nitoooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwsssssssssssssss eersteeeeeeeeeeeeeeeee
vunzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
flockah!!!!
was ik de eerste ??
oke dwalen we nnu nie heel erg van het onderwerp af ??
ja maar dat is toch standaard hier
jij moet wel wat nito
dat hoop je want motten doe ik nix
Nito moet nog integreren
dat wil ik niet eens
Je MOET ook wel s schijten
ja en janken ook
gister had ik ook gedaan wat vanmiddag 3 jaar geleden gedaan had moeten worden en ik deed het in 3 voud
das beter toch
et enige wat je moet is ademen
Moet ook niet hoor, tis maar net waar je voor kiest
was ik de eerste ??
nehee jou eerste plock lullo
lul in me broek
Uitspraak vanDon Nit*r*o aka Papa PiPo™
op donderdag 22 juni 2006 om 20:00:
lul in me broek
ja joh?!!
ja ben niet ineens een mokkeltje geworden
Uitspraak vanDon Nit*r*o aka Papa PiPo™
op donderdag 22 juni 2006 om 22:25:
ja ben niet ineens een mokkeltje geworden
een vrouw heet dat...
neeeuh mokkeltje
Uitspraak vanDon Nit*r*o aka Papa PiPo™
op maandag 26 juni 2006 om 13:14:
neeeuh mokkeltje
vrouw...
sayang











![][NL][ [W.4.L.]Jakko[B.T.B.] ][NL][](/images/user/256902_1727785.jpg)