1 volger
Gedraag je dr dan ook niet naar!
bullshit, jij hoeft ook niet zo'n onvolwassen overbodige reactie te plaatsen, ga dan normaal met me in discussie, doe ik ook als iemand kritiek uit op wat ik vet vind
met een gewone discussie heb ik geen enkel probleem
Favoriete muziekgenres: speedcore, terror
noisekick is in feite ook speedcore maar vind ik meestal best aan te horen, met speedcore bedoel ik alleen ma TrRrRrRrRRRRrRRRRRRrrrrrrRrRRRRRRRRRRRrrRRR 'rrr' TrRRRrRRRRRRrrR rR
af en toe op een feessie is het tof
ik vind speedcore zeker vet, maar niet te lang achter elkaar. Beetje afwisseling op de avond is wel relaxed
er zijn genoeg speedcore dj's die wel met platen draaien hoor
Ik kan me voorstellen dat je die niet kent als je niet van speedcore houdt, ik ga op een feest ook niet bij een dj staan waar ik niks aan vind.
iedere muziekstijl heeft goede en slechte platen
er is slechte mainstream maar ook slechte speedcore
het enige wat mij opvalt is dat ze verrot vaak met laptop staan (akira, plague zijn uitzonderingen naar wat ik gezien heb)
er zijn genoeg speedcore dj's die wel met platen draaien hoor
Ik kan me voorstellen dat je die niet kent als je niet van speedcore houdt, ik ga op een feest ook niet bij een dj staan waar ik niks aan vind.
om maar te vergelijken: Noisekick (zn speedcore dan, rest is oke) en je legt dat naast de mainstream van bvb AoF Amnesys of Mad Dog, wint de mainstream toch echt..
iedere muziekstijl heeft goede en slechte platen
Nah, doe mij maar terror ..
Gozer, ik ben 17 jaar en heb 4 feesies in mn archief staan, ik heb genoeg verstand van muziek, ik draai zelf ruim een jaar, heb een behoorlijk muzikaal inzicht, maar speedcore interessert me simpelweg niet, en ik verdiep me er niet inhet enige wat mij opvalt is dat ze verrot vaak met laptop staan (akira, plague zijn uitzonderingen naar wat ik gezien heb) Dus doe me een groot plezier en behandel me niet alsof ik een van die commerciele kereltjes ben die der geen bal vastand van heeft, omdat ik nou eenmaal jou mening niet deel
jullie lopen ook over mainstream enzo alles te zeiken waarvan de helft ook mening-gebaseed of bullshit is...
Kom jij mij maar beoordelen als je me beter kent!
uhm, ik weet ut niet maar Akira gebruikt ook zijn laptop hoor
Bonehead & Prince ov Darkness geloof ik ook
maar Plague niet die gebruikt gwn old fashion vinyls
maar Speedcore en Terror is UBER!!
POGO!!!
Oh discussie is nog verder gegaan!
Ik ben 23 knul
Zijn zoveel dj's die al een hele tijd meedraaien maar die nog steeds amper verstand hebben van muziek!
Ik ga ook gewoon met je in discussie maar jij loopt tegen de feiten in te lullen over het punt dat er wel superveel dj's zijn die gewoon met platen draaien!
Hm dat dan weer net niet!
Sommige speedcore ken je echt wel rustig van worden omdat het zo spacy is!
Akira, bonehead en PovD draaien ook gewoon vinyl hor! Alleen akira en bonehead soms als ze liveshow houden en dan is het gewoon eige materiaal!
nee jij zal een ervaren man in het leven zijn met je 21
Ik ben 23 knul
dat denk ik ja, omdat je op een hele andere manier naar de muziek gaat luisteren, ik zeg niet dat ik alles weet, zoals jij het wel probeert te brengen, maar je krijgt er sowieso meer inzicht van..
Zijn zoveel dj's die al een hele tijd meedraaien maar die nog steeds amper verstand hebben van muziek!
bullshit, jij hoeft ook niet zo'n onvolwassen overbodige reactie te plaatsen, ga dan normaal met me in discussie, doe ik ook als iemand kritiek uit op wat ik vet vind
met een gewone discussie heb ik geen enkel probleem
Ik ga ook gewoon met je in discussie maar jij loopt tegen de feiten in te lullen over het punt dat er wel superveel dj's zijn die gewoon met platen draaien!
noisekick is in feite ook speedcore
C.S.R.
Hm dat dan weer net niet!
Uitspraak van [NL]*TerrorBitch*[NL] op vrijdag 7 november 2008 om 11:54:
Speedcore is echt zwaar relaxed k word er kei rustig van
vink tog knap
Sommige speedcore ken je echt wel rustig van worden omdat het zo spacy is!
uhm, ik weet ut niet maar Akira gebruikt ook zijn laptop hoor
Bonehead & Prince ov Darkness geloof ik ook
maar Plague niet die gebruikt gwn old fashion vinyls
Akira, bonehead en PovD draaien ook gewoon vinyl hor! Alleen akira en bonehead soms als ze liveshow houden en dan is het gewoon eige materiaal!
haha.. waarom denk je dat ze haast allemaal op laptops "draaien ".. met platenspelers is dat haast niet te doen..
ik draai ook speedcore tot 400 bpm......foutloos met platenspelers!!!!!!
plaats eens een speedcore nummertje waar je rustig van wordt..
Staat voor zover ik weet niks op youtube ofzo maar bijv spul van neurocore of la peste! Zoiezo is het net hoe je bui is! Van echt extreme speedcore ken ik ook op bepaalde manier een rustig gevoel krijgen!
ik draai ook speedcore tot 400 bpm......foutloos met platenspelers!!!!!!
Idd al een voorbeeld jah! Altijd goeie mixjes van jou!
waarom denk je dat ze haast allemaal op laptops "draaien "..
Dus jij wou zeggen dat muziek maken op een laptop niet goed is? Tenminste eigen productie he(niet dat ik met vinyl wil afzeiken want dat vind ik ook knap.
En speedcore tja is volgens mij meer voor gefrustreerde mensen, althans als je in zon zaal loopt kijken niet veel mensen blij.
Doe mij maar Techno maargoed ieder zn eigen ding he..
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
speedcore past er voor mij niet bij...
je kan er niet op hakken!!!
WAT HEB JE ER DAN AAN? beetje raar jezelf inzepen op de muziek... ik vind niet dat dat bij gabbers hoort... terror daar in tegen kan nog wel
speedcore past er voor mij niet bij...
je kan er niet op hakken!!!
WAT HEB JE ER DAN AAN? beetje raar jezelf inzepen op de muziek... ik vind niet dat dat bij gabbers hoort... terror daar in tegen kan nog wel
vindt ik ook!
eigenlijk zit je er gewoon dik naast.
speedcore ging toen al verder dan waar gabber ophield.
van Alles Naar De Klote van De Euromasters had je toen al een 250 bpm versie van, was toendertijd toch echt wel speedcore
en aangezien dat veel producers die speedcore(en terror ook trouwens) dit als het begin zag.
Geef mij maar Early hardcore
De "early speedcore" vind ik ook wel vet hoor!
http://www.youtube.com/watch?v=LDE7Wkw9M90
Op die oldskool speedcore kan ik wel aardig uit m'n dak gaan op een early feesie!
Maar sommige tracks tegenwoordig, die gaan gewoon te snel, kun je niet meer op hakken, dan is er voor mij geen reet aan. Zit ook helemaal geen opbouw in, in het begin een vocaltje en dan meteen kicks achter mekaar pompen... Geen opbouw, geen synths, alleen kicks en drums, vind ik echt saai
laatste aanpassing
niet mijn ding
noisekick/plague daarintegen af en toe
op zn tijd
dus





![Marco [Volatile]](/images/user/801241_3710910.gif)







![Edje[010]](/images/user/734318_3418199.jpg)











![[albumelement=15427500]](https://album.partyflock.nl/15427500_1929091135.gif)
