nitoooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwsssssssssssssss eersteeeeeeeeeeeeeeeee
vunzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
flockah!!!!
oke dwalen we nnu nie heel erg van het onderwerp af ??
jij moet wel wat nito
Nito moet nog integreren
Je MOET ook wel s schijten
gister had ik ook gedaan wat vanmiddag 3 jaar geleden gedaan had moeten worden en ik deed het in 3 voud
et enige wat je moet is ademen
was ik de eerste ??
nehee jou eerste plock lullo
Uitspraak vanDon Nit*r*o aka Papa PiPo™
op donderdag 22 juni 2006 om 20:00:
lul in me broek
ja joh?!!
Uitspraak vanDon Nit*r*o aka Papa PiPo™
op donderdag 22 juni 2006 om 22:25:
ja ben niet ineens een mokkeltje geworden
een vrouw heet dat...
Uitspraak vanDon Nit*r*o aka Papa PiPo™
op maandag 26 juni 2006 om 13:14:
neeeuh mokkeltje
vrouw...