owwww dus we hebben er nog een paah te gaan Miss-deV6il
ja idd hahahaha alle tijd voor die klootzakken
ahhhh hahaha heb je nah egt een strafpunt!!
ik nog niet hoor hahaha en weet je hoevaak ik scheld hier njah zal wel sorry jongens!!
nah dit meen je tog egt niet.....
gewoon 2 waarschuwingen een omdat ik de pf medewerkers uitschold en een omdat ik hierboven de waaschuwin g heb gepubliceerd.....mafketels
ik heb auk een waarschuwing hahahaha ze zijn gek hier hoor!!
Whaha moe ik ze allemaal opnoeme?
Neeeh doe mar niet dalijk verbanne ze me nog
Maar die mense hier begrijpe het niet want ik zet overal scheldwoorden neer, nooit word er wat van gezegt en dan ineens als ik er weer is 1 neer zet krijg ik een strafpunt
Maar die mense hier begrijpe het niet want ik zet overal scheldwoorden neer, nooit word er wat van gezegt en dan ineens als ik er weer is 1 neer zet krijg ik een strafpunt