Partyflock

Forumonderwerp · 673413
ik zat dus bij een collega thuis, en had net kennis gemaakt met 'r vriend,
toen ze me vakantiefoto's liet zien,

en ik zag best een lelijke dikke jongen,dus ik riep; 'jezus hee! die gozer heeft grotere tieten dan ik!''wat een lelijkerd!'

bleek het dus 'r vriend te zijn, die net zijn haar had afgeknipt zodat ik hem niet herkende..

echt zo'n stomme opmerking, ik schaamde me dood!
heeft iemand nog ergere dan deze?

:X:X

heb je DAT echt gezegd?? hihihihi ooo wat erg! :D
:-o idd die is wel heel hard hihi maar opzich tja jij kon het ook niet weten toch! :-)

das wel heeeeel stom:yes:

;p

ZO ernstig:-S
Hoe heb je je daar uit gered?????

ik heb geen specifieke opmerkingen, maar geloof me, er komt heel vaak onzin uit mijn mond :)

Hahahaha S-Uzi, dat is echt te genant voor woorden :D :respect: LOL

Ik heb een keer heel agressief tegen me vader gezegd: WAAR HEB JE GODVERDOMME ME TELEFOON NEERGELEGD, MAFKEES???
Terwijl ik de telefoon in me hand had :S

(ik was dronken :yes: )

Haha die is ook lachen Hump...
ja ik zeg vaak genoeg stomme dingen tegen me ma terwijl ze er nix aan kan doen....:S

ik zei op 1 april tegen me ouders dat ik vader was geworden

begon me ma te huilen, en als me ma huilt dan kan ik daar echt niet tegen

dus heb er wel spijt van ja

maar het grapje sloeg wel aan

alleen had andere reactie gehoopt :d

Ik trouwens een keer serieus bij een drukke supermarkt toen ik aan de kassa stond als klein jochie....

Kassa-meisje vraag je aan mij: wil je nog zegels?

Wat denk je wat ik zeg?

JA, POSTZEGELS!!! :D

Iedereen hard lachen, ik stond er echt maar een beetje lullig bij!

Ik heb ooit tegen Bush gezegd...hey wist je dat Saddam chemische wapens heeft!

Stom dat ie het geloofde natuurlijk! :/

Tsja...:bier:
laatste aanpassing

ik liep een x met eem meisje in de stad...zeg ik tegen haar "kijk dat wijf nou met die klompies lopen..." zegt ze ühh..das me moeder"

:S

Ik had een meisje in de klas en die had op hele jonge leeftijd al hele grote borsten..denk E ofzo!

Twas pauze en ik stond daar uit "volle borst" het grote bloemkolen lied te zingen van Andre van Duin met daarbij het uitbeelden van de bloemkolen :p

Tsja stond ze achter me...:/
hahaha, lullige dingen!

mijn schoonmoeder vertelde me ooit dat toen m'n vriend jong was dat ze naar de kerk gingen voor het eerst.

daar stond een heel groot beeld van jezus aan het kruis genageld, en daar was ie heel erg van onder de indruk, hij heeft tien minuten onder het beeld gestaan van;'hoe kan dat nou?'wat erg!

toen liep er een timmerman langs met gereedschap, en heeft ie heel hard door de kerk geroepen;

'MAMMMMAAAAAA!, daar heb je de man die jezus heeft vermoord DAAAAAARR!

haha lachen S-Uzi!
Ik heb het een keer gehad dat ik bij de chinees uit eten was, en dat we ff ergens op een bank in een hoekje zaten te chillen.
Er was een meisje aan het zingen en een man op een keyboard aan het spelen.
Je kent het wel...
Dus ik zei voor de grap tegen die vrienden van me, goh, je zal maar in zo'n bandje zitten, daar moet je blij mee wezen jezus...

Zat haar moeder naast me...:-S

Mijn zoontje van 4 had pappa aan de telefoon,hij zat op zijn werk en het was erg druk...
Vraagt ie aan pappa:Wil je Kenan ook nog aan de telefoon?(mijn andere zoontje van 1 jaar)
Nee,zegt pappa ,ik hang weer op...
Waarop Dylan tegen zijn broertje zegt: Sorry Kenan,maar pappa wil je niet meer.....
laatste aanpassing

Ik was 4 en leerde net lezen...in de bus hing een poster met "Jezus komt terug"...

Ik heel hard tegen mijn moeder..."Mama, ik heb toch helemaal geen zus?!" :S

okeee..genoeg gejezust, nu weer iets anders! ;P

Haha lachen my manifesto!!!

Nog eentje dan...maar die is uit tweede hand!

Een bekende van me is PSV supporter (kan ie ook niks aan doen) en riep tijdens de wedstrijd op de tribune naar de scheids...kijk eens uit je doppen klotemongool!

Waarop de man die voor hem zit omdraait en zegt...: Ik vind dit niet leuk dat je dit roept, mijn zoon is ook mongool! :s
hahahaha!

dat zijn echt klote dingen ja!

oepsie Deluca:-S
Dan sta je ook met een mond vol tanden...
had vorige week ook nog iets heel naars in m'n winkel!

zegt een collega tegen me;

'waar is die man?'
ik zeg; 'welke man?'
'ja,er was net een man, die paste een hoed, en nou zie ik hem niet meer, en die hoed is weg!'

dus ik heel hard;'ja, dat is stom he? moet je OPLETTEN, nou is ie gejat!

komt die man dus uit het pashokje stappen, stond ie alleen even voor de spiegel te kijken..

Hahaha,ja,Romy ik lag dus ook helemaal in een deuk,hahaha.
Ik vond hem van jou ook wel goed!hahaha

Nice topic ;P
Is al een hele tijd geleden, ben ik op crematie van mijn overgrootoma geweest, maar ik was die dag al een beetje ziekjes.

Kwam ik de volgende dag weer op school, maar zag ik nog een beetje bleekjes omdat ik nog niet beter was, toen zei iemand tegen mij : Goh wat ben je bleek, je lijkt wel een wandelend lijk.

:S :S

Ik had een soort gelijk iets:
Was ik op een feesie en aan het praten geraakt met een man. Toen wees ik naar een vrouw en zei: is dat nou een vrouw of een man? Bleek hij getrouwd te zijn met haar!!! Echt te erg, ik heb 1000 keer het spijt me gezecht enzo, maar ik kon echt door de grond heen zakken!

dan lijkt t net of er een duivel achter je staat die je zo in t gat voor je duwd he...

ik heb altijd dat soort stomme dingen begin er al neit eens meer over haha
Whahahahaha, geinig onderwerp.

Ik was op me werk bezig met een oud vrouwtje (rond de 96 jaar) te wassen....op een gegeven moment hadden we het over iets en ik zei bijna een verkeer woord 'geen ene moer'. Dus ik zeg...geen ene euuuuhhh. Ik nadenken want ik heb natuurlijk te maken met een oudere dame. Draait het vrouwtje zich om en zegt....ja, dat help ook geen ene moer, nee. Dat ben ik met je eens.

Hehehehe
Stond gelijk met me mond vol tanden

Tja,ik heb ook in een winkel gewerkt,maak je echt gekke dingen mee,haha.
Het was vrijdagavond,koopavond,al de hele dag gestaan enzo,dus aardig sjaggie natuurlijk....
Komt er een vrouw naar me toe:Waar hangen de broeken?
Ik zeg:nou daar en daar...
Ja,maar waar dan?,zegt zij weer...
Nou, daar in de hoek,ziet u?
Nee zegt ze ik ben blind...

:s Kon ik ook niet weten ze had niet zo'n stok bij zich,en daarna heb ik haar toch vriendelijk geholpen,hoor,hahaha
bij mij komt het gewoon dat ik een enorme flapuit ben, ik moet gewoon eerst eens nadenken, en dan iets zeggen!

want het brengt me altijd in van die situaties waar niets meer te redden valt, zelfs al bedoel ik het goed, komt het er vaak rottig uit!

komt er bijvoorbeeld een meisje in de winkel die een ieniemini pakje kocht voor een feest, en dan vraagt ze aan mij of het wel kan,
dus dan antwoord ik(ik vond het trouwens echt leuk staan)'ach joh! ze lopen daar allemaal in rare dingen'

RAAR? hoezo raar?

ik zo neehhee, ik bedoel apart!

Ik zeg heel af en toe zomaar: "neuQen?" :9

Joh vergeet ik bijna een gouwe ouwe!

M'n zus!

We zitten film te kijken...Perfect Storm met George Clooney!

Zijn boot is aan het vergaan en een helikopter wil ze redden...en wordt een kabel gespannen tussen de twee waarop de helikopter dreigt meegezogen te worden in het water!

En dan roept m'n zus...OWWWWW kunnen ze toch gewoon de schietstoelen gebruiken! :vaag:

Uh wat denk je van de wieken zusje?! Hhahaha (y)

hahah,ja,daar heb ik dus ook last van!S_uzi!

Ik ben nogal klein,1.53,en voor het eerst zou ik de man van mijn schoonzus ontmoeten...
Hij staat bij ons voor de deur,ik doe open en het eerste wat ik kon zeggen was:Tjee eindelijk een keer iemand die kleiner is dan mij!!!

Tja, het is ook een lilliputter.....
Gelukkig kon hij er zelf ook om lachen...:s
Op vakantie, zat ik met een jongen te ouwehoeren. Komt er echt een lelijk wijf voorbij. Zeg ik niet gauw, maar nu was het echt zo.

Dus ik zeg zo heel cynisch "Goh, wat een geil wijf zeg pffffffffha ha ha!!"
Zegt hij:"Wie bedoel je, mijn zus?"
:bloos:

Lul je daar maar eens uit :-/

Haahaha,daar kan je je niet meer uitlullen,hahaha
Ik zei:"Nee joh, haar ik bedoel niet"

Ben ook maar gelijk het zwembad ingedoken, want verder was er geen vrouw te bekennen. :bloos:

Ook een keer,vroeger zat ik met mijn moeder in de bus en er zat ook een neger,zag ik voor het eerst,Zeg ik tegen mijn moeder:Kijk mam,zwarte piet!

Dit topic is echt wat voor mij....,hahahaha

Haha tja

ik heb geen specifieke opmerkingen, maar geloof me, er komt heel vaak onzin uit mijn mond

:yes:
laatste aanpassing

Een vriendin van me zou direct terugbellen...

Ging eindelijk m'n telefoon..neem op met: heeeey lekkere hoer van me!
...wast mijn moeder...:bloos: woeps...

Hahaha,effe afkoelen,Chrizz???:flower:
Ha ha ha, 'oh, hoi mam'!

Afkoelen? Meer beetje mijn rooie kop verbergen :-D
laatste aanpassing

Mijn zus had het ook een keer toen ze nog klein was.
Er woonde een donkere jongen bij mijn opa en oma in de straat.
Mijn tante was even met mijn zus naar buiten om te spelen of zo.
Komt die donkere jongen en die geeft mijn zusje een hand.
Kijkt ze heel verbaasd naar haar hand dan hij niet af heeft gegeven...:-)

heeeey lekkere hoer van me

hahhahaa...ik wist het ik wist het...(y)

Ik heb een keer een hijger nagedaan toen ik een vriend belde...bleek ik verkeerd verbonden te zijn... :S

Tegen mijn ouders gezegd dat ik blij was dat ze mijn ouders zijn....zal ik ook nooi meer zeggen!
300 keer scoot bellen en vragen waar ik gratis pep kon halen :[
laatste aanpassing

En het niveau daalt...jammer :/
dat is toch stom of niet meneer de wijze?????!
laatste aanpassing

Is zeker stom...maar de wat langere verhalen zijn leuker...:yes: