Partyflock

Forumonderwerp · 673413
ik zat dus bij een collega thuis, en had net kennis gemaakt met 'r vriend,
toen ze me vakantiefoto's liet zien,

en ik zag best een lelijke dikke jongen,dus ik riep; 'jezus hee! die gozer heeft grotere tieten dan ik!''wat een lelijkerd!'

bleek het dus 'r vriend te zijn, die net zijn haar had afgeknipt zodat ik hem niet herkende..

echt zo'n stomme opmerking, ik schaamde me dood!
heeft iemand nog ergere dan deze?

Ook een keer,vroeger zat ik met mijn moeder in de bus en er zat ook een neger,zag ik voor het eerst,Zeg ik tegen mijn moeder:Kijk mam,zwarte piet!

Dit topic is echt wat voor mij....,hahahaha

Haha tja

ik heb geen specifieke opmerkingen, maar geloof me, er komt heel vaak onzin uit mijn mond

:yes:
laatste aanpassing

Een vriendin van me zou direct terugbellen...

Ging eindelijk m'n telefoon..neem op met: heeeey lekkere hoer van me!
...wast mijn moeder...:bloos: woeps...

Hahaha,effe afkoelen,Chrizz???:flower:
Ha ha ha, 'oh, hoi mam'!

Afkoelen? Meer beetje mijn rooie kop verbergen :-D
laatste aanpassing

Mijn zus had het ook een keer toen ze nog klein was.
Er woonde een donkere jongen bij mijn opa en oma in de straat.
Mijn tante was even met mijn zus naar buiten om te spelen of zo.
Komt die donkere jongen en die geeft mijn zusje een hand.
Kijkt ze heel verbaasd naar haar hand dan hij niet af heeft gegeven...:-)

heeeey lekkere hoer van me

hahhahaa...ik wist het ik wist het...(y)

Ik heb een keer een hijger nagedaan toen ik een vriend belde...bleek ik verkeerd verbonden te zijn... :S

Tegen mijn ouders gezegd dat ik blij was dat ze mijn ouders zijn....zal ik ook nooi meer zeggen!
300 keer scoot bellen en vragen waar ik gratis pep kon halen :[
laatste aanpassing

En het niveau daalt...jammer :/
dat is toch stom of niet meneer de wijze?????!
laatste aanpassing

Is zeker stom...maar de wat langere verhalen zijn leuker...:yes:
(y)

kom maar op met je verhaal dan ;)

Staan er al drie van me! (y)
:$ ik ga even kijken :P hahaha
hahahaha die van je zus is wel cool :[

:jaja: zo regelmatig dat ik het vaak niet eens door heb ... en ze ook niet meer weet na te vertellen :(

tact is niet mijn ding

Ik toen ik een jaar of 3 was ofzo, ik had nog nooit een negerkind gezien, dus ik loop met mn ma over straat en er komt een negerkind op me afgelopen, die vond mij blijkbaar leuk om mee te spelen ofzo! het enige wat ik zei was: bah, mama, bah! ik dacht dat dat kind zo vies was! mn moeder schaamde zich rot, zij tegen die negermoeder 100 keer haar excuus aangeboden :D!

en een vriendin...haar collega had een foto op msn en een nieuwe vriend! nu kijkt mn vriendin die foto en ze herkent daarop hoe heet die gast, die lelijke van idols...herman ja...dus zei zegt ow leuk dat jij op de foto staat met herman! zegt die collega dat is jeroen, mijn vriend! zegt vriendin ow sorry ik dacht dat hij herman heette! hahaha, ze had zich er mooi uitgelult! maar die collega had hem denk ik wel door!

:D

in de kroeg...zie ik daar toch een mooie gozer!...kijken...kijken...Ja!oogcontact!...wat doet deze muts...steek m'n sigaret verkeerd om in m'n mond...:bloos:

mag ik even door de grond zakken...
:o

Werkzaam bij Struikgewas
ik heb soms stomme dingen tegen mijn vriendinnetje gezegd en daar heb ik heel veel spijt van :cry:
nou, als we het toch over donkere mensen hebben..ik had van de week twee jongetjes in de winkel, een jaar of 3 en 5,

van die mannetjes met een feyenoord pakkie aan enzo,
nou hebben wij 4 etalage poppen, een man en een vrouw, en twee kinderen, een jongetje en een meisje, maar die meisjespop is dus zwart,

zegt dat jochie van 5 dus tegen zijn broertje;''kijk dat zijn vast ook broertjes!'
dus zijn kleine broertje zegt;'nee, hoor, vader en zoon!'

dus die ander weer(over die vrouwelijke poppen');'ja, maar die niet!'
zegt dat jochie van 3;'NEEEEEEE, want dat kan niet, dat is een zwarte aap!"

ik moest wel lachen hoor, niet omdat ik het ermee eens was, maar uit de mond van zo'n klein jochie!
ik dacht ook effe; jeej, het is maar net hoe je je kinderen opvoedt!

ik had wel is ruzie met een vrouw bij de gamma waar ik gewerkt had, en echt schelden en schelden

dus ik reageer me woede af, komt er een collega ik het verhaal uitleggen van takkewijf dit...... hoer dit........... bleek het de moeder van die collega te zijn

uit eindelijk is het allemaal goed gekomen :d

tegen mijn beste vriend toen ik m net kende, 3 jaar geleden ofzo...

hij had een ketting met 2 ringen eraan, dus ik zei voor de grap, zijn dat ringen van je ex-vriendinnen

zegt ie: nee van mijn overleden moeder

:no: wat vond ik dit erg zeg
:respect: haha sommige verhalen zijn echt (Y) maar wel 'door-de-grond-gezakt'- verhalen :P

op vakantie 2 jaar trug...na t stappen zaten ik en me vriendinnen en paar jongens bij n vijvertje..

1 jongen tegen me vriendin: we maken je vast aan n betonblok, gooien je in die vijver en voeren je met appelmoes door rietjes...

en ikke heel serieus: neeeneeh pindakaas is veel gezonder daar zitten vitaminen in...

oke annelies dan krijg jij pindakaas door je rietjes ;)

haha geen erg verhaal maar khoorde t later pas en vond t n domme opmerking :P
toen mijn broertje nog een stuk jonger was 3of 4 toen was die reclame op tv van Tina hoeveel kosten die condomen?

die had hij dus ook gezien ging die een keer met me moeder naar de c1000 zegt ie bij de kassa :
Tina hoeveel kosten die condomen!
me moeder schaamde zich kapot!
jaja! kinderen zijn altijd zo heerlijk eerlijk he? haha!
Ik was met me vader aant stoeien en lol trappen in de tent op vakantie...vet melig ensow...toen ben ik keihard gaan roepen.."papa neej asjeblieft niet slaan!!! Niet met de riem.." En die mensen keken 'm best vaag aan daarna op de camping..Hij schaamde zich dood..ghehe:P

Aaahhhwww wat sneu :S

Nee nog nooit meej gemaakt!

Was op In Qontrol
komt een jongen aanlopen met krukken dus ik een stapje achteruit en als hij voor me staat zeg ik..

"Ik weet niet wat je uit gespookt heb maar het was niet handig"

Die gozer lachen ik denk dus goed vgevoel vboor humor...

Loopt hij verder zie ik dat hij maar 1 been heeft:bloos:

Ik heb me nog nooit zo ontzettend geschaamd als op dat moment...

Mocht deze persoon dit lezen dan bij deze SORRY ik bedoelde het niet lullig..

NIELS neeeeeeeee o wat erg :$

Naja hij zal heus wel snappen dat je dat niet meende ;)

Ik hoop het ireen :bloos:
In een kledingwinkel het lelijkste kledingstuk uitzoeken, aanpassen en niet meer bijkomen van het lachen, tot de mevrouw naast je hetzelfde aan blijkt te hebben 8)

In de trein met een vriendin en haar collega flink roddelen over een meisje dat je toch wel heel erg bijzonder achterlijk vind, tot dat collegaatje zegt, "bedoel je toevallig mijn nichtje?" 8)
Met iemand het bed ingedoken en haar de volgende morgen wijsgemaakt dat ze een droom ofzo moet hebben gehad :P

ik heb eens bij een bijna blinde vriend van mijn ouders die heel erg stotterde iets stoms gezegd.ik moest zo lachen om hoe hij praatte(erg lullig)en hij vroeg wat er was?ik zei om de hond.bleek zijn hond net overleden te zijn....

tegen me pa:
dak hem haat en nooit meer wou zien :@

pfff ben blij dak hem weer kan zien..:D
t gaat weer (Y)

(K)
Ik zeg maar zo ik zeg maar :X
tegen mijn zus dat ik haar een stomme hoer vond!! (waar heel de familie bij zat:S) magoed heb het wel weer goedgemaakt hoor(f)
In Griekenland werkte een Nederlands meisje op het strand, dus we zaten even te praten en toen vertelde ze dat er een domme gozer bij d'r werkte, dus ik wijs en zeg: oh, hij zeker! Zegt ze: nee, das m'n vriend :$
Paar weken geleden zat ik met wat mensen in de auto en hadden we een lekke band, dus ik zeg tegen die jongen die reed: zo, zal je vader leuk vinden, bel hem maar ff op. Zegt hij: gaat een beetje moeilijk. Dus ik nog hoezo dan? Zegt m'n vriendin dus dat z'n vader dood is :S
tegen mijn zus dat ik haar een stomme hoer vond!! (waar heel de familie bij zat ) magoed heb het wel weer goedgemaakt hoor

Dus je hebt nu gezegd dat ze eem leuke hoer is?
:P
ja zoiets:frusty:

Het stomste wat ik ooit heb gezegd is: "Ik wil je terug" en dat ik "Ik haat je" tegen mijn broertje heb gezegd
Ik reed een keer met de auto rijdt er een vent in een rolstoel en die slingert enorm over de weg. Dus ik toeter keihard en steek me hand op zo van: wat doe je nou man!

Rij ik er voor bij zie ik dat die een lekke band heeft. :$ Ik schaamde me echt kapot.

Ik auto langs de kant gezet. Man moest naar een telefooncel rijden bla bla om bandenservice te bellen of zo. Nou ja toen heb ik maar mijn mobiel gebeld en gewacht tot ze er waren...

Men wat voelde ik me een aso

Had ooit een gebruikt condoom in in de prullenbak gegooit thuis. :frusty:

Ik kom later weer thuis, had hij em gevonden en had em op de tafel gelegt.. "is dat van jou?!?! :|" "nee hoor" zei ik *bloos*

Schandalig gewoon :D *bloos*

(dit is iets wat me was overkomen, had het topiconderwerp niet goed gelezen :/ )
laatste aanpassing
had ooit een feestje, en er kwamen steeds van die gasten binnen die lid zijn van de lelystadse it-club..

en dat waren best kneusjes allemaal, komt er op een gegeven moment iemand binnen, die zich voorstelt,

dus ik; jaja, jij bent zeker van de it-club(omdat ie er van de zijkant best als een nerdje uitzag)
zegt ie;'hoe weet je dat?'

ja, dat zie ik aan je neus he?

bleek ie een heel grote wijnvlek op zijn neus te hebben....

never mind
laatste aanpassing