Partyflock
 
Forumonderwerp · 752820
Waarschuw beheerder
Wie vinden jullie de slechtste m-c ooit en zou je het liefst niet meer zien verschijnen op het podium...?
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
Waarschuw beheerder
donateur
Die gast is of Bart of Bas....want beide brullen ze door de mic, maar dat zijn geen mc's, dat zijn dj's/producers die wat entertainment in hun set brengen.
Kan je niet vergelijken met een mc.... dat wilt zeggen dat hun gewoon iets extra's brengen zonder mc in hun eigen optreden.
Of je het irri vind is een mening, ik ben dan van mening dat het bij de show hoort.


Volledig mee eens!

En laat ik es 'vervelend' doen: Dit is geen wij houden van Wouter-topic!!!!

Back on topic dus! nu! :[ :devil: :[
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
peter, je bent jaloers, als er steeds we love DV8 had gestaan, hadden we je ook niet gehoord :[
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
Waarschuw beheerder
En laat ik es 'vervelend' doen: Dit is geen wij houden van Wouter-topic!!!!

vervelend haha jaloers dat is het denk ik..

:respect: MC DV8 :respect:

zo beter jonge vind jou ook een top mc maar vind gewoon dat wouter echt een topper is onder de rookies hij is niet zo bekend als jij maar dat komt nog wel.. dus kijk maar uit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb ook wat om jaloers op te zijn zeg! ;P

*edit*
voor de duidelijkheid: ik ben ook al een tijdje Wouter-fan. Tegen niemand zeggen, sssssssst ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is nog niet nodig hoor.. jij staat tenminste of Defqon :)
Waarschuw beheerder
*edit*

back on topic DV8
 
Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik nomineer Niels als de vervelendste :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
wies Niels..


MC Niels??


Ik Nomineer DV8

met zn


TIK TIK TIK YEAH

:P
Waarschuw beheerder
TIK TIK TIK YEAH

:respect:
 
Waarschuw beheerder
P-Mode, die gast stond in de hypnotized op InQontrol.. wat een ramp is dat!

Beste is voor mij Ruffian
Waarschuw beheerder
donateur
Dat blijft me achtervolgen inderdaad.....
Waarschuw beheerder
maakt niks uit man..

ruffian zegt ook constant WHAT
Waarschuw beheerder
donateur
what?


elke mc heeft een aantal vaste zaken waar hij op terugvalt als hij het ff niet meer weet, of als hij te :vaag: is :9
Waarschuw beheerder
donateur
*vervelend-mode on*

Het is 'iedere mc' niet 'elke mc' :devil:

*vervelend-mode off*

;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
nou Toby, Foei!

leer je taal!!! :P
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23752}
Waarschuw beheerder
DV8, k heb je 1x gehoord op In Qontrol en dat klonk cker goed.. Wouter aka da Syndrome heb ik talloze keren gehoord en iedere x blijft die me verrassen, ghehe niet on topic msschien maar

WE ADORE DA SYNDROME

en jij krijgt natuurlijk ook n btje van onze respect hor Peter ;)
Waarschuw beheerder
whahahahahaha (y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
kheb syndrome nog nooit gehoord, dus kan geen oordeel vellen over hem!
Waarschuw beheerder
geloof mij hijs goed..
ga regelmatig naar de bridge discotheek in duitsland, en bijna alle grote namen van hardstyle tot hardcore dj's zijn daar geweest en achteraf allemaal goede reacties over Da Syndrome..

morgen viert hij zijn verjaardag in groningen G-Force.. ga er heen en oordeel zelf (y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
pff what the fck...:P

Ik ga nie naar groningen rijden om een mc te horen :P

ben ik 3 uur aan et rijden.. hahahaha

ik kom em vast wel ergens een x tegen!
Waarschuw beheerder
zou ik ook niet doen hoor..
en ja je komt hem zeker weten wel een keer tegen ja hij gaat alleen maar de goeie kant op tot ie ooit een x op een groter evenement staat..
Waarschuw beheerder
ik ga sowieso niet naar groningen rijden :p
Waarschuw beheerder
ik kom em vast wel ergens een x tegen!


:yes: vast en cker! Het zou wel niet meer zou lang op zich laten w88 voor die op een echt groot feest komt te staan! :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
ow jah... komt met iedere mc wel een x goed! Alleen ik kom nooit op grote feesten, tenzij ik er zelf sta!

Sta ieder weekend op kleine en middelgrote feesten!

maar heb gelukkig ook al enkele grote dingen gehad!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is gwoon ff tijd, meer niet!

en over die tijd!! Gaat Wouter ons gek maken! GEK GEK GEK
Waarschuw beheerder
Syndrome staat ook elk weekend ergens anders hoor..
maar ja zoals je ziet is hij dus niet de enigste ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
;P
Waarschuw beheerder
And back 2 topic want dit gaat over slechte mc's en niet over crowdpleasers, toch?
Waarschuw beheerder
No comment !!!
Waarschuw beheerder
donateur
als ik het me correct herinner hoorde ik u net toch ook een of andere mc aanprijzen? :devil:

Back on topic idd!
 
Waarschuw beheerder
laat de dj die klaar is de volgende dj aankondigen en voorderest geen gelul tussen de muziek door!
Waarschuw beheerder
aanprijzen, zeg je goed..
zoals ik al zei slechte mc's heb ik nog niet gehoord, ja 1x zo'n duitser die door de microfoon aan het bleren was klonk helemaal nergens naar, weet alleen niet wie die gast was..
Artiest {SHOWLIST artist 5384, 32929}
Waarschuw beheerder
donateur
Hey leute...dank je wel!..

Maar euhh...om maar ff te zeggen wat ik er allemaal van vind..

Peter, Toby, Sebas allemaal vette mc 's


en Mc Hustla, we staan samen op Hellbound als ik het goed heb, dus dan kan je me zien :)

Veder zijn mc's goed, voor de duizendste maal, als ze hun bek op de juiste plaatsten in de plaat weten te houden. IN de breaks lullen en je bek houden wanneer de BASS komt. Mc is ter aanvulling van een feest en zal ook NOOIT een echte artiest worden.
Waarschuw beheerder
whahaha

:respect: wijze woorden wouter :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
wijze woorden, old news....
Waarschuw beheerder
:yes:

Maar toch is het zo Peter en dat hadden we hier nog niet gehoord :P
Waarschuw beheerder
volgens mij ruik ik weer jaloersie
Waarschuw beheerder
donateur
Peter heeft wel een klein beetje gelijk... Dit topic is al zo vaak behandeld..
Waarschuw beheerder
donateur
Wij begrijpen elkaar.
Waarschuw beheerder
wouter, peter, ik vind jullie allebei toppers..

mij maakt het niks uit of ik Da Syndrome of DV8 hoor op een feest maar vind een mc toch bij dit muziek horen.. punt uit

en nu back on topic GVD
Waarschuw beheerder
Zuruch und schnell ein bisschen! :D

'Whaha let nie op me Duits'
 
Waarschuw beheerder
donateur
Yo Syndrome.. dan weet jij meer als mij?? Sta ik op Hellbound weer?
Waarschuw beheerder
donateur
Deze situatie is dan wel weer grappig :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
:P