd door de overheid is niet helemaal waar... De uren die ik ervoor maak misschien wel, maar de rest moet toch echt van jullie (entree) afkomen (jammer genoeg)...
(iedereen weet denk ik wel hoe het tegenwoordig met de kattendans gesteld is.)
dus... weer gewoon over onze No-Nonsense (met streepje en zonder uitroepteken)want daar ging het per slot van rekening over.
Wij (uit Bergeijk) weten ook wel dat we als een van de eerste DE grote dj's hadden staan... (Outblast is hier een goed voorbeeld van) en dat wij het altijd leuk hebben op onze feessies is ook al enige tijd bekend. Nieuwegein of Bergeijk er ligt 100 kilometer tussen dus de Nieuwegeiners hun No Nonsense! (zonder streepje met uitroepteken) en wij de onze.
(Ik ben wel benieuwd naar dat geluid van hun....
Maar dus in ieder geval... het zal wel goed wezen. Als iedereen maar naar ons feessie komt, want echt gesubsidieerd door de overheid is niet helemaal waar... De uren die ik ervoor maak misschien wel, maar de rest moet toch echt van jullie (entree) afkomen (jammer genoeg)...
(iedereen weet denk ik wel hoe het tegenwoordig met de kattendans gesteld is.)
dus... weer gewoon over onze No-Nonsense (met streepje en zonder uitroepteken)want daar ging het per slot van rekening over.
Luister mensen, ik heb het al gezegd, het gaat er niet om wie er eerder was of wie er "beter" is... Het gaat erom dat er weer geknald kan worden in Bergeijk!
En vur nun goeie ook! Als ik Rosl en De Wit zie staan, dan weet ik alweer dat het nie mir kaopt ken! Zeker niet met die aso-bak geluid die we hebben!
Trouwens, toen we vorig jaar bijna alleen maar "grote" namen hadden staan kwam er minder volk op af als toen de line-up "onbekend" was! Hier is speelt gezelligheid ook een rol!'
LOL
En Stress development feat. The Iceman is voor mij ook speciaal! Ben ook echt benieuwd! Heb het volste vertrouwen in de capaciteiten van de mannen!
Gewoon komen en heb je geen zin, zoek het uit
Gr,
Roel
En vur nun goeie ook! Als ik Rosl en De Wit zie staan, dan weet ik alweer dat het nie mir kaopt ken! Zeker niet met die aso-bak geluid die we hebben!
Trouwens, toen we vorig jaar bijna alleen maar "grote" namen hadden staan kwam er minder volk op af als toen de line-up "onbekend" was! Hier is speelt gezelligheid ook een rol!'
En Stress development feat. The Iceman is voor mij ook speciaal! Ben ook echt benieuwd! Heb het volste vertrouwen in de capaciteiten van de mannen!
Gewoon komen en heb je geen zin, zoek het uit
Gr,
Roel










![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)









