18 augustus 2009 23:15Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 18 augustus 2009 om 10:27:▶niet fucken met krullen idd!!
MAP Artiest El Mundo 18 augustus 2009 22:34lekker keihard in "het rood" draaien Maakt zijn naam iig waar
Mich &. 18 augustus 2009 22:07Uitspraak van grunnhardcore op maandag 17 augustus 2009 om 18:32:▶ leuk feestje gehad? ja zeker weten
Jeyo 18 augustus 2009 19:43Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 15:21:▶Chubby checker
18 augustus 2009 17:40Uitspraak van Iwan0211 op dinsdag 18 augustus 2009 om 15:54:▶We spreken hier straat Uitspraak van Iwan0211 op dinsdag 18 augustus 2009 om 15:54:▶op Partyflock
18 augustus 2009 16:00eyz toplad from down south.. :hennesay: Uitspraak van Iwan0211 op dinsdag 18 augustus 2009 om 15:54:▶We spreken hier gewoon Nederlands hoor op Partyflock eyz wie is ju?
Iwan0211 18 augustus 2009 15:54Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 augustus 2009 om 14:53:▶deze man had zekerz 5 chickies op die fissa We spreken hier gewoon Nederlands hoor op Partyflock
Bart* 18 augustus 2009 15:19Uitspraak van je moet gewoon hakkuh op dinsdag 18 augustus 2009 om 15:17:▶huisgemaakt hamburgertje van Andries Veelal zijn dat uitgedroogde broodjes, een stukje 'vlees' een drup mayo en een drup ketchup.. met 1 stukje ui! Rapollie dus!