Partyflock
 
367x bekeken
 
Waarschuw beheerder
nix moet alles mag :lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Claudjuh op woensdag 21 juni 2006 om 16:10:
etterbakkie\


waarom dat nu weer :P
(K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:06:
het enige wat je moet iss..??? tja idd goeie vraag


geef jij dr eens antwoord op dan :P
 
Waarschuw beheerder
er zijn dingen die wel moeten :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:20:
er zijn dingen die wel moeten


zoals ??:9
 
Waarschuw beheerder
nouja eten en drinken dat moet je..!!
en naar de wc gaanO:)
nee egt pff. .hehe is iets waar je us duchtig over kunt nadenke :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:21:
zoals ??


er altijd zijn voor ons :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:21:
nouja eten en drinken dat moet je..!!
en naar de wc gaan
nee egt pff. .hehe is iets waar je us duchtig over kunt nadenke


ja als dat nou iedereen zou doen op pf
dan werd het nog interessant hier :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:24:
Uitspraak van :woep: Don Nit*r*o aka Papa PiPo™ :woep: op woensdag 21 juni 2006 om 16:21:
zoals ??


er altijd zijn voor ons


ben ik toch ook ;)
 
Waarschuw beheerder
ja wie weet.. kome de mense nog:P
stuur ut dan rond de uitnodiginge;p
fun verzekerdO:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:27:
ben ik toch ook


nou O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:28:
ja wie weet.. kome de mense nog
stuur ut dan rond de uitnodiginge
fun verzekerd


heb ik gedaan o:)
:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:32:
Uitspraak van :woep: Don Nit*r*o aka Papa PiPo™ :woep: op woensdag 21 juni 2006 om 16:27:
ben ik toch ook


nou


en durf eens te zeggen van niet :[
 
Waarschuw beheerder
8)

ik moet niks?

pff als dat maar geen leugentje was ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:39:
ik moet niks?

pff als dat maar geen leugentje was


mhuhahahaha
dat is voor iedereen eenvraag maar voor jou een weet:p



gooi het ff de groep dan ?:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:33:
en durf eens te zeggen van niet


ik durf dat :[
 
Waarschuw beheerder
oke dwalen we nnu nie heel erg van het onderwerp af ??:P

:woep:
Waarschuw beheerder
nitoooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwsssssssssssssss eersteeeeeeeeeeeeeeeee
vunzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
flockah!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jij moet wel wat nito :P:9:P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Je MOET ook wel s schijten :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op woensdag 21 juni 2006 om 17:52:
nitoooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwsssssssssssssss eersteeeeeeeeeeeeeeeee
vunzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
flockah!!!!


was ik de eerste ??



Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 17:14:
oke dwalen we nnu nie heel erg van het onderwerp af ??


ja maar dat is toch standaard hier :p

Uitspraak van kelly 28 op woensdag 21 juni 2006 om 20:38:
jij moet wel wat nito


dat hoop je want motten doe ik nix :p



Uitspraak van The Jeweler op woensdag 21 juni 2006 om 20:56:
Nito moet nog integreren


dat wil ik niet eens :P


Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 07:53:
Je MOET ook wel s schijten


ja en janken ook :[
Uitspraak van R$K|MaSSCor3 Aka Schnitzolfrenic op donderdag 22 juni 2006 om 02:06:
gister had ik ook gedaan wat vanmiddag 3 jaar geleden gedaan had moeten worden en ik deed het in 3 voud


das beter toch :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ademen.......dat MOET je...;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:12:
Ademen.......dat MOET je...


je kan dat ook kunstmatig :p
dus dat moet ook niet meer :P
 
Waarschuw beheerder
:woepwoep: :looser:
Waarschuw beheerder
Je moet naar de plee :lol: anders broekkie vol whehehe
 
Waarschuw beheerder
Niks moet :no:
 
Waarschuw beheerder
het enigste wat moet is pornow :jaja:
 
Waarschuw beheerder
nix moet alles mag :P:P doe wat je zelf wil en waar je achter staat en alles komt goed;)

mwhahahaha pipo dat is alleen bij jouw zowe volgens mijn tog;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel... je MOET je voor je kids zorgen en je verantwoordelijkheden op je nemen... ken r genoeg die dat niet doen, zowel m of v... die mensen zijn gewoon zwak vind ik
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ BONE$© (l) op donderdag 22 juni 2006 om 10:22:
Wel... je MOET je voor je kids zorgen en je verantwoordelijkheden op je nemen... ken r genoeg die dat niet doen, zowel m of v... die mensen zijn gewoon zwak vind ik


doe nix anders dan die nemen ;)
ben ik met je eens (y)
Nu een paar uur later kwam ik er achter dat wat ik dus gister 3 jaar geleden in 3 voud heb gedaan ook helemaal niet had hoeven doen :X:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 10:28:
doe nix anders dan die nemen


me 2 ;)

kids moet wel... wel de lusten en nie de lasten, dat kan echt niet, ma toch gebeurt t :[ :[
 
Waarschuw beheerder
:woep: Ben gewoon een superpapa :woep:
Waarschuw beheerder
uhu ...kan je ook vliegen dan ?? :lol:


it's a bird, it's a plane... NO it's SupadupamegaMamma (moi) ;P...fly fly and awaaaaay....
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
mwhahahahahahahaha we flying high we flying right up to the sky mwhahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:44:
was ik de eerste ??


nehee jou eerste plock lullo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 22 juni 2006 om 19:57:
was ik de eerste ??

nehee jou eerste plock lullo


lul in me broek :jaja: :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 22 juni 2006 om 21:38:
Uitspraak van :woep: Don Nit*r*o aka Papa PiPo™ :woep: op donderdag 22 juni 2006 om 20:00:
lul in me broek

ja joh?!!


ja ben niet ineens een mokkeltje geworden:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:00:
lul in me broek


lulletje bedoel je :P
en ik kan het weten :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kelly 28 op vrijdag 23 juni 2006 om 17:05:
en ik kan het weten


gho jij weet ook veel he gelukkig niet alles :[ :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 22:25:
ja ben niet ineens een mokkeltje geworden


een vrouw heet dat...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kelly 28 op vrijdag 23 juni 2006 om 17:05:
Uitspraak van :woep: Don Nit*r*o aka Papa PiPo™ :woep: op donderdag 22 juni 2006 om 20:00:
lul in me broek


lulletje bedoel je
en ik kan het weten


je had er anders grote moeite mee :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op vrijdag 23 juni 2006 om 17:44:
Uitspraak van :woep: Don Nit*r*o aka Papa PiPo™ :woep: op donderdag 22 juni 2006 om 22:25:
ja ben niet ineens een mokkeltje geworden

een vrouw heet dat...


neeeuh mokkeltje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 26 juni 2006 om 20:12:
Uitspraak van :woep: Don Nit*r*o aka Papa PiPo™ :woep: op maandag 26 juni 2006 om 13:14:
neeeuh mokkeltje

vrouw...


sayang :[