Partyflock
 
Flockonderwerp · 24458
2432x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Oke mensen.....help ff mee....

Wat is nou egt een haagsche kindernaam???
 
Waarschuw beheerder
hoeah !!!
 
Waarschuw beheerder
haha geintjuuhh weni harry misschien ?!?!
 
Waarschuw beheerder
anita & johnney
Waarschuw beheerder
hoezo, ga je bevallen dan :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 17:43:
hoeah


:roflol: hoor je me al roepuh hoeah kom hier!!!:roflol:


Uitspraak van iemand-hnsl op dinsdag 7 november 2006 om 18:33:
hoezo, ga je bevallen dan


:jaja: en ik d8 miss weteuh jullie wel leuke nameuh
 
Waarschuw beheerder
patjuh
 
Waarschuw beheerder
harry, peter, jan, ferry, marcel, jeffrey, michael zijn volges mij tog de meeste?
 
Waarschuw beheerder
riet, bep, koos, wil, ans, piet, janwillem etc

ook al is t nie haags allemaal:P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
sabrina dat is een mooie naam :D
 
Waarschuw beheerder
mijn eigen 3 namen zijn: Ryanne, Kelly, Cheryl heb der 3 en vind ze alle 3 wel mooi hoor!!o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mohammed en Achmed kom je veel tegen in Den Haag;)
Ohja en Fatima voor als het een meisje is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 01:40:
sabina


ben ik het helemaal mee eens :P ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Furdock op woensdag 8 november 2006 om 10:40:
Mohammed en Achmed kom je veel tegen in Den Haag
Ohja en Fatima voor als het een meisje is..


hallooowwww ik ben nederlander hoor, ik zal tog cker geen buitenlandse naam geven....of in elk geval geen moslim naam ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: $abje op woensdag 8 november 2006 om 12:27:
Uitspraak van MISS SABJUH op woensdag 8 november 2006 om 01:40:
sabina

ben ik het helemaal mee eens


ja he mooiste naam van den haag :P
 
Waarschuw beheerder
er bestaan geen haagse namen !!!(correct me if i'm wrong)
alleen haagse harry is haags !!!
gheghe maah we gaan volgende week ff brainstormen hoah :D:D:D
op ck kommuh we ergus leuks op (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Ferry :yes: :p
 
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn der niet eg veel haagse namen meer!!
maah nog wel genoeg andere tog!!
Waarschuw beheerder
Rinus


:P
 
Waarschuw beheerder
damien!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 09:10:
damien!!


ja kickeuh......

en voor eem meissie......mariska miss?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 09:10:
damien!!


mjah zo heet die van silvie meis en die ** jood ook gheghe...beetje jammer,
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 12:10:
......mariska


nee man !!!

vanity...esperanza...janicy, vink ook kikkuh
mjah das mijn smaak ;P(K)
 
Waarschuw beheerder
ik zei ook maar wat maar weet je......denken juliie nog ff voor me na....wacht ik tot ik weet wat het word :D:D:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 18:21:
anita & johnney


Das amsterdams volgens mij..

Uitspraak van JK. op woensdag 8 november 2006 om 17:10:
Ferry


Nah nee dank je..

Noem um dan gelijk zwervâh
 
Waarschuw beheerder
hoezow dan ferry gelijk zwerfer (A):P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 18:21:
hoezow dan ferry gelijk zwerfer (A


Die ik ken wel;) Had der eigenlijk nog een knipoog ofzo achter moeten zetten.. :P
 
Waarschuw beheerder
nou wij kennen niet allebij een andere hoor wahaha
is die nog steeds nix verandert dan :P heb um al tijdje niet gezien vond altijd wel relaxte jongen
Waarschuw beheerder
of wat denk juh van mohamet ali ofzo die hoor juh ook wel heeelllllll vaak in den haag :P:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 13:57:
Uitspraak van Furdock op woensdag 8 november 2006 om 10:40:
Mohammed en Achmed kom je veel tegen in Den Haag
Ohja en Fatima voor als het een meisje is..

hallooowwww ik ben nederlander hoor, ik zal tog cker geen buitenlandse naam geven....of in elk geval geen moslim naam


Amando let is op joh:P
 
Waarschuw beheerder
dom dom dom :no: :P
 
Waarschuw beheerder
sjonnie is er ook 1 :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 11:25:
sjonnie is er ook 1


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 18:21:
johnney


is al genoemd;)!!
Waarschuw beheerder
ja maar sjonnie is haagser als johnney ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :facepalm: op vrijdag 8 december 2006 om 13:09:
ja maar sjonnie is haagser als johnney;)


ok ok geef je gelijk;),, maah ut blijft utzelfde:D!!
 
Waarschuw beheerder
het is tog anita en sjonnie.....komeuh tog uit amsterdam....
Waarschuw beheerder
youssef:D
 
Waarschuw beheerder
oke oke ik weet wat het word :D:D:D
een jongen :D:D
Waarschuw beheerder
`Marcel is een mooie haagse naam zo heet me vader ook ;)
 
Waarschuw beheerder
hahah..ja weet al wat het word :D heb 2 namen ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 09:50:
hahah..ja weet al wat het word :D heb 2 namen ;)


ik wil ut weten o:)?? dikke kus Ryannetjeuh (L)!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 19:11:
ik wil ut weten ?? dikke kus Ryannetjeuh !!


ja egt??? hahaha....ben je nou via je lover ook al verbannen :O:O:O.....
kom ff op msn dan vertel ik het je :D:D