Partyflock
 

Waarom mannen homo´s haten

door , gepubliceerd op
Waarom mannen homo´s haten
Daar loopt er een. Gehuld in een strakke broek waar de mannelijke vormen zo prachtig in uitkomen. Gewapend met een perfect gedecoreerde chihuahua in een roze, zoetsappige tas. Hij loopt al heupwiegend en Chanel zonnebril dragend over straat. Ik observeer mijn omgeving.

Om mij heen springen mannen achter bosjes, verstoppen zich, met hun bierbuiken die er toch niet mee worden bedekt, achter een lantaarnpaal. Ik open mijn neusgaten en adem diep in. Ik kan het al ruiken. De typische geur van homo-angstzweet. Wat gebeurt er toch met hetero-seksuele mannen op het moment dat er een homo nadert? Vanwaar die angstige ogen en trillende handjes? Ik hoor het vaak genoeg uit menig mannenmond komen: 'Ja, die vieze flikkers, voor je het weten zitten ze achter je aan'. HALLOOHOO! Helemaal niet arrogant om te zeggen. Ik, als vol hetero-seksuele vrouw, wil toch ook niet ieder wezen met een piemel bespringen? Denken de hetero-mannen nou werkelijk dat iedere homo wat ziet in een wezen met een piemel? Toch kan je deze homo-angst herleiden.

Mijn mening is dat mannen niet ver genoeg ontwikkeld zijn. Zij hebben zich vastgezet in hun ideeën over de oertijd. Wanneer zij aan de man denken, zien zij een harig geval voor zich. Al gehuld in een panterkleed, dat met de blote handen van een panter is afgerukt uiteraard, gaan zij op zoek naar eten voor de vrouw, want deze piemelloze wezens kunnen immers niet voor zichzelf zorgen. Deze piemelige wezens kennen geen gevoelens, zijn stoer en eergericht. Zij laten zich niet op de kop zitten en laten zich drijven door één factor: macht. Dit is het ideaalbeeld voor de man. Geen wonder dat een homo buiten de boot valt. De stereotype homo wat wordt neergezet, onder andere door de media, verschilt veel van de harige gevallen. Mannen zijn dus naar mijn mening gewoon bang om de machtige postie te verliezen. Een relatie van twee mannen is dus uit den boze. Want als je twee machtige mensen in één relatie hebt, waar is dan het piemelloze aanhangsel, wat je moet verdedigen om je eigen eergevoel hoog te houden. Hier heb je het dus weer. Mannen zijn bang de mannelijkheid te verliezen. Ja, natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar homo's worden allemaal voor mietjes uitgescholden. Maar zeg nou eerlijk, wie zijn de echte mietjes in dit verhaal, bang om hun mannelijke gevoel kwijt te raken, nog wel aan hun eigen geslacht? Juist, dat dacht ik ook.

1206 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Mijn mening is dat mannen niet ver genoeg ontwikkeld zijn


Uitspraak van Pin - TRG op woensdag 17 september 2008 om 01:28:
maar de diepgang is typisch vrouw


Uitspraak van Dhr. Avada op woensdag 17 september 2008 om 08:10:
hier profileer je je als de typische vrouw


Laten we even fijn met z'n allen gaan generaliseren 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 17 september 2008 om 10:05:
Vooral blijven ontkennen hoe de feiten zijn, dan zullen ze ook nooit veranderen. Da's net als met vrouwen en inparkeren.


ontken t ook zeker niet. het -is- gewoon zo.
dat is t m nou net.
net als in de dierenwereld worden ook degene verstoten die niet geaccepteerd worden door de troep.
of sterker nog... opgevreten door de troep.
en dan heb ik het niet eens over de "zwakkere" zoals dat vaak genoemd word.
ik zeg ook niet eens dat ik het ermee eens ben wat rechten betreft.
(vergis je niet, heb er zelfs jaren voor gevochten dus weet heel goed wat het inhoud...you have no idea. en jij? )
het veranderd ook nooit.
al is dat homo gebeuren in de loop van tijd wel wat meer geaccepteerd.
maar zo te zien denk jij er het zelfde over dus...
alleen zeg jij het anders.
zo kan ik nog honderden feiten over vrouwe en manne dingetjes opnoemen

en dan nog iets meis... we men, don't care ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is met vuur spelen, leuk verhaal maar het roept bij iedereen zo'n ellenlange discussie op die tot nu toe nog niet is uitgesproken. :) Ik wou eerst flink gaan zeiken hier... toch maar niet gedaan 8)
 
Waarschuw beheerder
Misschien moet je eens verhuizen uit Staphorst.
Waarschuw beheerder
donateur
leuk psychologisch verhaaltje, waar menig psycholoog je voor uitlacht denk ik
Zij laten zich niet op de kop zitten en laten zich drijven door één factor: macht.

weet niet of jij wel is hebt gezien hoe het er in een gemiddeld huwelijk aan toegaat?

"schat, wanneer krijg je weer gestort"?

kleine suggestie..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tuurlijk is het overdreven, maar ik vind het toch wel leuk geschreven :)
het ligt er zo dik bovenop dat ze echt wel bewust heeft overdreven
maar ze heeft 'r punt gemaakt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PH/\NTOM!C STYLZ op woensdag 17 september 2008 om 08:59:
als mannen niet ver genoeg ontwikkeld zijn...
waarom is dan bijna alles wat met ontwikkeling te maken heeft, neergezet door een man.
bijna alles wat met wetenschap te maken heeft is mannelijk
en het is vandaag de dag nog steeds een manne-maatschappij?


okee.. ben je nu gewoon beledigd omdat ze iets zegt over mannen of ben je altijd
zo gefrustreerd?

ik vond 't best een nice column, niet geweldig maar las wel lkkr weg
Waarschuw beheerder
Dat je begint met het beschrijven van homo's als mannen in strakke broek met chihuahua op de arm, roze tas en chanel zonnebril zegt eigenlijk al genoeg over de rest van je column.
 
Waarschuw beheerder
gaat dit over dan :/ vriend kwijt aan een homo ofzo :bye:
 
Waarschuw beheerder
ach, als je het hygiënisch vind dat een man zijn lul stopt in de reed van een andere man, en het nog leuk vind dat die gasten nog kinderen opvoeden, dan zit er denk ik een steekje los. afgezien van het feit hoe harteloos vrouwen zijn die niet eens de deur uit kunnen als zij zich niet hebben opgemaakt en dure spullen hebben.

en niet alleen dat. in het geloof (niet dat het nu daarom gaat, maar goed)
moses, jesajas etc. allemaal mannen. de weteschap. wie heeft het: vliegtuig, het wiel de radio de tv de mobiel de sateliet en etc uigevonden??? alsjeblieft, dankje wel. De man.
en niet te vergeten, de stress die zij ons bezorgen. :(
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
ben het er duidelijk niet mee eens en denk dat deze column idd meer zegt over je eigen omgeving.

en for the record`..


we men, don't care
Waarschuw beheerder
donateur
dit is trouwens wel weer zon achterlijk ja-nee spelletje. ik weet niet of je wel is naar de reacties heb gekeken van vrouwen zodra je over potten begint? ik ken zat vrouwen die net zon 'achterlijke' reactie geven als mannen dat doen. het gaat meer om hoe mensen in het algemeen op deze 'taboe' reageren. neej ik hou ook niet van homo's en dat mag ik vinden. ik hou het ook lekker voor me, zolang ze maar niet lastig vallen. simpelweg leven en laten leven..toch?

en ik weet niet of je de gayparade laatst hebt bijgewoond in amsterdam? heb daar genoeg hetero mannen zien rondlopen hoor en die maakten zich nergens druk om...

als je hier echt van overtuigd ben, kun je beter bij telekids op de bank gaan zitten en meedoen aan 'jongens tegen de meisjes' ofzoiets.
je beweert dat mannen niet ver ontwikkelt zijn, maar volgens mij ben jij nooit verder gekomen dan groep drie, dat je zo alles in één klap over 1 kam scheert. de pot verwijt de ketel..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 12:33:
reed


lol
 
Waarschuw beheerder
Jammer, ik had de 100e willen zijn! ;-)
 
Waarschuw beheerder
Door een gebrek aan colmn schrijvers word dit soort onzin geplaatst? :( :/
Waarschuw beheerder
Daar loopt er een. Gehuld in een strakke broek waar de mannelijke vormen zo prachtig in uitkomen. Gewapend met een perfect gedecoreerde chihuahua in een roze, zoetsappige tas. Hij loopt al heupwiegend en Chanel zonnebril dragend over straat.

Dat zijn nichten, geen homo's.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 17 september 2008 om 01:11:
Heb je voor de grap wel eens de reacties gechecked die er onder foto's staan van twee zoenende of simpelweg knuffelnde mannen? Die zijn heeeeel anders dan die onder foto's van twee zoenende vrouwen. Oeh, twee vrouwen! Dan komt die holbewonerdrang nog meer naar boven. Oega oega, heb je d'r twee om aan hun haren mee je grot in te sleuren


:respect:
Waarschuw beheerder
Ik heb niks tegen homo's, van mij mogen ze. Heb ook Klasgenoten en collega's gehad die homo waren, dat is allemaal prima.

Maar op de een of andere manier komt de vraag bij me op of dit verhaaltje(Vooroordelen) ook niet een beetje hetzelfde zou zijn als je nu niet kijkt naar de mannen, maar naar vrouwen. Hoe (hetero) vrouwen reageren op biseksuele vrouwen. Veel vrouwen vinden het (ook) niks als 2 vrouwen bezig zijn. Dus hoe hypocriet is dit column dan wel niet ;)

En haten is trouwens wel een heel groot woord om zo te gebruiken.

Sorry, my opinion :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Mijn mening is dat mannen niet ver genoeg ontwikkeld zijn.


:lol:

vind het een beetje een suffe column, snap de essentie wel, ik snap ook niet waarom het altijd een hot issue is of een man een vagina of een piemel in de mond neemt in zijn vrije tijd. :yes: Who cares? Maar ja, je moet het ergens over hebben toch?

overigens zou je ook eens naar de historische contigentie van de vrouw naar de man kunnen kijken. Ok, wij mannen willen misschien beschermen en providen, dat is helemaal waar. Maar vrouwen zijn in de basis eigenlijk gewoon een stelletje parasieten die door het beschikbaar stellen van tieten en vagina's teren op de geilheid van de man. En met teren bedoel ik profiteren. Kijk maar eens naar al die lekkere wijven van al die afzichtelijke voetballers. Dat doen ze echt niet vanwege het karakter hoor. Hans Teeuwen heeft helaas gelijk, alle vrouwen zijn kuthoeren :yes:

Persoonlijk ben ik liever een beschermer en provider die een beetje van macht houdt, dan een hoer O:)
Waarschuw beheerder
DIT IS DE VROUW: ALLES OVER 1 KAM SCHEEREN

DAT DIT STUK 1 ZIJDIGHEID GEPLAATST WORD.

SNAP WAT ZE BEDOELT MAAR DIT IS KORTZICHTIG
Waarschuw beheerder
Persoonlijk ben ik liever een beschermer en provider die een beetje van macht houdt, dan een hoer


:roflol: :respect:
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo vaak last heb van wat hier boven staat!
behalve dat er afentoe iemand homo roept als k over straat loop omdat ie dan stoer is bij ze vrienden!
meestal reageer ik hier gewoon niet op en dan vinden ze het ook niet meer leuk...

wat wel typisch is is dat bijna elke hetero man zegt: ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van mij afblijven!
DUH ik bedoel wat heb ik als homo aan een hetero?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, slap stukje met slechte argumenten. Maarrrr iedereen mag een mening hebben hoe dom die ook is.

Een pluspunt: er barst wel gelijk een discussie los ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van STATUE op woensdag 17 september 2008 om 12:55:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo vaak last heb van wat hier boven staat!
behalve dat er afentoe iemand homo roept als k over straat loop omdat ie dan stoer is bij ze vrienden!
meestal reageer ik hier gewoon niet op en dan vinden ze het ook niet meer leuk...

wat wel typisch is is dat bijna elke hetero man zegt: ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van mij afblijven!
DUH ik bedoel wat heb ik als homo aan een hetero?!


Ik denk ook niet dat het de hetero mannen zijn die problemen hebben met homo's, maar de mensen die hun hun oordeel klaar hebben over heteromannen en denken te weten hoe "wij" denken. Zie het voorbeeld hierboven ;)
 
Waarschuw beheerder
column = EPIC FAIL
Waarschuw beheerder
Je kan merken dat de schrijfster 18 is...

You don' t know shit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roosje1984 op woensdag 17 september 2008 om 12:58:
Ja, slap stukje met slechte argumenten. Maarrrr iedereen mag een mening hebben hoe dom die ook is.

Een pluspunt: er barst wel gelijk een discussie los


mee eens:).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 06:55:
Lieve Liesje, ik reageer nooit maar dit stuk van jou...tja sorry maar t slaat in een aantal gevallen zwaar de plank mis.
Om te beginnen, die mannen die jij noemt bestaan ja,beetje trieste figuren ook in mijn gedachtengang....dat zijn (denk ik) juist de mannen die zelf onzeker zijn over hun geaardheid.

Maar als je zegt 'mijn mening is dat mannen niet ver genoeg ontwikkeld zijn'..tja sorry hoor maar om te beginnen wil ik in eerste instantie graag als persoon en individu gezien worden en niet als 'man', en door deze zin toon je dat je zelf net zo'n vooringenomen generaliserend beeld hebt van mannen als de mannen die jij beschrijft hebben over homo's'.

zin 2 die me opvalt van je: 'deze piemelige wezens kennen geen gevoelens,zijn stoer en eergericht. Zij laten zich niet op de kop zitten en laten zich drijven door 1 faktor:macht'
Die mannen bestaan ja, net zoals er vrouwen bestaan die met een 40 jaar oudere miljonair trouwen,of spuuglelijke voetballers,er meisjes zijn die zich willen laten neuken door de taxichauffeur (eigen ervaring,en geloof me dit gebeurt bijna elk weekend) om een gratis ritje naar huis te krijgen, vrouwen die 2x zo veel verdienen als de man waar ze mee uitgaan maar het wel de normaalste zaak vd wereld vinden dat hij alles betaalt,want tja zo hoort het he (m.a.w alleen de lusten willen vergaren van emancipatie en niet de lasten zoals meebetalen of WOW uniek,een keer de man trakteren hahaha) enz enz....

Deze vrouwen zijn zeker totaaaaal niet bezig met mscht, die doen alles uit liefde zeker liesje??? dus als ik jouw visie volg zoals jij mij ziet dan ben jij niet liesje maar een profiterende snol die voor een paar euro's meer in je portemonnee om leuke schoenen te kunnen kopen trouwt met een spuuglelijke rijke vent waar je zelfs nog kinderen van neemt (alimentatie is altijd mooi meegenomen na de scheiding als mevrouw weer een nog rijkere,machtigere vent heeft gevonden he?).Juist veel vrouwen geilen op macht,en willen die macht zelf verkrijgen door in te spelen op mannelijke hormoontjes, wie is er dan echt evil als je ff goed nadenkt???
voorbeeld, gelooft iemand nu echt dat de topscorer van afc gay capital uberhaupt ontmaagd zou zijn als hij geen profvoetballer was maar een werkloze?? laat staan dat als die al zou neuken, dat ie dat met een lekker wijf doet...laat me niet lachen zeg.

opmerking 3:'mannen zijn bang om hun macht te verliezen', kom op zeg...mijn vaders generatie had dat en toen werd er iets bedacht in de jaren 60 ofzo...vrouwenemancipatie...en inmiddels is het mannenbolwerk van macht in de meeste sectoren al lang afgebroken, kunnen vrouwen dezelfde opleidingen volgen en carriere maken als ze dat willen... het restant vd weg naar gelijkheid zal binnen een aantal jaar ook zijn verdwenen,heb wat geduld ok? (behalve als een specifiek geloof van MO teveel macht krijgt natuurlijk,die zijn ook op de goede weg om mijn land te veranderen helaas,back2 the stone age...)
Sterker nog, als ik om me heen kijk zie ik tegenwoordig veel mannen die lieve vaders zijn voor hun kinderen, er geen enkel probleem mee hebben om %50% vh huishouden te doen enz enz en ook zie ik veel vrouwen die hard op weg zijn om mannen oude stijl te worden...zoals bij de meeste bevrijdingsbewegingen wil men vaak vrijheid om vervolgens als men die heeft een ander te gaan onderdrukken...dat is helaas de zwakte van elke samenleving..man en vrouw. Ware gelijkheid zal pas over jaren plaatsvinden als mannen EN vrouwen zich nog veel meer ontwikkeld hebben.(tip lees eens de boeken van Lanto ipv de nieuwe cosmo (ik noem maar ff zomaar een vrouwenblad) en als je het begrijpt,snap je wat ik bedoel)

opmerking4: ik hoor graag jouw mening over vrouwen die geen make-up gebruiken,hun oksels,benen enz niet scheren,een kortgeschoren blockhead hebben ipv lang haar, en in een uitgezakte trainigsbroek met kisten aan rondlopen (om ff wat te verzinnen,maar ze zijn er zeker).
heb je daar wel respect voor of vind je zo'n vrouw dan toevallig wel afstotend omdat ze zich niet verzorgd?? Of is jouw mening dat alleen vrouwelijke mannen ok zijn en andersom niet??? ben ik wel benieuwd naar.

opmerking 5: Ik nodig je van harte uit om een van mijn beste vrienden te ontmoeten, een heteroseksuele travestiet die vele jaren bokser is geweest. in welk vakje moet hij dan geplaatst worden?? is hij dan een mietje omdat ie travo is of een bink omdat ie je in 5 seconden knock-out kan slaan?
De meeste vrouwen rennen toch echt hard weg hoor als hij graag met ze leuke jurkjes gaat kopen want tja dat mag een homovriend wel natuurlijk en dat vinden de dames geweldig maar je eigen vriend..dat is toch een ander verhaal....

opmerking 6: ik irriteer me net zo erg aan hetero's als aan homo's als die naast me in het bushokje elkaar compleet staan af te lebberen (overigens zie ik dit homo's vrijwel nooit doen). Waarom vinden hetero's wel dat het normaal is om al slobberend en slurpend aan elkaar de omgeving te irriteren?? Is net zo irritant als iemand die de hele tijd staat te rochelen of de neus a/h ophalen is naast je.

Serieus,ga eens wat breder denken meid, in je woede naar de beperkingen vd mannen die jij hier noemt zie je totaal niet hoeveel je zelf eigenlijk ook nog denkt in ouderwetse stereotypen. En nog wat, als de mannen die jij kent allemaal zo zijn als jij hierboven beschrijft raad ik je toch aan om eens naar een ander type man te zoeken in je omgeving, ze zijn er genoeg maar waarschijnlijk vind jij zelf die 'stoere'man (die antihomo zeg maar) ook meer interessant om te leren kennen,voordat ze je irriteren anders zou je nu wel andere typen mannen in je kring hebben en had je ingezien dat jouw denkwijze zo idioot is dat je die nooit had geschreven.

zo ik heb me ff flink los laten gaan,is alweer ff tijdje terug dat ik me zo heb geirriteerd hahaha, no hard feelings baby I hope??

I rest my case!


JIJ SNAPT HET! :respect:
En dat zonder zelf ook maar iets of iemand te generaliseren!
Kan er geen geloge woord in ontdekken!