Partyflock
 
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Hey hallo mensen! Zoals ik al zei in de Flocktitel: hoe is het met iedereen? Waar houden alle HQ regulars zich tegenwoordig mee bezig? Heb veel mensen al een tijd niet gezien, dus kortom: what's up? :)
Druk met andere feesten, ook veel techno. Blijf het jammer vinden dat het nooit meer in de Melkweg is. Prachtige tijden daar beleefd met een gigantische sfeer altijd :'(

Tegenwoordig ga ik vooral naar techno-feesten trouwens :)
Zaterdag naar Free Your Mind :cheer:
laatste aanpassing
Inderdaad jammer dat HQ er niet meer is, hoewel ik de kwaliteit wel achteruit vond gaan.
Ik ga niet zoveel meer uit eigenlijk... Ben een beetje saaie lul geworden. Besteed het grootste deel van mijn centjes aan vakantie en hobby's.
ik ben niet echt een hq regular bezoeker , pakte in principe alleen de grote hq's mee omdat de sfeer massive was !

nu nog steeds groot Fausto aanhanger en die is overal te bewonderen dus dat scheelt :D
Artiest C. + C.
Tja indd. jammer van de oude HQ avonden!!

Er was nix als die hete nachten in de Melkweg op de laatste vrijdag van de maand!
Ben bang dat het nooit meer zo zal worden.

Wij zijn de laatste tijd erg veel bezig met het produceren van nieuwe tunes en het afmaken van ons recent opgestarte site.
Verder natuurlijk veel bezig met nieuwe gigs en dergelijke.

Long live Hardhouse!

C&C
Artiest {SHOWLIST artist 43001, 95}
Tijd voor al deze ouwe HQ gangers om weer eens naar een top feestje te komen op 10 juni in de patronaat XSIF invistes!!
met my gaat het nog steeds lekker. in NL veel techno en zomogelijk harddance feestjes meepikken en om de zoveel tyd lekker stappen in Londen. hoewel dat steeds leuker word want je komt er vaak bekende gezichten tegen.

Tja, HQ vroeger laatse vrijdag van de maand was vaste prik en 1 uur later (fris) op je werk staan. hoewel ik erg blij ben dat ik dat tegenwoordige zo weinig mogelijk doe. word onderhand ook wel een beetje een ouwe lul.
Uitspraak van Fausto op woensdag 31 mei 2006 om 17:09:
Tijd voor al deze ouwe HQ gangers om weer eens naar een top feestje te komen op 10 juni in de patronaat XSIF invistes!!


niet zo spammen jij ;)
:cheer:
Ben tot nu toe best veel naar de Harddance feesten van vorig jaar en dit jaar geweest. Maar het is helaas niet meer zoals het eerst was.

Vooral omdat de echte UK Hardhouse bijna helemaal verdwenen is in NL.
Dus ben van plan om minder naar Harddance feesten te gaan. Vooral omdat de Hardtrance mij niet echt meer trekt :no: En dat wordt gewoon voor het merendeel gedraaid tegenwoordig.

Luister de laatste tijd zeker veel Schranz omdat dat het toch wel een beetje heeft van Hardhouse vind ik. Met name de rollende bassen en weinig breaks. En er wordt ook niet geouwehoert :p alleen maar eindeloos rammen eigelijk :) En dat bevalt me eerlijk gezegd beter dan de Hardtrance van tegenwoordig.
Wat ik ook helemaal top vind is Goa en psyTrance. Dat is ook heerlijke muziek :yes: Ben van plan om meer van dat soort feestjes te pakken de komende tijd. Is ook redelijk underground nog. Leuke 'vage' feesten zijn het :D
laatste aanpassing
 
Ja...HQ in de Melkweg blijft mn nummer 1, heb nog geen feestje kunnen vinden dat daaraan kan tippen...

Maar iets is beter dan niets en ik vind de CB Booking avondjes in de Patro toch erg geslaagd...jammer alleen dat t zo rustig was de laatste paar keer...

Verder ben ikd ruk bezig met een nieuwe baan en dat gaat toch echt voor op het stappen :)
Uitspraak van C + C op woensdag 31 mei 2006 om 13:45:
Er was nix als die hete nachten in de Melkweg op de laatste vrijdag van de maand!
Ben bang dat het nooit meer zo zal worden.


Ik sluit me hier wel bij aan

Mis het nog steeds, maar aan de andere kant hebben we er ook wel weer andere feesten voor terug gekregen zoals meer I Love Hardhouse's en de CB Bookings feesten bijvoorbeeld
Dus het is dnek ik ook wel ergens goed voor geweest

Valt me trouwens wel op dat je veel van de vaste HQ gangers eigenlijk nooit op andere feesten ziet met Harddance, tis dan ook niet zo gek dat het niet zo snel groter groeit aan de ene kant, maar ja

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik denk dat HQ ook niet meer terug zal komen, het is weliswaar gezegd toen, maar ja we zijn inmiddels al zoveel maanden verder
Tis 3 juni een jaar geleden dat de laatste er was en nu Dance Valley al geeneens meer een HQ stage heeft.....

Echt eeuwig zonde

Maar ik maak van mijn leven nog steeds een groot HQ :cheer:
 
Werkzaam bij 2dj2 Events
Uitspraak van KRL op woensdag 31 mei 2006 om 17:49:
Vooral omdat de echte UK Hardhouse bijna helemaal verdwenen is in NL.


Baal een beetje van dit soort uitspraken omdat we (zeker de laatste) op Round Bass voornamelijk alleen maar UK hardhouse draaien. En veeeelen (zogeheten UK lovers) laten het afweten...
laatste aanpassing
Naar de harddande feesten gaan die er nog steeds zijn of zijn bijgekomen. Verders nog steeds naar alle andere feestjes gaan waar ik vroeger ook naaroe ging.
Voor mij is er dus niet zo veel veranderdt.
Zijn wel een paar U.K. feesten bijgekomen. :D

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 31 mei 2006 om 18:20:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik denk dat HQ ook niet meer terug zal komen, het is weliswaar gezegd toen, maar ja we zijn inmiddels al zoveel maanden verder


Uit t interview met JP op Dancevenue 19-4-06.

"Overigens kijk ik nu al uit naar de komende HQ feesten die weer in de Melkweg gaan plaatsvinden. UDC is met de Melkweg vier data overeengekomen dat HQ weer gaat plaatsvinden. Net zoals iedereen kijk ik uit naar de bekendmaking van de data."

Ik heb nog steeds een beetje hoop. :)
Ja ik ben ook onderdeel van de oude HQ club die zeer spijtig afeglopen is, en ik ben tevens ook weer actief bij alle nieuwe Harddance evenementen die er gelukkig voor in de plaats komen!

naast feesten ben ik ook muzikaal actief met eigen producties en dj bookingkjes hier en daar.

Respect aan alle kleine en grotere organisatoren die de draad hebben opgepakt om hun eiegn Hdance feesten te geven en respect aan alle mede dj's die ondanks de relatieve geringe aanvragen toch door te gaan in de scene!

peez.
 
HQ was leuk en blijft een leuke herinnering. Maar wat is geweest is geweest :)
Nooit op HQ geweest, was ook eigenlijk voor mijn Hardhouse fase :D Maar uit alle reacties op te maken was het een top feest jammer dat ik het nooit heb mogen mee maken.

Uitspraak van Fausto op woensdag 31 mei 2006 om 17:09:
Tijd voor al deze ouwe HQ gangers om weer eens naar een top feestje te komen op 10 juni in de patronaat XSIF invistes!!


Is dit ook mogenlijk voor geen ouwe HQ ganger?! ;P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 18:40:
Baal een beetje van dit soort uitspraken omdat we (zeker de laatste) op Round Bass voornamelijk alleen maar UK hardhouse draaien. En veeeelen (zogenaamde UK lovers) laten het afweten...


moet je niet van balen hank...hij zegt toch....'bijna'...denk dat je roundbass (ongeacht het een topfeest is;) ) niet moet vergelijken met de melkweg...en dat wordt er bedoeld lijkt mij..maar idd

het is gewoon heel erg jammer dat de melkweg er niet meer is....idd de warme nachten en ff lekker bijkletsen onder het genot van een ijsje;)

heel jammer!
 
Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Uitspraak van Fausto op woensdag 31 mei 2006 om 17:09:
Tijd voor al deze ouwe HQ gangers om weer eens naar een top feestje te komen op 10 juni in de patronaat XSIF invistes!!


Zeker aanwezig en present :yes:
Uitspraak van LIBOH op woensdag 31 mei 2006 om 18:41:
Ik heb nog steeds een beetje hoop


Ik ook, las ongeveer een maandje of 3 geleden in een interview met Danny D op Harderfaster.net dat HQ terug zou komen in de Melkweg! Kan alleen nog maar hopen, want m'n HQ en Evlo roots liggen in de Melkweg!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 18:40:
Baal een beetje van dit soort uitspraken omdat we (zeker de laatste) op Round Bass voornamelijk alleen maar UK hardhouse draaien. En veeeelen (zogenaamde UK lovers) laten het afweten...


Als organistor moet je ook rekening houden dat het niet altijd goed kan lopen! Zeker nu omdat er in NL een overkill is aan feesten, en je gewoon niet op elk feest aanwezig kan zijn.

Voel me nu ook aangesproken omdat ik niet aanwezig was afgelopen RB.
Als Hardhouser vind ik het ook jammer dat ik er niet was, maar heb toch echt een reden daarvoor!

Ik was de week voor RB ook in LA, waar ik meer Hardhouse heb gehoord dan dat ik waaschijnlijk het hele DV weekend ga horen (als ik ga)! Met Elena en Daniel waren wij ook de enige Nederlanders daar.

Ik denk ook dat je niet veel moet verwachten van het oude HQ publiek, maar ook zorgen dat er een nieuw publiek moet komen! Weet dat het lastig is in (hokjes)Nederland, maar zoals Vince het ook zegt...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 19:05:
wat is geweest is geweest


 
Uitspraak van -TJEERD- op woensdag 31 mei 2006 om 19:18:
moet je niet van balen hank...hij zegt toch....'bijna'...denk dat je roundbass (ongeacht het een topfeest is ) niet moet vergelijken met de melkweg...en dat wordt er bedoeld lijkt mij..maar idd


Wil en zal het nooit vergelijken (het idee alleen al) met de Melkweg of HQ. Het gaat hier om de muziekstijl UK hardhouse en daar wordt (of laat ik zeggen werd) op Round Bass continu voor gekozen

Uitspraak van KRL op woensdag 31 mei 2006 om 19:50:
Ik denk ook dat je niet veel moet verwachten van het oude HQ publiek, maar ook zorgen dat er een nieuw publiek moet komen! Weet dat het lastig is in (hokjes)Nederland, maar zoals Vince het ook zegt...

Uitspraak van Vince op woensdag 31 mei 2006 om 19:05:
wat is geweest is geweest


Ik zal de eerste zijn om dat te beamen en heb er ook met de volle teugen van mogen genieten en ben blij dat ik er veel ben geweest.
Waar het mij om gaat dat wij (idealisten die we zijn/waren) feesten wilden organiseren waar (bijna) alleen maar UK hardhouse zou worden gedraaid. We hebben hier ook rekening mee gehouden bij het uitnodigen van 'onbekende" dj's omdat we toch naar het UK gehalte keken :d. (wel beseffende dat we geen toplocatie hadden natuurlijk ;-) )
En UK hardhouse werd er zéker gedraaid en over het algemeen gewoon erg goed (zéker de laatste met Carl en Danny). Maar wat denk je van MvDJ, Charly, Cill en Co-Ak en Raven? Helaas komen we erachter dat de bezoekersaantallen steeds terugliepen dus stappen óók wij in de toekomst af om alleen maar UK hardhouse te draaien.
laatste aanpassing
Wij zijn al een tijdje niet meer wezen stampen....
Maar we zijn nog steeds helemaal gek van hardhouse,maar daar ligt ook gelijk het probleem.we zijn heel zuinig tegewoordig met het kiezen van feesten.onze voorkeur gaat uit naar harde, snelle UK en dat aanbod is zeer laag.
(sorry hanky,maar we hadden vrijgezellenfeest die dag)
We balen ook dat ben stevens is ""afgelast"".
Maar och, nu hebben we eens een keer geld over op t eind van de maand.
Gaan jullie vast snel weer zien.
ik mis hq ook. leuk om te bedenken dat mijn eerste hq de laatste was en wel op 24december2004. ik vond het echt een geweldig feest en de feesten in patronaat komen dichtbij maar hebben nog niet helemal het knsse sfeertje. wat gaan we hieraan doen peeps????
Hallo allemaal!

Long time no see :no:

Zoals de meeste van jullie wel weten geeft hardstyle nog altijd mijn voorkeur MAAAR HQ was altijd top, en ik ging er altijd samen met Jeroen en mijn maties heen, dus ik hoop dat het weer terug komt in de Melkweg, overigens een toplocatie, en heb er super tijden meegemaakt :yes:

Charly, volgende keer me niet weer voorbij lopen hé ;) Ben nog steeds donker ha, ha ha

(K)
Hoi Charly kerel en andere Harddancers ..

Ik ga tegenwoordig op stap in Discotheek ZAK te Uelsen once in a while en ook locaal cq regionaal noord-oost Groningen. Heb een hele tijd niets van mij laten horen en ben van Hardtrance DJ ( wat ik nog heel summier doe ) gepromoveerd tot organisator van www.ndr-events.tk die in de bloei is. Net opgericht dus. Er staan nu al 2 feesten in de planning, waaronder een evenement in Lelystad 30 juni, 1 juli en 2 juli ( www.automaxx.nl summeredition = Trance, Hardtrance en harddance op een trailer ) ..

Verder ben ik erg actief als arrangeur en co-producer voor de danceformatie www.sexofsound.tk ( deze site is binnenkort online ) ..

Keep it up kerel .. Goed bezig en stijltrouw. Ik kom uit de hardcore techno en gabber en ben ge evolueerd naar de harder sounds of trance and dance ..

All the best van Freddy van der Werf ..
FRED-E aka MD
www.djfred-e.com ( word soon geupgrade ) ..

LTRSSSSsssssssss
:D
Oh hou ons zeker op de hoogte!! Ben errug benieuwd :D

Oh en ff nog o:)

Als jullie nog meer lekkere Harddance willen horen is er vrijdag ook weer een D.D.O.D. met Cill, Jim Justice, The Dawn en niemand minder dan Chris Hoff uit de UK.
:cheer:
laatste aanpassing
ben pas 2x op HQ geweest (XL in ahoy en in melkweg geloof ik), dus ik ben niet zo'n HQ regular ;)
Artiest C-Real
Hey HQ broeders en zusters,

Elke laatste vrijdag van de maand, lekker swingen boven op t balkon achter de DJ's. Lekker donker, top muziek, dol in de kop, en niet te vergeten daar stond een van de weinige ventilatoren :-). Tja, good old memories.

Broeder en zusters, Luister naar Daan en Hank, D.D.O.D. en Roundbase zijn de moeite waard om naar toe te gaan. De muziek is top, de sfeer is op z'n HQ's dus goed en zeker niet onbelangrijk deze feesten kosten je geen rib uit je lijf.

Hope to Dance with you soon
C-Real
Uitspraak van Fausto op woensdag 31 mei 2006 om 17:09:
Tijd voor al deze ouwe HQ gangers om weer eens naar een top feestje te komen op 10 juni in de patronaat XSIF invistes!!


helemaal mee eens, we kijken er erg naar uit ;)
Uitspraak van Paxlie op woensdag 31 mei 2006 om 12:28:
Tegenwoordig ga ik vooral naar techno-feesten trouwens
Zaterdag naar Free Your Mind


mijn woorden :)

maar dat ik veel naar technofeesten ga, wilt natuurlijk niet zeggen dat je mij bij HHfeesten nooitmeer zult zien!!
ik probeer het zoveel mogelijk te combineren..
en meestal bepaald mijn geld, hoeveel combinaties ik maken kan O:)
 
Met het wegvallen van de vaste HQ vrijdag - ben ik me meer gaan richten op alternatieve Harddance feesten en heb ik een nog steeds groeiende interesse gekregen in de hardere vormen van Techno en Schranz! Errug ok :respect:
vind het wel grappig om te lezen dat er zoveel harddance liefhebbers naar techno feesten gaan.
Ik ben daar dus ook een van.

HQ in de melkweg was voor mij echt een heel bijzonder feest.
Vind het ook heel jammer dat het weg is.
Sommige sets van dj's die ik daar gehoord heb zullen me altijd bij blijven.
Dj's als Paul glasby, nick sentiece, of Tom Harding die zijn sets altijd afsluiten met de track And a Drum machine van Phat B.
De hele zaal kenden die track!
En op het moment dat hij hem op zetten ging echt de hele zaal plat!!! echt geweldig.
Ja dat waren nog eens tijden.
ja dat waren de laatste glory days van tommy harding. die set met and the drum machine en axel f heeft ie zeker een jaar uitgemolken, toen was ik klaar met hem.maar hij blijft toch ergens mijn voorbeeld.
Pak nog wel eens een harddance feestje maar probeer t feesten nu leuk te houden door zoveel mogelijk te varieren.

Maar wat ik me nu afvraag...is HQ officieel exit? van de grote feesten sowieso en de laatste keer HQ was alweer Dance Valley 2005.

Maar heb Danny D in een interview horen zeggen dat HQ terugkeert naar De Melkweg in 2006......of is dit alweer tegengesproken?
We hebben nu een keer in de maand DDOD ;)
Maar ik mis HQ wel :cry:
 
Uitspraak van C-Real op donderdag 1 juni 2006 om 07:29:
Hope to Dance with you soon


Hope to spin with you very soon :yes:
Uitspraak van Jim_Justice op donderdag 1 juni 2006 om 17:52:
ja dat waren de laatste glory days van tommy harding. die set met and the drum machine en axel f heeft ie zeker een jaar uitgemolken, toen was ik klaar met hem.maar hij blijft toch ergens mijn voorbeeld


Ik geef toe dat de tom harding van tegenwoordig helaas lang niet meer zo goed is als toen.
Uitspraak van R-Jen Miller op vrijdag 2 juni 2006 om 02:24:
Ik geef toe dat de tom harding van tegenwoordig helaas lang niet meer zo goed is als toen.


Simpelweg omdat de hardhouse van tegenwoordig niet meer zo goed is als toen.
Er is zat goeie 'echte' U.K. HardHouse te vinden
Er zijn alleen te weinig 'grote'dj's in NL die ze nog willen draaien denken wij....
op ons na dan....maar ja zo groot als BK,Ed Real of Tom zijn we (nog) niet....hehe.
Uitspraak van Sabine.! op woensdag 31 mei 2006 om 21:59:
Charly, volgende keer me niet weer voorbij lopen hé Ben nog steeds donker ha, ha ha


Gewoon een schop voor mn reet geven als t weer gebeurt ;)

Doet me wel goed om te zien dat al bijna 100 mensen hier in de Flock aanwezig zijn trwns. Binnen 2 dagen. Ik weet zeker dat de HQ feeling nog steeds bestaat, heb t al een paar keer meegemaakt dat de sfeer erg dicht in de buurt kwam. Dus mensen: HQ = niet alleen in de Melkweg, HQ = overal, als je maar wilt. (vind ik ;))
Artiest Raven
Uitspraak van Hassanova op donderdag 1 juni 2006 om 19:47:
Maar heb Danny D in een interview horen zeggen dat HQ terugkeert naar De Melkweg in 2006......of is dit alweer tegengesproken?


Tja daar hoor je ook niets meer van. HQ op DV is opeens "hard" area geworden. HQ site is nog steeds de site van in de Expo XXI... :/
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 2 juni 2006 om 07:39:
Simpelweg omdat de hardhouse van tegenwoordig niet meer zo goed is als toen.


De reden waarom Tom Harding minder goed is gaan draaien.
is omdat hij meer is gaan verdiepen in hardtrance wegens Comerciele doel einden.
Dat zegt die zelf ook in interviews.
En ook omdat meneer steeds voorzichtiger is gaan draaien.
Steeds minder truukjes enz tijdens zijn set.
Hij hoefd zich natuurlijk ook tegenwoordig minder te bewijsen als toen.
Hier hebben overigens meer top dj's last van.
Als of ze lui worden op het moment dat ze hun suc6 behaald hebben.
Ik vind persoonlijk uk hardhouse beter dan ooit.
En ik vind uk hardhouse eigenlijk een van de weinige genres die heel erg veranderd is in de loop der jaren.
Als je vind dat uk hardhouse van toen beter was.
Dan is dat een kwestie van smaak.
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 2 juni 2006 om 13:14:
Gewoon een schop voor mn reet geven als t weer gebeurt


Ha, ha ha, dat is afgesproken :P

Ik zal je agenda goed in de gaten houden :D

De 10de ben ik er trouwens ook bij :yes:
Uitspraak van C + C op vrijdag 2 juni 2006 om 11:14:
Er is zat goeie 'echte' U.K. HardHouse te vinden


Meningen verschillen daarover.

De reden dat Tom Harding techno/trance/tech-trance is gaan draaien is oa dat hij vindt dat de hardhouseplaten niet meer zo goed zijn als vroeger.

Anders zijn ze sowieso.
Ik was ook niet echt een HQ ganger. Ik ben op de laatste twee feestjes wel geweest en vond het helemaal top (y) Jammer dat ze gestopt zijn. De laatste tijd ga ik vooral naar Hardstyle feestjes, ik zou er 10 juni ook wel graag bij willen zijn maar ben maanden geleden al ergens anders voor uitgenodigd. Jammer dat ik het moet missen maar ik verwacht toch nog een hoop andere leuke feestjes!
 
Uitspraak van C + C op vrijdag 2 juni 2006 om 11:14:
Er is zat goeie 'echte' U.K. HardHouse te vinden


Mee eens :yes: Zoekt en gij zult vinden!! :yes:
Uitspraak van C + C op vrijdag 2 juni 2006 om 11:14:
Er zijn alleen te weinig 'grote'dj's in NL die ze nog willen draaien


Ik zal ALTIJD UK blijven draaien ,als ik daar de kans voor krijg :yes:
Uitspraak van R-Jen Miller op vrijdag 2 juni 2006 om 14:31:
Hier hebben overigens meer top dj's last van.
Als of ze lui worden op het moment dat ze hun suc6 behaald hebben.


Wat een onzin...
Uitspraak van Fausto op zaterdag 3 juni 2006 om 12:57:
Ik zal ALTIJD UK blijven draaien


Dat is je geraaien ook :[


;p
Uitspraak van SNC op zaterdag 3 juni 2006 om 16:23:
Wat een onzin...


You said it M8
 
Uitspraak van Fausto op zaterdag 3 juni 2006 om 16:48:
You said it M8


You play it m8!! :yes: Rock on