hoeah
hoezo, ga je bevallen dan
Uitspraak van Furdock op woensdag 8 november 2006 om 10:40:
Mohammed en Achmed kom je veel tegen in Den Haag
Ohja en Fatima voor als het een meisje is..
hallooowwww ik ben nederlander hoor, ik zal tog cker geen buitenlandse naam geven....of in elk geval geen moslim naam