Klep altijd naar de voorkant, met uitzonding als tegen de wind in fiets dan "mag" naar achter.
Klep naar de zijkant is voor debielen en idioten en ziet er zwaar zielig uit.
Klep naar de zijkant is voor debielen en idioten en ziet er zwaar zielig uit.
laatste aanpassing
ik draag alleen een petje in de zomer op 't strand
ik woon in mijn pet, maar niet met uitgaan...
gewoon normaal polo petje klep naar voren uiteraard
toow dj china>>> douche jij je wel dan?
gewoon normaal polo petje klep naar voren uiteraard
toow dj china>>> douche jij je wel dan?
laatste aanpassing
Ben bijna met mn pet geboren!
Nee heb vaak een pet op. Het zit gewoon te lekker en heb ook geen gezeik van mn haren (oh dat heb ik toch niet ben tegenwoordig wat kalig
)! nee laat et al weer groeien! Maar klep naar voren is een must opzij doe je maar als je 12 bent... en naar achter als het hard waait ofzo...


















