jacko801 19 juni 2006 00:07Uitspraak van Sveniej op zaterdag 17 juni 2006 om 22:09:▶wat een taal wat een taal vind je het niet lekker zulke taal?
Geertje 19 juni 2006 16:47Uitspraak van Sveniej op zaterdag 17 juni 2006 om 22:09:▶wat een taal wat een taal
Sveniej 26 juni 2006 14:44Uitspraak van jacko801 op maandag 19 juni 2006 om 00:07:▶vind je het niet lekker zulke taal? Nouja hou der best wel van (A) maar zulke worden uit zo'n klein meissieJ
7 augustus 2006 12:56Uitspraak van Geertje op zaterdag 17 juni 2006 om 18:44:▶That's the Way... Zo zo. Spelen de hormonen een beetje hoogtij bij je?