Partyflock
 
368x bekeken
Waarschuw beheerder
wat een lekker weertje voor een op en neertje....:cheer:
 
Waarschuw beheerder
weer of geen weer t is altijd wel tijd voor op en neer :9
 
Waarschuw beheerder
ut lijkt wel op rijme!
 
Waarschuw beheerder
Lekker jong lekker snel, rekt het niet dan scheurt het wel :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 17:04:
Lekker jong lekker snel, rekt het niet dan scheurt het wel :|


8)8)
wat een talenten hier8)
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 17:04:
Lekker jong lekker snel, rekt het niet dan scheurt het wel


je moet dichter worden! :p
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op dinsdag 23 mei 2006 om 20:03:
wat een talenten hier


word er helemaal stil van ....
 
Waarschuw beheerder
Dennis:

Eerst gedaan,
en toen gedacht,
heeft menig één
verdriet gebracht..:D
 
Waarschuw beheerder
ik snap m niet :$
 
Waarschuw beheerder
blond :D
 
Waarschuw beheerder
Nee heb belgisch bloed :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 11:36:
Nee heb belgisch bloed


doet dat pijn?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 11:45:
doet dat pijn?


Neuh.. Tis nie zo erg als met jou pannenkoeken eten :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:01:
Neuh.. Tis nie zo erg als met jou pannenkoeken eten


Hahahahaha...Welke kneus stikt nou een paar keer achter elkaar in kaneel hahahahahahahhahaha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:32:
Hahahahaha...Welke kneus stikt nou een paar keer achter elkaar in kaneel hahahahahahahhahaha


Ja ik moest elke keer naar adem snakken.. zit nie elke dag tegenover iemand met zo'n lachwekkend hoofd :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:49:
Ja ik moest elke keer naar adem snakken.. zit nie elke dag tegenover iemand met zo'n lachwekkend hoofd


noem jij dat zo..k dacht dat je stilletjes verliefd was en iedere keer ik hou van je chardee wou zeggen, maar je iedere keer verslikte :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:51:
noem jij dat zo..k dacht dat je stilletjes verliefd was en iedere keer ik hou van je chardee wou zeggen, maar je iedere keer verslikte


Ja was eerst wel n beetje verliefd op je maar toen ik je eenmaal in die stationshal zag staan was t snel over :O :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op dinsdag 23 mei 2006 om 15:39:
wat een lekker weertje voor een op en neertje....:cheer:


Elk weertje is goed genoeg voor een op en neertje :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 31 mei 2006 om 13:21:
Elk weertje is goed genoeg voor een op en neertje :cheer:


:o
 
Waarschuw beheerder
zozo
gaat lekker hier

maar doe mij het lekkere warme weertje maar voor een op en neertje

is beter dan in de winter

of je moet de kachel lekker hoog zetten
 
Waarschuw beheerder
hoe dichter bij de nul hoe strakker om de kul


:):):):):)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 10:45:
kul


Grote lul toch? :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:05:
Grote lul toch?


zoiets jah
 
Waarschuw beheerder
yipeekayee motherfucker :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 01:39:
yipeekayee motherfucker :x


nounou is het nodig, datsoort taalgebruik:no:


8)8)8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op maandag 12 juni 2006 om 10:29:
nounou is het nodig, datsoort taalgebruik


goeiemorgen lieve vriendjes & vriendinnetjes :x :rot: o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gutentag8)
Waarschuw beheerder
zonnetje komt tevoorschijn :rot: