6 april 2008 11:57Lieffies! Wordt onderhand 200 jaar voordat we elkaar weer zien geloof ik Enne waar blijft die zwaai foto nou Tot op DV was het geloof ik he
Stuiterballetjes 7 april 2008 20:45Hey kanjers!! Hoorde dat jullie het super hebben gehad!!! Kon er helaas niet bij zijn, maar er komen er nog veeeeeeeeeeeeel meer!!!!
8 april 2008 12:10donateurErwin, wat kijk jij verschrikt! Flikkert de fotograaf om ofzo? Kanjers! Onwijs gezellig met jullie!
pinkkylie & R 8 april 2008 12:14Uitspraak van actief op dinsdag 8 april 2008 om 12:10:▶Erwin, wat kijk jij verschrikt! nee hoor zo kijkt die altijd als die naast mij staat !!!
Birsen 9 april 2008 21:12Zo Zo mooie foto en je ziet er steeds mooier uit je wordt steeds jonger en jonger ahahahah love you
10 april 2008 15:46donateurUitspraak van Birsen op woensdag 9 april 2008 om 21:12:▶je wordt steeds jonger en jonger ahahahah love you ja goed spul he!
10 april 2008 15:49donateurUitspraak van Birsen op woensdag 9 april 2008 om 21:12:▶je ziet er steeds mooier uit je wordt steeds jonger en jonger hahaha love you Dank je wel, goed spul he? laatste aanpassing 10 april 2008 15:49