
Wanne KUTZOOI!!!
Een dikke Hardcore-party houwe ,daarzo.
Maar kut gemeente wil daar niks van weten.
In andere dorpen kan dat toch ook.
Maar in Anti gabber Gemeente Laarbeek, kan nooit niks.
Waarom heb je dan draaitafels, licht en geluid in het jeugdcentrum als je het toch niet gebruikt?
Die stink wethouders, schijnen van te voore al te weten dat er "grote problemen" ontstaan. Terwijl er nog geen feest is geweest!
In het verleden ook al eens een feest, de dag voor aanvang afgelast.
Wegens "relatie problemen" van twee eventueele bezoekers!
"Dat zou wel eens knokken kunnen worden en dat accepteren wij niet als gemeente." Aldus gemeente Laarbeek.
Ppfff...Dan hoeft er nooit meer gefeest te worden, als je het zo aanpakt!
En wethouder Briels kan helemaal oppleuren met zijn valse beschuldigingen van toenamen van extreemrechtse jeugd uit Laarbeek.(afgelopen jaar in ED)
Maar dat hij er helemaal langs zat en zijn excuses moest maken aan de raad, lees je dan weer niet in de krant!
De crimineel haalde immers onze "goede" naam door het slijk.
Laat ons lekker ons eigen feestje bouwen,
Waar Hardcore voor staat weten zij niks van!!!
WE'RE NUMBER ONE, PUBLIC ENEMY.