L i s a 2 december 2007 20:55Het was SUPER vakantieee alleen op die foto was ik er niet want ik en steef waren toen het huisje proberen uit te komeh hahaa LOVE YOU ZUUSS
Den Haag Tom 31 maart 2008 23:56was lagge vakantie trouwens dames ik ben die gene in het midde en ben nog vrijgezel hehe