Partyflock
 

Waarom mannen homo´s haten

door , gepubliceerd op
Waarom mannen homo´s haten
Daar loopt er een. Gehuld in een strakke broek waar de mannelijke vormen zo prachtig in uitkomen. Gewapend met een perfect gedecoreerde chihuahua in een roze, zoetsappige tas. Hij loopt al heupwiegend en Chanel zonnebril dragend over straat. Ik observeer mijn omgeving.

Om mij heen springen mannen achter bosjes, verstoppen zich, met hun bierbuiken die er toch niet mee worden bedekt, achter een lantaarnpaal. Ik open mijn neusgaten en adem diep in. Ik kan het al ruiken. De typische geur van homo-angstzweet. Wat gebeurt er toch met hetero-seksuele mannen op het moment dat er een homo nadert? Vanwaar die angstige ogen en trillende handjes? Ik hoor het vaak genoeg uit menig mannenmond komen: 'Ja, die vieze flikkers, voor je het weten zitten ze achter je aan'. HALLOOHOO! Helemaal niet arrogant om te zeggen. Ik, als vol hetero-seksuele vrouw, wil toch ook niet ieder wezen met een piemel bespringen? Denken de hetero-mannen nou werkelijk dat iedere homo wat ziet in een wezen met een piemel? Toch kan je deze homo-angst herleiden.

Mijn mening is dat mannen niet ver genoeg ontwikkeld zijn. Zij hebben zich vastgezet in hun ideeën over de oertijd. Wanneer zij aan de man denken, zien zij een harig geval voor zich. Al gehuld in een panterkleed, dat met de blote handen van een panter is afgerukt uiteraard, gaan zij op zoek naar eten voor de vrouw, want deze piemelloze wezens kunnen immers niet voor zichzelf zorgen. Deze piemelige wezens kennen geen gevoelens, zijn stoer en eergericht. Zij laten zich niet op de kop zitten en laten zich drijven door één factor: macht. Dit is het ideaalbeeld voor de man. Geen wonder dat een homo buiten de boot valt. De stereotype homo wat wordt neergezet, onder andere door de media, verschilt veel van de harige gevallen. Mannen zijn dus naar mijn mening gewoon bang om de machtige postie te verliezen. Een relatie van twee mannen is dus uit den boze. Want als je twee machtige mensen in één relatie hebt, waar is dan het piemelloze aanhangsel, wat je moet verdedigen om je eigen eergevoel hoog te houden. Hier heb je het dus weer. Mannen zijn bang de mannelijkheid te verliezen. Ja, natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar homo's worden allemaal voor mietjes uitgescholden. Maar zeg nou eerlijk, wie zijn de echte mietjes in dit verhaal, bang om hun mannelijke gevoel kwijt te raken, nog wel aan hun eigen geslacht? Juist, dat dacht ik ook.

1206 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 17 september 2008 om 15:38:
Jaaaaa laten we met z'n allen fijn grijze muisjes spelen want dat is hoe het hoort


jacky, dit is natuurlijk nutteloos, zo'n reactie. Ik zeg niet dat iedereen grijze muis moet zijn

ik schrijf letterlijk: als je niet gewoon wilt doen, zul je vanzelf aandacht krijgen, en moet je niet zeiken

dit geld voor alles wat anders is en iedereen die anders doet, niet alleen voor homo's

dus waarom zijn homo's zo speciaal zielig?
 
Waarschuw beheerder
3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 17 september 2008 om 15:38:
Jaaaaa laten we met z'n allen fijn grijze muisjes spelen want dat is hoe het hoort.


Er zit een complete regenboog tussen zwart en wit. Er is meer dan slechts de uitersten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind ze wel lief :D
Waarschuw beheerder
"Ik, als vol hetero-seksuele vrouw, wil toch ook niet ieder wezen met een piemel bespringen? Denken de hetero-mannen nou werkelijk dat iedere homo wat ziet in een wezen met een piemel?"

Mannen blijven mannen.

dusss..
 
Waarschuw beheerder
zullen we dan nu gewoon de gezamenlijke conclusie trekken dat als je je als homo te nichterig gedraagt dat je dan niet zeiken om de negatieve aandacht die je dan krijgt en dat als je als homo gewoon normaal mee functioneert in de maatschappij, dat anderen je dan ook zo behandelen, ongeacht seksuele geaardheid.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KATJUH* op woensdag 17 september 2008 om 15:46:
vind


wat je vind moeje naar de gemeente brengen volgens de regels:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 15:41:
dus waarom zijn homo's zo speciaal zielig?


dit vraag ik me dus ook af.
 
Artiest Titanium
Waarschuw beheerder
Als ik heb goed begrijp.. ik praat wel eens met homo's (heb een homofiele collega en klasgenoot), maar heb toch een vriendin.. Dus dat zou volgens deze column inhouden dat ik ook homo ben? Want mannelijke hetero's schijnen ALLEMAAL homofoob te zijn?! apart, want volgens mij ben ik toch echt hetero..
 
Waarschuw beheerder
"gaan zij op zoek naar eten voor de vrouw, want deze piemelloze wezens kunnen immers niet voor zichzelf zorgen"
:roflol:

"Deze piemelige wezens kennen geen gevoelens"
:lol: hahahaha

Ik vind het een geinig column, gewoon leuk om te lezen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De stereotype homo wat wordt neergezet, onder andere door de media, verschilt veel van de harige gevallen.


Homo's worden in de media juist heel vaak in een positief daglicht gezet. Ook kan je de TV niet aan zetten en je ziet er een. Denk aan Geer en Goor en die vreselijke Albert verlinde.
Gerard is daarbij de minst erge van de drie maar op die andere twee kan ik wel kotsen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 15:29:
maar mannen blijven vreemde wezens! Denk niet dat wij die ooit zullen begrijpen


Is dit normaal niet DE slagzin van ons mannen over vrouwen?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeeKing op woensdag 17 september 2008 om 15:59:
Ook kan je de TV niet aan zetten en je ziet er een. Denk aan Geer en Goor en die vreselijke Albert verlinde.


Precies. Stereotypes die zelf de wereld in geroepen worden. Niet vreemd dat niet iedereen hun kan uitstaan, ongeacht de geaardheid.

Als ik een hetero in een roze tutu met een veer in zijn reet zie staan, dan vind ik hem ook een vieze flikker. Homo of niet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeeKing op woensdag 17 september 2008 om 15:59:
Albert verlinde.


als ie geen homo zou zijn, zou ie ook kut zijn, sowieso, ligt niet aan zijn sexuele geaardheid maar aan zijn verschrikkelijke persoonlijkheid
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 16:02:
Als ik een hetero in een roze tutu met een veer in zijn reet zie staan, dan vind ik hem ook een vieze flikker. Homo of niet


en als je gewoon een normale gast ziet zoals de "stoere hetero"??? die fag blijkt te zijn dan he
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 16:05:
en als je gewoon een normale gast ziet zoals de "stoere hetero"??? die fag blijkt te zijn dan he


Totaal geen problemen mee.

Zoals sucata minimal al zei; het gaat in het gros van de gevallen helemaal niet om de geaardheid, maar op de manier hoe men zich presenteert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahah! Leuk geschreven en volkomen eens!

;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 16:08:
Zoals sucata minimal al zei; het gaat in het gros van de gevallen helemaal niet om de geaardheid, maar op de manier hoe men zich presenteert


ok dan is het goed:D
 
Waarschuw beheerder
Hahahaha heerlijke column :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Food op woensdag 17 september 2008 om 15:48:
Uitspraak van sucata minimal op woensdag 17 september 2008 om 15:41:
dus waarom zijn homo's zo speciaal zielig?

dit vraag ik me dus ook af.


zo zielig als je ze maakt,

Maar ik draag ook vaak strakke broeken :$
... :lol:


verder leuke column:D
jammer dat veel mensen te column zo serieus opvatten...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
volgens jouw collum zijn alle homos dus verwijfde mannan, vink dan ook weer een beetje racisties
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ** Marcel **:bounce: op woensdag 17 september 2008 om 14:58:
onzinnige column ....nergens op gebaseerd.

Ik ben niet bang voor homo's, maar hou af en toe gewoon niet van hun gedrag.

Net als dat ik niet van Paris Hilton achtige aandachtshoeren hou, of bejaarden aan het zoenen zijn, hou ik er niet van zo'n relnicht te zien, of in actie laatste aanpassing 17 september 2008 14:59


helemaal mee eens :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 15:41:
het is niet zo dat mensen homofoob zijn, mensen zijn mensenfoob. Iedereen zit in een kliekje en alles wat daar buiten valt is fout. Is niet homo - gebonden. Denk aan de islam. Of over de beeldvorming en vooroordelen naar gabbers etc. Het enige verschil is dat homo's zichzelf hebben geslachtofferd, want oh oh oh wat zijn ze zielig. Ze willen niet anders behandelt worden, en gaan daar dan een parade voor oprichten, waarbij ze provocerend op een bootje gaan staan dansen. Dat homosexuele zelfcentralisme is toch echt van de gekken. Als ze niet zo zouden focussen op het feit dat ze homo zijn, zouden er ook minder tegenreactioes zijn. Daarnaast is het zo dat homo's best geaccepteerd zijn, alleen keurt niet iedereen hun levenswijze goed. En dat is wel wat ze willen: goedkeuring van de menigte. En dat slaat nergens op. Goedkeuring gelijk stellen aan acceptatie is per definitie fout. Zo kun je overal een probleem van maken. Daarnaast hebben homo's de neiging hun sexualiteit aan anderen op te dringen. Nee, ik bedoel niet dat ze iedereen willen neuken, ik bedoel dat iedereen moet weten dat ze homo zijn en daarbij moet iedereen hun daarvoor aanbidden. Waarom in godsnaam?

Samengevat: homo's, zeik gewoon niet zo. Als je niet wilt opvallen, loop dan niet in je dildopak over straat, maar doe lekker gewoon. Als je niet lekker gewoon wilt doen, zul je vanzelf de aandacht krijgen, en moet je niet zeiken


:cheer:

@ Columniste

Je strijkt nu alle mannen over één kam.. beetje triest :) Niet alle mannen zijn zo zoals jij ze omschrijft, piemelloos wezen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 15:24:
Daarnaast hebben homo's de neiging hun sexualiteit aan anderen op te dringen. Nee, ik bedoel niet dat ze iedereen willen neuken, ik bedoel dat iedereen moet weten dat ze homo zijn en daarbij moet iedereen hun daarvoor aanbidden. Waarom in godsnaam?


PFers, ik ben zelf dus zo´n man met die vermeende hersenafwijking, de anaalridder, een gast met een strakke broek die heupwiegend over straat gaat als ik het zo mag lezen in deze overwegend generaliserende column met navernante reacties. Eén ding weet ik 100% zeker; jij herkent mij op straat niet als homo. Omdat ik gewoon normaal doe en het homo-zijn niet als mijn voornaamste levensdoel heb gesteld. Mijn eigen mening over de beschreven ÜBERNICHTEN (vrouwelijker en dramatischer dan een vrouw) is ook negatief, die bepalen dan ook voor een groot deel de slechte meningen hier. Daar ben ik van overtuigd.

Ik dring helemaal niets op aan anderen. Jouw definitie van je sexualiteit opdringen aan een ander is trouwens geheel anders dan de mijne, maargoed. Sterker nog, heb er juist wel moeite mee om het tegen hetero´s te zeggen omdat je weet dat er behoorlijk wat mensen zijn die primitief kunnen reageren. Gelukkig is dat ook wel eens onnodige `angst` gebleken want als hetero´s jou kennen als persoon dan verandert er niets zodra jij zegt dat je homo bent. In mijn geval heeft dat totaal geen problemen veroorzaakt, ik denk m.n. omdat ik ontwikkelde vrienden heb (lees: bv. geen gabbers die niet stoer meer zijn als ze een positieve opmerking over gays maken in het bijzijn van hun reefteefje, geen reefteefjes die door de pillen van hun vent geen hersencellen meer hebben en ook geen macho's die te allen tijde moeten bewijzen hoe ontzettend hetero ze zijn). Waar gaat het nou om? Je hoeft toch geen sex met een homo te hebben als je straight bent. Vanwaar die angst? En iedereen lult wel zo stoer dat homo's je elk moment kunnen betasten of aanranden....pfff lichtelijke zelfoverschatting! Ik heb nog nooit iemand gehoord bij wie dat echt gebeurd is. Joh, en als je dan zo stoer bent.....dan ros je die homo toch gewoon af? Of kun je 'm niet aan? Mietjes!

In feite knappen de meeste homohaters af op de daadwerkelijke fysieke activiteiten tussen 2 gasten. Kan ik me voorstellen. Bij mijn vrienden is dat ook vaak een beetje the limit. En ik hoef bv. ook geen lelijke hetero's te zien klussen... Maar dat zie je toch ook niet? En zolang je niet in gay bars of clubs komt, kan ik me niet voorstellen dat je overal gasten ziet bekken. Ik word tegenwoordig door mijn straight vrienden gevraagd om weer eens naar een gay café te gaan vanwege de relaxte sfeer, het ontbreken van dat macho gezeik. In plaats daarvan staan ze gewoon lekker met de mannen te vergelijken wie de grootste lul heeft door ze op de bar te leggen.

Dat laatste was een geintje.....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raggie76 op woensdag 17 september 2008 om 16:28:
PFers, ik ben zelf dus zo´n man met die vermeende hersenafwijking, de anaalridder, een gast met een strakke broek die heupwiegend over straat gaat als ik het zo mag lezen in deze overwegend generaliserende column met navernante reacties. Eén ding weet ik 100% zeker; jij herkent mij op straat niet als homo. Omdat ik gewoon normaal doe en het homo-zijn niet als mijn voornaamste levensdoel heb gesteld.


precies mijn punt

serieus, raggie76, je bent een tophomo (y)!

:flower:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raggie76 op woensdag 17 september 2008 om 16:28:
PFers, ik ben zelf dus zo´n man met die vermeende hersenafwijking, de anaalridder, een gast met een strakke broek die heupwiegend over straat gaat als ik het zo mag lezen in deze overwegend generaliserende column met navernante reacties. Eén ding weet ik 100% zeker; jij herkent mij op straat niet als homo. Omdat ik gewoon normaal doe en het homo-zijn niet als mijn voornaamste levensdoel heb gesteld. Mijn eigen mening over de beschreven ÜBERNICHTEN (vrouwelijker en dramatischer dan een vrouw) is ook negatief, die bepalen dan ook voor een groot deel de slechte meningen hier. Daar ben ik van overtuigd.

Ik dring helemaal niets op aan anderen. Jouw definitie van je sexualiteit opdringen aan een ander is trouwens geheel anders dan de mijne, maargoed. Sterker nog, heb er juist wel moeite mee om het tegen hetero´s te zeggen omdat je weet dat er behoorlijk wat mensen zijn die primitief kunnen reageren. Gelukkig is dat ook wel eens onnodige `angst` gebleken want als hetero´s jou kennen als persoon dan verandert er niets zodra jij zegt dat je homo bent. In mijn geval heeft dat totaal geen problemen veroorzaakt, ik denk m.n. omdat ik ontwikkelde vrienden heb (lees: bv. geen gabbers die niet stoer meer zijn als ze een positieve opmerking over gays maken in het bijzijn van hun reefteefje, geen reefteefjes die door de pillen van hun vent geen hersencellen meer hebben en ook geen macho's die te allen tijde moeten bewijzen hoe ontzettend hetero ze zijn). Waar gaat het nou om? Je hoeft toch geen sex met een homo te hebben als je straight bent. Vanwaar die angst? En iedereen lult wel zo stoer dat homo's je elk moment kunnen betasten of aanranden....pfff lichtelijke zelfoverschatting! Ik heb nog nooit iemand gehoord bij wie dat echt gebeurd is. Joh, en als je dan zo stoer bent.....dan ros je die homo toch gewoon af? Of kun je 'm niet aan? Mietjes!

In feite knappen de meeste homohaters af op de daadwerkelijke fysieke activiteiten tussen 2 gasten. Kan ik me voorstellen. Bij mijn vrienden is dat ook vaak een beetje the limit. En ik hoef bv. ook geen lelijke hetero's te zien klussen... Maar dat zie je toch ook niet? En zolang je niet in gay bars of clubs komt, kan ik me niet voorstellen dat je overal gasten ziet bekken. Ik word tegenwoordig door mijn straight vrienden gevraagd om weer eens naar een gay café te gaan vanwege de relaxte sfeer, het ontbreken van dat macho gezeik. In plaats daarvan staan ze gewoon lekker met de mannen te vergelijken wie de grootste lul heeft door ze op de bar te leggen.

Dat laatste was een geintje.....


ik had het niet beter kunnen zeggen! (Y)
Waarschuw beheerder
tjah.. als ik mag kiezen uit één avondje stappen met hetero mannen of met homo's, nou dan kies ik toch liever voor die homo's hoor, want ik weet zeker dat je daar echt veel lol mee kan hebben...

soms zijn homo's ook nog eens knapper om te zien als hetero's vind ik...!!
Waarschuw beheerder
Wat te doen als een mens zich verveelt ? 8)