HQ 2005 zeer zeker...
Qlimax 2005 en die van Boss of the Bass heb ik niet, geen oordeel (helaas

)
ik heb ook iets van vince van 12-02-2003...
The Kick Off Ruiterskwartier, Leeuwarden,
OOk erg goed, destijds van www.wez.nl afgehaald. Heel soms stond er ook wel eens wat op www.rave-o-lution.nl ...