Meer-jammie 9 juni 2008 15:45Uitspraak van Robson Da Silva op dinsdag 15 april 2008 om 21:49:▶...u wish dame!!!! **PROEST**
Barbara 21 april 2008 14:58Uitspraak van dj Michael Roger op donderdag 10 april 2008 om 10:05:▶Bart... dat is brammetje hoor
Rooie 18 april 2008 21:37Uitspraak van Don Mega op donderdag 10 april 2008 om 12:43:▶Uitspraak van Rooie op zondag 6 april 2008 om 13:46: Don ja? nee niet jij, de echte Don !!!
18 april 2008 19:11Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 17:13:▶Leuk, ze staan op de dansvloer! Dat scheelt weer 20 ct met plassen. Ton Ojers kapsel
lis kis 16 april 2008 18:43hallo wie is die kanjer in het midden dan ?? die andere 2 mogen er ook wezen hoor xxxx