Uitspraak van °» NL Terror « † op vrijdag 14 december 2007 om 14:38:waarom zou je normaal moete doen ?
Das ook zo NoRmaal
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 11:43:Waaattt Dooeeee Jeeeee???
Hou op en doe normaal!!!!
ze doen nooit normaal
waarom zou je normaal moete doen ?
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW kanker hee die doppen!!!! en dat in club LA 

hoe durfen jullie 
Uitspraak van °» NL Terror « † op maandag 8 oktober 2007 om 20:30:deze foto moet egt dood
mee eens!! maar zo heb ik er ook nog een paar

















