Partyflock
 

‘Gelieve hier niet te neuken’

door , gepubliceerd op
Van mij hoeft al die erotische gekte niet. Misschien ben ik van de oude stempel, van het huis-tuin-en keuken-neuken en vrijen in een bed. Maar dat schijnt tegenwoordig ‘uit’ te zijn. ‘Erotische gekte in Duitsland’, ‘Sexy Queensday daar en daar’, ‘Little Sins deze keer nog heter’; zomaar een aantal koppen van reclameberichten op Partyflock. Het ene na het andere so-called erotische feest wordt uit de grond gestampt. Als kroeg of discotheek tel je in de stapscene van nu niet meer mee als je geen erotisch georienteerd feest hebt gegeven. Het is heel simpel namelijk. Stap één, je huurt een paar DJ’s in. Niet perse goede dj’s, want op een groot deel van ‘erotische feesten’ gaat het toch niet om de muziek. Stap twee, meng die paar DJ’s met een kilo strippers/stripsters en erotische shows. ‘Want het oog wil ook wat’. Stap drie, maak een geile flyer door er wat blote tieten op te zetten. Stap vier, nodig veels te veel fotografen uit (cq. laat iedereen met zijn mobieltje foto’s maken), want je feest moet natuurlijk wel op alle partysites terecht komen. Voila, de mensen komen vanzelf en het geld stroomt binnen. Club, house, dat zijn zwoele beats, dat kan ik me nog voorstellen voor een erotisch feest. Maar er is niets sexy aan hardstyle of gabber. Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.

Erotische feesten zijn ontstaan uit de behoefte twee levensbehoeftes met elkaar te combineren; erotiek en housemuziek. Maar welke is leidend? Zette je vroeger een lekker cdtje op bij een goede vrijpartij, tegenwoordig vrij je bij een goede 'housepartij'. De erotische feesten wekken de indruk van sex, maar soms mag sex er juist niet plaatsvinden! Denk bijvoorbeeld aan The Matrixx die beveiligers in moest huren op last van de gemeente Nijmegen. Een soort droogneuken, neuken zonder penetratie. Van dat laffe gefruts en gefriemel. Vroeger was alles beter, ook de erotische feesten. Wasteland, Crazyland, Little Sins....Ze gaan ten onder aan hun eigen succes. Kijken, kijken, niet kopen. Er komen meer mensen om zien en gezien te worden dan echte doeners. Vrouwen lang over hun houdbaarheidsdatum in te strakke pakjes. Mannen met meer spieren dan hersencellen. Je moet er maar van houden… Daaromheen tientallen so-called partyfotografen en andere geilaards verdringen zich om een stel blote borsten, alle dansende mensen daarbij wegduwend. Dat is niet het idee van een housefeest, dat is een vleeskeuring.

Even fijn eruit en kijken wat voor een maffe mensen er wel niet rondlopen. Menig erotisch feest lijkt meer op de modepolitie dan op een housefeest. Want housefeest…is het nog wel een housefeest? Hoe kan je helemaal losgaan als er 20 paar hongerige ogen je van alle kanten staan uit te kleden? Hoe kan je dan helemaal opgaan in de muziek, zonder jezelf er in te verliezen zodat je een makkelijke prooi bent voor grijpgrage handen? Drempels worden lager en met wat GHB erbij kunnen die makkelijk verdwijnen. Leuk om sex en house te combineren, maar persoonlijk gaat mijn feestvreugde een heel stuk omlaag als ik niet-aantrekkelijke mensen aan elkaar zie frunniken. Mensen die soms je ouders zouden kunnen zijn. De hippies van vroeger hebben een nieuw love & peace-tijdperk gevonden en voelen zich weer jong.

Nee, Sex en House, dat gaat voor mij niet samen. Sex na House, dat wel!

656 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SnuggLe op zaterdag 3 juni 2006 om 01:00:
voor Jacky


Ja, lkkr makkelijk als je opgeeft. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 15:45:
Maar ik deel ook de mening die in de column wordt beschreven, dat heb ik al eerder vermeld. Ik heb het over de passages waar hardstyle en hardcore belachelijk wordt gemaakt en verder over de term houdbaarheidsduur. Het zijn details, maar ze zijn sterk beledigend. Verder is de schrijver, zoals ik eerder voor de bekedmaking vermoedde en ook heb vermeld, iemand van de pf-crew en hij heeft de macht om zoiets door de screening te laten komen. Dit kan dan ook niet! Dit is verder geen mening. Dit is een objectieve vaststelling die indruist tegen rechtvaardige en respectvolle principes. Gewoon gezond verstand van iets dat vanuit een organisatie wordt meegegeven, maar wel allerlei regeltjes oplegd aan zijn leden, maar het dan eigenlijk zelf niet toepast. Dat het onrespectvol is, is een feit dat niet goed te praten valt met de noemer "column".


Hier ben ik het dus helemaal mee eens! :D
Ga zo door !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op vrijdag 2 juni 2006 om 23:00:
als die bpm omhoog gaat dan kan je alleen nog maar spastisch bewegen om de beat te volgen.....dus hardcore mensje's ga niet gelijk lopen janken want de waarheid zit er niet ver naastlaatste


De waarheid? het is gewoon een manier van dansen, ieder zo zijn eigen ding, ik ga toch ook niet zeuren dat mensen op een metal-feest in de zo genoemde ''pit'' elkaar in elkaar beuken zinloos is! Zoals ik al eerder zei: ieder zo zijn eigen ding !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Why So Serious¿ op zaterdag 3 juni 2006 om 11:05:
het is gewoon een manier van dansen


Sorrie, maar volgens mij heeft het met dansen vrij weinig te maken hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Kauwgomballetje doet wel z'n best om een serieuze discussie neer te zetten zeg! Zeker de thesaurus erbij gepakt en flink aan de slag gegaan of schrijf je altijd zo? Het komt namelijk over als onnodig gebruik van veelbetekenende en dure woorden die je eigenlijk afhouden van je daadwerkelijke punt. Hoe dan ook ben ik het pertinent niet met je eens omdat PF natuurlijk geen instelling is en deze column bol staat van lichte satire, niet van het grofweg beledigen van mensen. Heb je wel eens een stukje cabaret gezien? Of wellicht andere columns gelezen? Als dat wel zo is dan weet je dat deze column qua "beledigingen" geen ruk voorstelt.

Buiten dat om is het gewoonweg terecht dat sommige mensen erop worden aangekeken als ze kleding dragen die simpelweg onsmakelijk is.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
één ding heb je bereikt, ze praten over je en wat mij betreft... i'm openminded. Het feit dat andere mensen zich aangesproken voelen zegt meer over hun dan dat dat over jou zegt...
 
Waarschuw beheerder
Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL eindelijk iemand die het begrijpt ! Geef mij maar kleine gesloten feestjes !
Waarschuw beheerder
Pffff kaugomwater, waar haal je de energie vandaan ( :speed: ) om je zo druk te maken over zo'n kleinstukkie tekste waarin in nog een kleiner stukje over hardcore staat.

Laat toch iedereen lekker z'n mening hebben. Ik kan er best mee leven dat Spunk dat vind... das waarschijnlijk zo'n clubkut ofzo... nou dat is mijn mening dat over die persoon. Zal die er wakker van liggen??? denk t niet :no: en zo wel... vind ik eerlijk gezegd niet echt boeiend, want mijn mening blijft mijn mening.
Het is al tientallen jaren bekend dat een groot deel van de maatschapij de hardcore liefhebbers niet snappen en ook nooit zullen gaan snappen. Tenzij ze ooit naar de muziek leren luisteren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
persoonlijk gaat mijn feestvreugde een heel stuk omlaag als ik niet-aantrekkelijke mensen aan elkaar zie frunniken. Mensen die soms je ouders zouden kunnen zijn.
jah bah :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 14:08:
Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.


Ik geloof nie dat jij egt ut benul heb van wat ut woord gabbah voor waarduh heeft debiel:[

Ik ken mij nog steeds on der ut woord en betekenis gabbah nog vinduh en dat al veluh jaruh en ben der nog trots op ook:yes:
Hardcore, tis my life, tis my style:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar dat zegt natuurlijk geen reet over of er iets erotisch aan is...
Waarschuw beheerder
pompen harry
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .::bejO:)yced::. op zaterdag 3 juni 2006 om 17:45:
jah bah


Mensen die zo reageren zouden beter hun eigen feestjes geven. Op die manier kun je je eigen clubje met 'toegelaten goeie mensen' creeëren.


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 19:11:
Ik ken mij nog steeds on der ut woord en betekenis gabbah nog vinduh en dat al veluh jaruh en ben der nog trots op ook


Zo is het maar net, maar die kerel die het post drijft lekker de spot met ons op basis van een mening die je rijnste onzin is. Die kerel (een pf-medewerker) is het niet gewoon wat ons hakkûh is en daarom gaat hij maar lekker bevuilend en denigrerend over ons schrijven.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 12:49:
Sorrie, maar volgens mij heeft het met dansen vrij weinig te maken hoor.


:frusty:

Uitspraak van Koekert© op zaterdag 3 juni 2006 om 15:18:
Pffff kaugomwater, waar haal je de energie vandaan ( ) om je zo druk te maken over zo'n kleinstukkie tekste waarin in nog een kleiner stukje over hardcore staat


Ik besef maar al te goed dat ik hier de rol van alleenstaande oproerkraaier op mij neem en dat ik reeds belachelijk veel tijd heb gestoken in mijn replies, maar ik slik geen besmeuringen aan een scene (eigenlijk 2, maar goed) waarvan ik trots ben ervan deel uit te maken. Ik aanschouw het dan ook niet meer dan mijn plicht om tegen dit onrecht op te komen.

Uitspraak van Koekert© op zaterdag 3 juni 2006 om 15:18:
Laat toch iedereen lekker z'n mening hebben.


Iedereen mag een mening hebben, maar je hebt staafbare meningen en onstaafbare meningen. (Ik wijs voor meer hierover dan ook graag door naar mijn laatste post in mijn flocktopic Share with your friends.)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 13:49:
Het feit dat andere mensen zich aangesproken voelen zegt meer over hun dan dat dat over jou zegt...


:Z Standaardzinnetje :z

Uitspraak van Koekert© op zaterdag 3 juni 2006 om 15:18:
Het is al tientallen jaren bekend dat een groot deel van de maatschapij de hardcore liefhebbers niet snappen en ook nooit zullen gaan snappen. Tenzij ze ooit naar de muziek leren luisteren.


Zo is het maar net.

Uitspraak van Djeice op zaterdag 3 juni 2006 om 13:33:
Zeker de thesaurus erbij gepakt en flink aan de slag gegaan of schrijf je altijd zo?


Nee, ik ben neem geen thesaurus bij de hand. Jij wel? Ik zou anders gewoon woordenboek geschreven hebben ;-) Afhankelijk van het thema wordt natuurlijk een andere stijl gekozen, zie hiervoor Skrinkle winkle en Hiera inamoratep thema's.

Uitspraak van Djeice op zaterdag 3 juni 2006 om 13:33:
Hoe dan ook ben ik het pertinent niet met je eens omdat PF natuurlijk geen instelling


Instelling/organisatie, maakt niet uit, ze worden gesponsored, zijn internationaal gereputeerd en spelen een grote rol in het leven van hun leden. Zie hiervoor topic "hoe heeft pf jouw leven veranderd".

Uitspraak van Djeice op zaterdag 3 juni 2006 om 13:33:
en deze column bol staat van lichte satire, niet van het grofweg beledigen van mensen.


Maar er is niets sexy aan hardstyle of gabber. Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.


Je kunt moeilijk spreken van satire in deze context met een pf-crewlid. Verder dien je dit ook los te koppelen met cabaret (dat ik ja al reeds heb gezien). Je kunt geen appelen met peren vergelijken.
Wat de andere columns betreft, heb ik niet ondervonden dat er over dergelijke zaken sprake was.
Waarschuw beheerder
[quote element=column_comment id=2379]{element is niet toegankelijk}doel bereikt. reacties genoeg. aandacht is binnen. poppetje gezien, kastje dicht en nu maar hopen dat de volgende van betere kwaliteit is. als hij er nu ook even een fotootje van zijn eigen kop bij zet, kunnen alle uitgezakte slak kut 40+ ers ook ff op zijn treurige bosje haar en zijn witte sportsokken zeiken.laatste aanpassing 1 juni 2006 23:22[/quot
Top helemaal mee eens :P!!!
hehe
 
Waarschuw beheerder
DAN MOET JE MAAR GEWOON NIET HEEN GAAN!!!

STELLETJE ZEIKERDS!!!
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Dat is wel het oppunt, nu iedereen schrijft hier z'n frustraties effe neer, en krijgt er nog veel aandacht voor ook (y) mooi zo!


Uitspraak van Coldfusion op vrijdag 2 juni 2006 om 23:00:
en tja ik wil niet lullig zijn maar als die bpm omhoog gaat dan kan je alleen nog maar spastisch bewegen om de beat te volgen.....dus hardcore mensje's ga niet gelijk lopen janken want de waarheid zit er niet ver naast


Jongen hou gewoon je mond als je nog nooit op een echt terror feest bent geweest!
Daar zijn (bijna) geen gabbers en daar word ook niet zomaar wat "spastisch met de benen geschopt".
Altijd met z'n allen maar liggen kankeren voer die "o zo agressieve en lichtgeraakte"gabbertjes, maar er geen achting voor hebben dat dat ook wel eens zelf gezocht kan zijn.
 
Waarschuw beheerder
driewerf hulde en sluit me er volledig bij aan :yes:
Waarschuw beheerder
ondanks veel kritiek...toch wel een goede column
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djeice op zaterdag 3 juni 2006 om 13:33:
Kauwgomballetje doet wel z'n best om een serieuze discussie neer te zetten zeg! Zeker de thesaurus erbij gepakt en flink aan de slag gegaan of schrijf je altijd zo? Het komt namelijk over als onnodig gebruik van veelbetekenende en dure woorden die je eigenlijk afhouden van je daadwerkelijke punt. Hoe dan ook ben ik het pertinent niet met je eens omdat PF natuurlijk geen instelling is en deze column bol staat van lichte satire, niet van het grofweg beledigen van mensen. Heb je wel eens een stukje cabaret gezien? Of wellicht andere columns gelezen? Als dat wel zo is dan weet je dat deze column qua "beledigingen" geen ruk voorstelt.

Buiten dat om is het gewoonweg terecht dat sommige mensen erop worden aangekeken als ze kleding dragen die simpelweg onsmakelijk is.


heerlijke post, dank hiervoor (Y)
Waarschuw beheerder
anders gaan jullie je ff druk maken om de uitspraken van 1 persoon :frusty:

Ik vind het trouwens wel wat hebben....
ga vaak naar feesten en dit brengt weer eens wat nieuws... aldoor hetzelfde is ook niet alles...

Maar ze moeten het idd niet gaan overdrijven.
Ex-pornstar vind ik bijvoorbeeld een heel goed concept, t is jammer dat andere organisaties dat zo uitmelken en hetzelfde doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koekert© op zaterdag 3 juni 2006 om 15:18:
je zo druk te maken over zo'n kleinstukkie tekste waarin in nog een kleiner stukje over hardcore staat.


Snap ook niet wat dat kleine stukje met de rest van het verhaal te maken heeft en waarom het er persé ingezet moet worden, anders dan om reacties uit te lokken. Dat laatste lukt namelijk altijd wel op zo'n manier...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 5 juni 2006 om 12:45:
Snap ook niet wat dat kleine stukje met de rest van het verhaal te maken heeft en waarom het er persé ingezet moet worden, anders dan om reacties uit te lokken. Dat laatste lukt namelijk altijd wel op zo'n manier...


Precies + het feit dat het dan nog eens bijkomend van pf zelf is :@
Waarschuw beheerder
Maar er is niets sexy aan hardstyle of gabber. Ik herhaal: er is niets erotisch aan hardstyle of gabber. Of je moet van geruite rokjes houden en overdreven spastische bewegingen.



Ik snap niet waarom kauwgomwater zo over deze uitspraak valt. Ikzelf houdt van hardcore en ook van hardstyle en ik vind het heerlijk om op te dansen. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen die niet van de muziek houden of die manier van dansen zelf niet beoefenen het zien als 'spastische bewegingen'. Zelfs bij hakken, ik bedoel, geef nou zelf toe, vloeiend en erotiek is het niet. Dan moet je tussenstukjes zonder bass van trance liedjes hebben, dan kan je lekker met je kont heen en weer draaien en sensueel bewegen (wat ik trouwens ook heerlijk vind om te doen;))
Deze columnist heeft het recht om hardcore absoluut niet erotisch te vinden en niet van de manier van dansen te houden.
natuurlijk heeft kauwgomwater ook het recht om het daar absoluut niet mee eens te zijn.
Dan onstaat er een discussie:)(en dat is leuk:))
Maar dat kauwgomwater het als een persoonlijke belediging opvat gaat er bij mij niet in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henri. op zaterdag 3 juni 2006 om 19:51:
pompen harry


OH MY GOD :D Wat een moment om het te posten :D

Die voice-overs zijn echt cool :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
zit wel wat waarheid in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hadseflats op maandag 5 juni 2006 om 14:52:
Dan onstaat er een discussie(en dat is leuk)


Niet als die discussie over hardcore of hardstyle gaat terwijl dit helemaal niets met het originele onderwerp te maken heeft. Ik snap ook niet waarom het in de cloumn genoemd wordt, omdat er geen erotische hardcorefeesten zijn...

Uitspraak van Hadseflats op maandag 5 juni 2006 om 14:52:
Dan moet je tussenstukjes zonder bass van trance liedjes hebben, dan kan je lekker met je kont heen en weer draaien en sensueel bewegen (wat ik trouwens ook heerlijk vind om te doen)


Geloof me dat ik geweldig kan bubblingen op terror ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 13:03:
Precies + het feit dat het dan nog eens bijkomend van pf zelf is


%) Van PF zelf? :D Waar heb je het over joh? Wat denk je nou, dat Tommie deze column heeft zitten schrijven ofzo? Die heeft wel wat beters te doen lijkt me.
Waarschuw beheerder
donateur
't is 'n eerlijk verhaal.
Na 't lezen dacht ik: Jeetje, wat 'n zeikerd, maar dan ga ik nadenken; 't zijn soms net mode-shows, waar, voor mijn gevoel, 'n maatje meer niet past :no:
De laatste keer Crazyland voelde ik me net 'n non: ik was te "gekleed".
Let wel, ik vond mezelf sexy en mijn man mij ook, maar tussen al die bh's, slipjes en laarzen paste ik niet tussen.
En dan komt wel 's wat jaloezie naar boven ;-)
De muziek vind ik wel lekker en de shows zijn 'n genot voor 't oog :yes:
Gelukkig zijn er nog andere feestje en organisaties, waar 't alleen om de sfeer en de muziek gaat :yes:
Misschien ben ik van de oude stempel,

Dit is 't enige waar ik moeite mee heb, je bent pas 25 :yes:
Ik ben iemand van de oude stempel ;-)

Super column (y)
Ga zo door!!!



(k)