Wanne KUTZOOI!!!
Een dikke Hardcore-party houwe ,daarzo.
Maar kut gemeente wil daar niks van weten.
In andere dorpen kan dat toch ook.
Maar in Anti gabber Gemeente Laarbeek, kan nooit niks.
Waarom heb je dan draaitafels, licht en geluid in het jeugdcentrum als je het toch niet gebruikt?
Die stink wethouders, schijnen van te voore al te weten dat er "grote problemen" ontstaan. Terwijl er nog geen feest is geweest!
In het verleden ook al eens een feest, de dag voor aanvang afgelast.
Wegens "relatie problemen" van twee eventueele bezoekers!
"Dat zou wel eens knokken kunnen worden en dat accepteren wij niet als gemeente." Aldus gemeente Laarbeek.
Ppfff...Dan hoeft er nooit meer gefeest te worden, als je het zo aanpakt!
En wethouder Briels kan helemaal oppleuren met zijn valse beschuldigingen van toenamen van extreemrechtse jeugd uit Laarbeek.(afgelopen jaar in ED)
Maar dat hij er helemaal langs zat en zijn excuses moest maken aan de raad, lees je dan weer niet in de krant!
De crimineel haalde immers onze "goede" naam door het slijk.
Laat ons lekker ons eigen feestje bouwen,
Waar Hardcore voor staat weten zij niks van!!!
WE'RE NUMBER ONE, PUBLIC ENEMY.
Een dikke Hardcore-party houwe ,daarzo.
Maar kut gemeente wil daar niks van weten.
In andere dorpen kan dat toch ook.
Maar in Anti gabber Gemeente Laarbeek, kan nooit niks.
Waarom heb je dan draaitafels, licht en geluid in het jeugdcentrum als je het toch niet gebruikt?
Die stink wethouders, schijnen van te voore al te weten dat er "grote problemen" ontstaan. Terwijl er nog geen feest is geweest!
In het verleden ook al eens een feest, de dag voor aanvang afgelast.
Wegens "relatie problemen" van twee eventueele bezoekers!
"Dat zou wel eens knokken kunnen worden en dat accepteren wij niet als gemeente." Aldus gemeente Laarbeek.
Ppfff...Dan hoeft er nooit meer gefeest te worden, als je het zo aanpakt!
En wethouder Briels kan helemaal oppleuren met zijn valse beschuldigingen van toenamen van extreemrechtse jeugd uit Laarbeek.(afgelopen jaar in ED)
Maar dat hij er helemaal langs zat en zijn excuses moest maken aan de raad, lees je dan weer niet in de krant!
De crimineel haalde immers onze "goede" naam door het slijk.
Laat ons lekker ons eigen feestje bouwen,
Waar Hardcore voor staat weten zij niks van!!!
WE'RE NUMBER ONE, PUBLIC ENEMY.
ja idd.. ben ik helemaal met je eens,,
overal krijg je van alles voor elkaar maar in b&d weer niet
ik had laatst nog gevraagd voor ongecontroleerde vetheid 2 in de beren maar de nieuwe jongere werker keek mij al moeilijk aan alsof hij wilde zeggen dat ik het onmogelijke wilde
ik snap het niet nu organiseren we zelf iets om een avond te vullen en de jongeren van de straat te halen...
maar blijkbaar heeft de gemeente liever dat de jeugd buitten gaat rondhangen met de nodigge bij werkingen..
zoals
geluids overlast
verniellingen
ouderen die zich bedreigd voellen
meer drugs gebruik onder de jongeren...
dus ik snap niet dat de gemeente niet mee wil werken..
als wij zoiets organiseren dan is het gros van de b&d'se jeugd in de beren (dus niet op straat )
kunnen zich lekker uitleven op b&d'se muziek
en ook voor ons is het fijn want dan hebben wij ook wat te doen..
en kunnen wij ook eens wat doen wat de hedendaagse jeugd leuk vind
maar goed....
zoals mark min al zei laat ze maar laat het maar escalleren zodat er weer flinke overlast komt dan draaien ze wel weer bij..
alleen jammer dat we 5 jaar geleden op het zelfde punt zaten en dat we dadelijk weer overnieuw kunnen beginnen
we zien wel wat er gaat komen ik blijf er toch wel mijn best voor doen om het toch voor elkaar te krijgen
en dat we deze zomer nog een supper vet feest kunne organiseren
groetje d'n bakkert
overal krijg je van alles voor elkaar maar in b&d weer niet
ik had laatst nog gevraagd voor ongecontroleerde vetheid 2 in de beren maar de nieuwe jongere werker keek mij al moeilijk aan alsof hij wilde zeggen dat ik het onmogelijke wilde
ik snap het niet nu organiseren we zelf iets om een avond te vullen en de jongeren van de straat te halen...
maar blijkbaar heeft de gemeente liever dat de jeugd buitten gaat rondhangen met de nodigge bij werkingen..
zoals
geluids overlast
verniellingen
ouderen die zich bedreigd voellen
meer drugs gebruik onder de jongeren...
dus ik snap niet dat de gemeente niet mee wil werken..
als wij zoiets organiseren dan is het gros van de b&d'se jeugd in de beren (dus niet op straat )
kunnen zich lekker uitleven op b&d'se muziek
en ook voor ons is het fijn want dan hebben wij ook wat te doen..
en kunnen wij ook eens wat doen wat de hedendaagse jeugd leuk vind
maar goed....
zoals mark min al zei laat ze maar laat het maar escalleren zodat er weer flinke overlast komt dan draaien ze wel weer bij..
alleen jammer dat we 5 jaar geleden op het zelfde punt zaten en dat we dadelijk weer overnieuw kunnen beginnen
we zien wel wat er gaat komen ik blijf er toch wel mijn best voor doen om het toch voor elkaar te krijgen
en dat we deze zomer nog een supper vet feest kunne organiseren
groetje d'n bakkert
en idd wat betreft wish
is idd weer door de gemeente geconteroleerd
ik was ook gevraagd alleen mocht ik dan niet hard draaien.....
gvd man het gebonk uit beek en donk is nu een maal hard en dan mogen dj's niet hun eige stijl draaien op een feest in hun eige dorp!!!!
ik weet niet waar de gemeente mee bezig is maar ik weet wel dat ze zo de jeugd niet te vriend houden terwijl wij wel de generatie zijn die wel de maatschapij draaiende moetten houden en ervoor moetten zorgen dat de 65+ers lekker van hun pensioen kunne genietten (want als wij niet werken is er voor hun geen geld)
dus als ze nu eens een beetje mee werken we vragen helemaal niks geks!
vroeger wilde ze een rock feest of een feestje van de waderers en nu wil de jeugd dj partyraiser outblast daymar etc..etc..
de muziek is nu eenmaal verandert dat gebeurt nu eenmaal!!!
ik weet dat wij worden gezien als rechts extremisten en drugs gebruikers
maar dat is een groot voor oordeel.. die mensen die dat zeggen zijn zeker nog nooit op een feestje geweest!!!!
als ik bv. op een groot feest tegen iemand aan loop en zijn bier om stoot dan is het hey sorry maat en we feesten gewoon door...
dat hoef je in time out niet te doen als ja daar iemand aanstoot dan word je zowat metteen op je bek geslagen..
een gabber is een vriend een maat een kammeraat die voor de wat hardere beat gaat het is niet fijn om gediscrimineerd te worden door je eigen land waar zit nl met zijn verstand wat is er toch aan de hand altijd weer trammeland dat vind ik zo frappant
nou ja het scheeld dat we er niks om geven en dat we toch wel zijn wie we zijn en staan waarvoor we staan en ons door de haat heen weten te slaan zonder ook maar een traan..
hardcore is my kind of lifestyle nomatter what people say get the fuck out of my way!!!!!
we'll always play loud music it is mayby sick but if they don't like me they can suck my dick!!!!
is idd weer door de gemeente geconteroleerd
ik was ook gevraagd alleen mocht ik dan niet hard draaien.....
gvd man het gebonk uit beek en donk is nu een maal hard en dan mogen dj's niet hun eige stijl draaien op een feest in hun eige dorp!!!!
ik weet niet waar de gemeente mee bezig is maar ik weet wel dat ze zo de jeugd niet te vriend houden terwijl wij wel de generatie zijn die wel de maatschapij draaiende moetten houden en ervoor moetten zorgen dat de 65+ers lekker van hun pensioen kunne genietten (want als wij niet werken is er voor hun geen geld)
dus als ze nu eens een beetje mee werken we vragen helemaal niks geks!
vroeger wilde ze een rock feest of een feestje van de waderers en nu wil de jeugd dj partyraiser outblast daymar etc..etc..
de muziek is nu eenmaal verandert dat gebeurt nu eenmaal!!!
ik weet dat wij worden gezien als rechts extremisten en drugs gebruikers
maar dat is een groot voor oordeel.. die mensen die dat zeggen zijn zeker nog nooit op een feestje geweest!!!!
als ik bv. op een groot feest tegen iemand aan loop en zijn bier om stoot dan is het hey sorry maat en we feesten gewoon door...
dat hoef je in time out niet te doen als ja daar iemand aanstoot dan word je zowat metteen op je bek geslagen..
een gabber is een vriend een maat een kammeraat die voor de wat hardere beat gaat het is niet fijn om gediscrimineerd te worden door je eigen land waar zit nl met zijn verstand wat is er toch aan de hand altijd weer trammeland dat vind ik zo frappant
nou ja het scheeld dat we er niks om geven en dat we toch wel zijn wie we zijn en staan waarvoor we staan en ons door de haat heen weten te slaan zonder ook maar een traan..
hardcore is my kind of lifestyle nomatter what people say get the fuck out of my way!!!!!
we'll always play loud music it is mayby sick but if they don't like me they can suck my dick!!!!





![[B&D]DJ.FORNAIO[NL]](/images/user/400614_1612502.jpg)