Hey leute...dank je wel!..
Maar euhh...om maar ff te zeggen wat ik er allemaal van vind..
Peter, Toby, Sebas allemaal vette mc 's
en Mc Hustla, we staan samen op Hellbound als ik het goed heb, dus dan kan je me zien
Veder zijn mc's goed, voor de duizendste maal, als ze hun bek op de juiste plaatsten in de plaat weten te houden. IN de breaks lullen en je bek houden wanneer de BASS komt. Mc is ter aanvulling van een feest en zal ook NOOIT een echte artiest worden.