Partyflock
 
708x bekeken
Waarschuw beheerder
Welke set van Vince vond/vind je het best?

Ik ga zelf toch voor Qlimax 2005, al staat me er ook nog eentje bij van Boss Of The Bass 2004 die ook zeer goed te doen was
Waarschuw beheerder
donateur
Die van HouseQlassics 2005 is ook wel erg lekker :)
Waarschuw beheerder
HQ 2005 zeer zeker...
Qlimax 2005 en die van Boss of the Bass heb ik niet, geen oordeel (helaas :S)

ik heb ook iets van vince van 12-02-2003...
The Kick Off Ruiterskwartier, Leeuwarden,

OOk erg goed, destijds van www.wez.nl afgehaald. Heel soms stond er ook wel eens wat op www.rave-o-lution.nl ...
Waarschuw beheerder
En nu dus ook op http://www.rave-o-lution.nl/ onder'online mixes', iets van Vince (Army of Hardcore, nachttheater, Kleve, Duitsland...

Luisteren dus...
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Meen me een set te herinneren een op een Darkcore feest in de Powerzone, daar draaide Vince gewoon de dikke genosha's etc.
 
Waarschuw beheerder
Qlimax niet geweest dus geen oordeel.
Kan we een setje van hem herrinneren op thunderdome 2004!!!
Die was cker lkkr.
Waarschuw beheerder
Oei die was idd ook zeer goed, dat zou wel eens de beste kunnen zijn...
 
Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
pff ff denken hoor

hij draait eigenlijk standaard nooit slecht
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 11:37:
hij draait eigenlijk standaard nooit slecht


idd :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Ja dat moet haast wel een van zijn beste zijn
 
Waarschuw beheerder
moet je is op www.livesetsonline.com kijken en wat vince shit downloaden.... dan krijg je gwoon directe adreline door je heen, strenge straffen worden uitegedeeld als mandareintjes,geen geintjes...Maar toch wel lache geblazen ofniet dan, zeg wat iemand....

Conclusie vince ownt gewoon die boel :respect:

(K)
 
Waarschuw beheerder
Vince is the MAN :respect:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vince @ P.O.R.N. heerst wel degelijk! b)
Waarschuw beheerder
donateur
Op Hellbound samen met The Viper! B)
 
Waarschuw beheerder
live @ Masters of Hardcore 2005!!!!!
Werkzaam bij Cyndium
Waarschuw beheerder
ik vind hem altijd eigelijk wel goed
 
Waarschuw beheerder
altijd goed:D
Waarschuw beheerder
Hij draait altijd wel lekker:D
 
Waarschuw beheerder
Jaja goede dj draait zeker wel lekkerrr..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 15:51:
altijd goed


:yes:
Waarschuw beheerder
dj vince
:respect:
dj vince @ p o r n
datwas me daar echt een loeiharde set :p
 
Waarschuw beheerder
kan der niej over oordelen niej zo vaak horen draaien...:)
Waarschuw beheerder
Natuurlijk is Vince een van de beste hardcore dj's al dan niet de beste. Hij draait altijd goed, en al zou z'n platenkeus een avondje niet goed zijn, z'n mixen maken het vierkant goed!
Waarschuw beheerder
iemand de afsluiting met vince van mindcontroller van vorig jaar meegemaakt in de hemkade, die is zeker een top 3 plaats waard.