Saskia de liefste 10 april 2008 09:12Hey lekker schatjes van me! Jammer dat we er niet bij waren! Dikke smakkerd...
dj Michael Roger Artiest Michael Roger 10 april 2008 10:05Bart...Leuk je weer eens te zien OUWE BEKENDE!!!
Barbara 21 april 2008 14:58Uitspraak van dj Michael Roger op donderdag 10 april 2008 om 10:05:▶Bart... dat is brammetje hoor