Partyflock
 
Flockonderwerp · 25231
1 volger · 567x bekeken
 
Waarschuw beheerder
kom maah op!!
 
Waarschuw beheerder
ja :roflol: ik ook hahahaha
Waarschuw beheerder
zijn we lekker mee ryanne door jou zijn we een straf punt rijker geworden :P:P hahaha
 
Waarschuw beheerder
ja hahahahahahah.....ach....hoeveel ken je er eigenlijk krijgen???
 
Waarschuw beheerder
ja daar zit idd wat in ja hahaha
 
Waarschuw beheerder
maar kennen ze niej kijken hoe de topic heet ofsow...
 
Waarschuw beheerder
:roflol: ckers :roflol:
Waarschuw beheerder
nee je kan super veel strafpunten krijgen
ik heb er nou 16 en ben pas 1 keer voor 5 dagen verbannen en dat was na me 5e strafpunt
Werkzaam bij BDES events
Artiest Playground
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zal ik mijn scheldwoorden maar niet opnoemen, word waarschijnlijk gelijk verwijderd! :-D
 
Waarschuw beheerder
** 3 x raajuh :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *DH* Mr. Jumanji *DH* op dinsdag 14 november 2006 om 17:36:
owwww dus we hebben er nog een paah te gaan Miss-deV6il


ja idd hahahaha :roflol: alle tijd voor die klootzakken :D
 
Waarschuw beheerder
ahhhh hahaha heb je nah egt een strafpunt:o:o!!
ik nog niet hoor hahaha en weet je hoevaak ik scheld hier njah zal wel sorry jongens:$:D!!
 
Waarschuw beheerder
nah dit meen je tog egt niet.....
gewoon 2 waarschuwingen een omdat ik de pf medewerkers uitschold en een omdat ik hierboven de waaschuwin g heb gepubliceerd.....mafketels
 
Waarschuw beheerder
ik heb auk een waarschuwing:o:o hahahaha ze zijn gek hier hoor!!
 
Waarschuw beheerder
:jaja: :jaja: :jaja: :jaja:
 
Waarschuw beheerder
je gaat te ver
Waarschuw beheerder
ja sij motte toch ook hun strafpunte ergens kwijt ;)
 
Waarschuw beheerder
maar kenne ze niej iemand anders kiezeuh
 
Waarschuw beheerder
donateur
homo , mafkees en 1 die ik hier niet neer nag zetten :)
Waarschuw beheerder
dankzij mijn meest gebruikte scheldwoord ben ik al k..... vaak verbannen geweest (Y)
 
Waarschuw beheerder
Ik scheld niet, ik ben braaf (A)
 
Waarschuw beheerder
8) potjandriedubbeltjes 8)
 
Waarschuw beheerder
censuur
 
Waarschuw beheerder
Zeg ik niet. Anders krijg ik nog een strafpunt. :(
Waarschuw beheerder
mafkees(6)
Waarschuw beheerder
Whaha moe ik ze allemaal opnoeme?
Neeeh doe mar niet dalijk verbanne ze me nog :lol:

Maar die mense hier begrijpe het niet want ik zet overal scheldwoorden neer, nooit word er wat van gezegt en dan ineens als ik er weer is 1 neer zet krijg ik een strafpunt :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #070 Jessy op maandag 19 maart 2007 om 09:39:
Maar die mense hier begrijpe het niet want ik zet overal scheldwoorden neer, nooit word er wat van gezegt en dan ineens als ik er weer is 1 neer zet krijg ik een strafpunt


ja ken dat geouwehoer :S
Waarschuw beheerder
donateur
dhhardcore is ook gewoon beter :D:D