Partyflock

Forumonderwerp · 704502

serie programma's waarin de ultieme bruidsgrap wordt verkondigd. Een prachtige jonge vrouw introduceert een verschrikkelijke verloofde aan haar familie en vrienden en vertelt hen het heugelijke nieuws: de bruiloft is in aantocht!
Het geduld van haar familieleden en vrienden wordt op de proef gesteld door het afschuwelijke gedrag van de bruidegom in spe. Het wordt de jonge bruid niet gemakkelijk gemaakt. De familie weet niks van het spelletje en zij moet haar leugens volhouden tot aan het altaar om de prijs van één miljoen dollar in de wacht te slepen.

Vanaf morgen [07-09] om 21:30 op Yorin!

Ik vind het leuk om naar te kijken,maar volgens mij is het allemaal gespeeld

Dat is het ook ;)

ehm..die vent en zn familie zijn acteurs ja..dat meisje en haar famlie zijn real
Wat een ongelofelijk lekker wijf is dat zeg! :respect:

:yes:

ja dat blonde wijf is real ja, maar dat is het leuke juist! :jaja:

dit programma is zeker getikt hahhaha
zit nu te kijken lig af en toe in een scheur
laatste aanpassing
zeg dat wel harry
ik vind t echt een top-programma, alleen vind ik t van haar kant wel heel lullig dat ze slechts voor t miljoen gaat terwijl hij haar laat denken dat ie verliefd op dr is (zij weet niet dat t een acteur is.. duss..)
ehm..die vent en zn familie zijn acteurs ja..dat meisje en haar famlie zijn real

Dat vraag ik me dus af, eigenlijk vanaf het begin, want toen moest ze haar ouders opbellen en vertellen dat ze iemand had leren kennen. Maar er stond gewoon een cameraploeg bij haar ouders in huis. Dus ik vraag me nu wel af of het doorgestoken kaart is of niet.

Maar het blijft gewoon grappig hoe die vent zich gedraagd.
ja dat vat ik eigenlijk ook niet echt.. maar t zou kunnen dat ze wat anders tegen die familie hebben gezegd.. gewoon zovan "je dochter zit in een tv-programma" maar dat ze dus niet weten waarom. ze zeiden in de laatste aflevering ook gewoon tegen de familie dat ze op "national television" gingen trouwen.. dus misschien denkt de familie dat t gewoon zo'n reality programma was waar mensen doodnormaal in gaan trouwen (zie linda de mol :P)
is vanavond nou de laatste aflevering of volgende week?
owww owww wat een drama ! :O toch wel een btje zielig ........ Volgende weeek laatste aflevering en als ik die voorstukjes zo zag mag je die cker niet missen !
Hehe wat een drama zeg daar!! Die bolle hoeft geeneens meer vervelend te doen. Al het kwaad is toch al geschied. Erger kan hij het al niet meer maken.

Ben zeker benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Best wel kort eigenlijk (5 afl. )
t is toch al afgelopen??
nee,volgende week is volgens mij de laatste aflevering.dan gaan ze trouwen.ben errug benieuwd of haar broers erbij zullen zijn.Vind t wel n grappig programma.
volgens mij was dinsdag ook de laatste aflevering (volgens mijn tv gids)

ik heb het alleen niet gezien dus ik weet niet of het klopt, kijk zondag wel weer naar de herhaling

Jezus.... wat een einde :D

Geweldig :respect:

was idd echt super!!!! :jaja: best ontroerend hoor! :)
Is volgens mij harstikke nep :yes:
Maar (Y) in elkaar gezet :D

Was leuk!!

Ennuh wat een mooie vrouw zeg :kwijl:
Wheheh mooi einde (Y)

Zeker lekkere tjik :9
ja het is allemaal net iets perfect
maar inderdaad een erg leuk programma!
kreeg soms wel eventjes traantjes bijv. het moment toen ze het geld alsnog kreeg

Dat vraag ik me dus af, eigenlijk vanaf het begin, want toen moest ze haar ouders opbellen en vertellen dat ze iemand had leren kennen. Maar er stond gewoon een cameraploeg bij haar ouders in huis. Dus ik vraag me nu wel af of het doorgestoken kaart is of niet.

yep...dat vond ik dus ook al zo raar
laatste aanpassing
idd, wat een afsluiting (y)

vond het erg lullig toen eerst bleek dat ze het geld niet kreeg, ik was ervan overtuigd dat er iemand op ging staan om bezwaar te maken, maar dat viel me nog erg mee.

ik vond de afsluiting ook echt super.
Echt knap van die kerel
Whahaha, echt geweldig programma!
Heb me echt rot gelachen zeg!
Vooral toen hij voor het eerst werd voorgesteld aan haar familie, ging ie in de auto net doen of ie een zware paniekaanval kreeg (lag zelfs op de grond) en zij geloofde het natuurlijk...
En als zij dan "ik hou van je" zei dan kon ie opeens weer alles aan..... :respect:
Ik vond die vader trouwens wel superkoel zeg! Ik denk niet dat veel vaders zo relaxed zouden blijven zitten...!!!
dat was idd een mooie afsluiting ! :D

Ik dacht wel dat ze het zoo zouden oplossen zoals ze heet deden..gewoon nog even een keertje een litle twist..

:respect: mooie show.

Ontroerend einde(Y)
Was wel ff spannend gister..
Vond die familie wel erg egoistisch hoor
alleen maar aan zich zelf denken
en toen ze hoorde dat ze een smak geld kregen
was er niks aan de hand 8)

had het niet echt gevolgd, wel stukjes steeds gezien maar vond de afsluiter echt een topper!! wat geweldig zeg super!! tja uiteindelijk wel het geld en de hele familie grijnze ja

Ik vond dat vrouwtje wel gruwelijk lekker zeg.
erg goed einde, alleen een beetje raar dat die oude broer er heel erg op tegen was en op de bruiloft zelf was ie erg rustig

hoe heet dit programma eigenlijk in het engels(of is er een site van ofzo?)

hier in Denemarken is ie vorige week net begonnnen, maar volgens mij weet ik nu dus al hoe het afloopt... hoe was haar reactie eigenlijk toen ze het hoorde dat ie een acteur was?

O en in het Engels heet het My Big Fat Obnoxious Fiance
site: MBFOF

Het einde was idd echt super, alleen jammer dat t nu alweer afgelopen is.
whehe einde was wel erug leuk!

Alleen die amerikanen zijn van die jankers....
Ik had het er anders ook wel moeilijk mee hoor! Wat een top-acteur is dat trouwens zeg. Had ook niet verwacht dat het nog leuk zou kunnen aflopen. Maar wat een slimme zet om het over de boeg van "hechte familie banden" te gooien. Heel netjes. Ik had op een gegeven moment ook de gedacht dat het nep was. Mooie kamaraposes van mensen die wakker worden enzo. Maar denk dat het grootste gedeelte toch wel echt is hoor.
jammer man , ik heb alleen gister d laatste kwartier gezien .

had het wel vanaf het begin willen zien en dan van af de aller eerste aflevering

ik vond het jammer dat je zo weinig zag op het einde korte stukje toen ze alles terugzagen enzo

ik zou nog wel een aflevering willen met hoe het ze nu vergaat en terugblikken met die dikke en dat meisje
ja idd,kijken hoe het met de familie verder is gegaan enz
Dan is er voor jou nog altijd de herhaling op zondag... ik denk dat ik er zelf ook weer naar ga kijken :-)
Was echt wel een lachen programma :yes:

Die familie werd helemaal gek op het eind haha :D
ik vond t zo mooi he..

"I'm not who you think I am"
"....what..?:|"

:P

"wanna hear something funny? I'm married :D"

whahaha
Idd, was helemaal gaaf..

Dat meissie wist effe niet waar ze het had toen hij vertelde dat ie een acteur was.. (Y)

:)
ik heb af en toe dubbel gelegen...geweldig hoe ze het allemaal verzonnen
:respect: super programma...
vooral eergister die finale :D
Jaaaah vooral die finale was behoorlijk heftig. Iedereen van de plaat enzo. En uit eindelijk bleek dat meisje nog als enigste de l*l te zijn ook. Maar ze had er wel 500.000 doller mee gewonnen.

Dat die familie daar in trapte zeg... pfff ik zou zoiets niet na kunnen doen.
hoe laat is zondag die herhaling?

want ik vergeet t elke keer:$
Mooi einde maar voor de rest ben ik het vergeten te volgen