MC's vind ik zowiezo doelloos, gewoon aankondigen en oppleuren van dat podium.
Maar op FreeYourMind'04 (of awakenings-fest, weet ik niet meer) stond er n liiputter... echt de suf voor worden gewoon.
En afgelopen kerst in de 013 ... een goser die ff n galm in zn Mic. nadeed.... ding opzich goed, alleen deed ie t met elk wordt, heel de nacht lang. Dan gaat mn hand (incl. bierglas) echt jeuken
(moet zeggen dat ik die MC die bij Michel de Hey altijd is, hoe heet ie? Die is wel flex)
*edit* MC-Marcxman