!! 23 mei 2006 20:03Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 17:04:▶Lekker jong lekker snel, rekt het niet dan scheurt het wel wat een talenten hier8)
DJ Arno Werkzaam bij Relive Events Artiest Arno 23 mei 2006 22:50Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 17:04:▶Lekker jong lekker snel, rekt het niet dan scheurt het wel je moet dichter worden!
*Charmz.. Werkzaam bij Geniet 24 mei 2006 20:22Uitspraak van !! op dinsdag 23 mei 2006 om 20:03:▶wat een talenten hier word er helemaal stil van ....
31 mei 2006 11:45Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 11:36:▶Nee heb belgisch bloed doet dat pijn?
31 mei 2006 12:01Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 11:45:▶doet dat pijn? Neuh.. Tis nie zo erg als met jou pannenkoeken eten
31 mei 2006 12:32Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:01:▶Neuh.. Tis nie zo erg als met jou pannenkoeken eten Hahahahaha...Welke kneus stikt nou een paar keer achter elkaar in kaneel hahahahahahahhahaha
31 mei 2006 12:49Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:32:▶Hahahahaha...Welke kneus stikt nou een paar keer achter elkaar in kaneel hahahahahahahhahaha Ja ik moest elke keer naar adem snakken.. zit nie elke dag tegenover iemand met zo'n lachwekkend hoofd
31 mei 2006 12:51Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:49:▶Ja ik moest elke keer naar adem snakken.. zit nie elke dag tegenover iemand met zo'n lachwekkend hoofd noem jij dat zo..k dacht dat je stilletjes verliefd was en iedere keer ik hou van je chardee wou zeggen, maar je iedere keer verslikte
31 mei 2006 13:03Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 12:51:▶noem jij dat zo..k dacht dat je stilletjes verliefd was en iedere keer ik hou van je chardee wou zeggen, maar je iedere keer verslikte Ja was eerst wel n beetje verliefd op je maar toen ik je eenmaal in die stationshal zag staan was t snel over
Devilish™ 31 mei 2006 13:21Uitspraak van !! op dinsdag 23 mei 2006 om 15:39:▶wat een lekker weertje voor een op en neertje.... Elk weertje is goed genoeg voor een op en neertje
!! 31 mei 2006 15:34Uitspraak van Devilish™ op woensdag 31 mei 2006 om 13:21:▶Elk weertje is goed genoeg voor een op en neertje
1 juni 2006 10:06zozo gaat lekker hier maar doe mij het lekkere warme weertje maar voor een op en neertje is beter dan in de winter of je moet de kachel lekker hoog zetten
!! 12 juni 2006 10:29Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 01:39:▶yipeekayee motherfucker nounou is het nodig, datsoort taalgebruik
12 juni 2006 11:17Uitspraak van !! op maandag 12 juni 2006 om 10:29:▶nounou is het nodig, datsoort taalgebruik goeiemorgen lieve vriendjes & vriendinnetjes laatste aanpassing 12 juni 2006 11:17