wat een held! beste live-set wat ik ooit gehoort heb! zoveel aandacht aan besteed alles zoals het hoort te zijn!
elke plaat was gewoon geniaal! met name die 2 nieuwe plaaten wat een beukers waren dat zeg! en Nackt + Strike natuurlijk!
dikke respect voor deze man

keep up the good work!
