Wide? 19 augustus 2009 22:03Uitspraak van Djazper op woensdag 19 augustus 2009 om 17:50:▶Dit is niet echt grappig meer. Grappig? ik kan er ook niet om lachen nee, maar dope is het wel.
19 augustus 2009 19:54Uitspraak van ModeRa op woensdag 19 augustus 2009 om 19:17:▶Valt nou niemand iets hier op?????? Dat ehh die jongeman niks om zijn jongeman heefT?
ZugZwang (Daro Makanura) Artiest {SHOWLIST artist 67682, 56109, 18260, 44387, 391} 19 augustus 2009 18:53Ivanhoe En Franky Jones
19 augustus 2009 18:53Uitspraak van MrMadMan op woensdag 19 augustus 2009 om 15:38:▶Het ´´klikte´´ zeker?
capitano Artiest {SHOWLIST artist 29108, 57513} 19 augustus 2009 18:39als ik wist dat jij er was ..... ging ikke nie naar decibellllllll
capitano 19 augustus 2009 18:38jongens kunnen jullie nou nooit en x normaal doen..?? neeee hé... houwesjooo
capitano 19 augustus 2009 18:34wat doe jedaar kerel!!! je moest bij ons zijn!! hehehe volgende x betrsssss
Djazper Artiest Djazper 19 augustus 2009 17:50Dit is niet echt grappig meer. Gebeurd 25 keer op elk feest.